Avarii pildid
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Avarii pildid
Ega me muidugi päriselt ei tea ka, mis seal päriselt toimus, aga kui ikkagi jääda selle juurde, et tüüp tahtis proovida, mida pealekeeratud E39 teha suudab, on see ilmselge, et peale esimest libisemist läks auto tagaots järjest rohkem resonantsi ja kui kogemust ei ole, siis sealt enam autot tagasi ei too ka.
Re: Avarii pildid
https://elu24.postimees.ee/7853146/vide ... I1-OV9X2a4
Nimi ka avalikustatud. Mis seal ikka, nooruse rumalused.
Nimi ka avalikustatud. Mis seal ikka, nooruse rumalused.
Re: Avarii pildid
Ei tea jah. Kui vähegi mõistust peas siis alustatakse selliste asjadega jupphaaval, mitte nii, et "Hold my beer and watch this!" Sommidel on lahe termin kui rallimehed võssa panevad nagu "hartialukko" ehk siis paanikaolukorras kuni kohtumiseni puuga jääb viimane setting rooli ja gaasi tuimalt peale
Nagu ka siin näha.
Nagu ka siin näha.
AARE540 kirjutas: ↑12.09.2023 20:34 40 Ega me muidugi päriselt ei tea ka, mis seal päriselt toimus, aga kui ikkagi jääda selle juurde, et tüüp tahtis proovida, mida pealekeeratud E39 teha suudab, on see ilmselge, et peale esimest libisemist läks auto tagaots järjest rohkem resonantsi ja kui kogemust ei ole, siis sealt enam autot tagasi ei too ka.
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
-
- Huviline
- Postitusi: 3634
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: Avarii pildid
Selleks on kindlustus, juhul kui kaine oli ikka…
If everything seems under control, you're just not going fast enough
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Avarii pildid
unis, selles on sul õigus- panin ise pange, ma ei tea, mida ma mõtlesin
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3090
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: Avarii pildid
Läheb uude seltsi ja pidu läheb edasi.
Re: Avarii pildid
Kindlustustel on üsna ranged välistused s.t. liiklusohutuse nõute rikkumisel keeldutakse hüvitisest. Ja see tüüp selgelt oma lolli ent sihiteadliku tegevusega aitas kaasa seina äestamisele.
Kaskol on õigus tavaliselt hüvitisest keelduda isegi kui on vähegi veenvalt tuvastatud, et sa oled nt kiirust ületanud ja siis paugu pannud. Näiteks kui autoga on lükatud võssa 100m siht sisse siis on väga raske väita, et "vältisin teele hüpanud metslooma ja sõitsin 90-ga".
Kaskol on õigus tavaliselt hüvitisest keelduda isegi kui on vähegi veenvalt tuvastatud, et sa oled nt kiirust ületanud ja siis paugu pannud. Näiteks kui autoga on lükatud võssa 100m siht sisse siis on väga raske väita, et "vältisin teele hüpanud metslooma ja sõitsin 90-ga".
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3397
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: Avarii pildid
Kindlustus peab tõendama et sõitsin üle 90ne. Kõikide asjade kohta peab olema tõendus.
Re: Avarii pildid
Videos on juba näha, et sõiduvõtted olid valed ja kindlustus sellele vast ka toetub. Lõpuks nõuab Bussijaama remondi tasu süüdlaselt sisse.
Teeolusid süüdistada ei saa, kui kõik teised suutsid normaalselt liigelda.
Teeolusid süüdistada ei saa, kui kõik teised suutsid normaalselt liigelda.
Re: Avarii pildid
Kui enne igat külje ette saamist tuleb tagant must tahmalont välja, siis ikka teadlikult taluti selleks juurde, mitte ei läinud lihtsalt lappama.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Re: Avarii pildid
Jõudu ja mõistust jäi puudu pigem.
Hea, et vastassuunast doge rammi vastu ei tulnud, see tundub viimasel ajal nagu rahvaauto.
Hea, et vastassuunast doge rammi vastu ei tulnud, see tundub viimasel ajal nagu rahvaauto.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Avarii pildid
UM käisin siis sain teada et kõikidel uutel bemmidel (m5, ix, g60 jne) on must kast peal juba.
Seltsid tuleavad peale laksu UM, võetakse must kast ja kui nähakse et ala 90 alas 185 km siis keelduvad hüvitsest või antakse aint pool. karm
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 24.12.2021 17:52 18
- Peamine sõiduk: E60
- Asukoht: Tln
Re: Avarii pildid
ei ole lundki maas, aga juba lappab osadel
https://virumaateataja.postimees.ee/789 ... s-katusele
https://virumaateataja.postimees.ee/789 ... s-katusele
Re: Avarii pildid
Must kast peaks alates 2019 olema kõikides autodes. Airbagi aju salvestab lihtsalt mööda can busi liikuva mis liikus seal vahetult enne pauku. Crash history on juba üle 10 a autodel kasutuses.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Avarii pildid
Üks asi on see, mis seal "peaks" olema, teine asi on see kuidas tohib neid andmeid kasutada.
Siit lugedes peab vastavalt EU regulatsioonile 2019/2144 alates 2024 juulist igas sõiduautos olema must kast (EDR):
https://www.elektroniknet.de/internatio ... regulation.
See salvestab õnnetuse eelseid sõiduki näitusid ja lühidalt ka peale seda. Andmete kasutuse osas on asi suhteliselt ümmargune s.t. kui on tegu inimkahjudega siis võib andmeid kasutada, aga muus osas nagu mitte. Eks kohtus saavad asjad selgeks. See, et kaskokindlustus kaevab ennast auto ajju, et kindlaks teha kas juht ületas +1kmh kiirust enne kui libedal teel kraavi pani, et kahju maksmisest keelduda tundub esialgu seadusevastane.
"The aim is not to clarify the question of guilt. For example, EU Regulation 2019/2144 literally states, »This data recording should allow data to be recorded and stored in such a way that Member States can use it to carry out road safety analyses and evaluate the effectiveness of specific measures taken, and the stored data cannot be used to identify the user or keeper of a particular vehicle."
Siit lugedes peab vastavalt EU regulatsioonile 2019/2144 alates 2024 juulist igas sõiduautos olema must kast (EDR):
https://www.elektroniknet.de/internatio ... regulation.
See salvestab õnnetuse eelseid sõiduki näitusid ja lühidalt ka peale seda. Andmete kasutuse osas on asi suhteliselt ümmargune s.t. kui on tegu inimkahjudega siis võib andmeid kasutada, aga muus osas nagu mitte. Eks kohtus saavad asjad selgeks. See, et kaskokindlustus kaevab ennast auto ajju, et kindlaks teha kas juht ületas +1kmh kiirust enne kui libedal teel kraavi pani, et kahju maksmisest keelduda tundub esialgu seadusevastane.
"The aim is not to clarify the question of guilt. For example, EU Regulation 2019/2144 literally states, »This data recording should allow data to be recorded and stored in such a way that Member States can use it to carry out road safety analyses and evaluate the effectiveness of specific measures taken, and the stored data cannot be used to identify the user or keeper of a particular vehicle."
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
-
- Huviline
- Postitusi: 3634
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: Avarii pildid
91 pigem vist…
If everything seems under control, you're just not going fast enough
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2412
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: Avarii pildid
FOTOD | Viljandimaal hukkus liiklusõnnetuses inimene
Delfi galeriis pildil nr 18 on häguselt tagaluuk näha, pigem jah E90/E91. Et autost selline rusuhunnik saada, pidi kiirus ilmselt maksimumilähedane olema, mida masin suudab.
Delfi galeriis pildil nr 18 on häguselt tagaluuk näha, pigem jah E90/E91. Et autost selline rusuhunnik saada, pidi kiirus ilmselt maksimumilähedane olema, mida masin suudab.
V8
Re: Avarii pildid
Päris korralik litakas ja ime, et viga ei saadud. Misha teeb head materjali, aga avariide puhul on alati keegi teine süüdi. Lisaks pressib omanikult 1.5 miljoni jälgija ees välja, et “no hard feelings”. WTF, sa just kirjutasid teise mehe 100+ tonnise auto maha. Juba kaks aastat tagasi soovitasin Mishal mingi mõistlik setup leida vastutuse osas, sest raha tal ei ole, et pauke kinni taguda. YT autoritasud on suht kopikas selliste laksude kõrval.
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
-
- Huviline
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: Avarii pildid
Inglis keelt ei oska või miks selline väide? Pole esimene auto mis ta korda teeb oma rahade eest.
Tundub, et see 100k auto nohu talle
https://de.youtubers.me/misha-charoudin ... ngs/en.amp
BMW g31 520d M Sport
Re: Avarii pildid
Oja, sa muidu inimese moodi ka oskad vahel rääkida ilma nokkimata? Katkisõidetud M4CSi sai Misha kuidagi kokku lappida, aga see oli suht vähe pihtasaanud ja ainult ca 35 tonnine arve kui mäletan. Eks näe kuidas tal see 100K EUR build läheb - huvitav, kas omanik laseb seniks Mishal M4 asendusauto rendikulu kinni maksta kuni ehitus käib?
Mingi kollase ajakirjanduse arvutatud "net worth" number ei ole kuidagi korrelatsioonis pangaarvel oleva vaba raha kogusega. Kui papp oleks olemas siis poleks vaja teha selliseid lamedaid videoid "teeme näo, et kõik on korras" ja palun saatke raha, et saaks uue auto ehitada. Elame-näeme.
EDIT: Jälgin Mishat juba Boosted Boris ajast, tüübil on Nürkal ringe kogunenud vägevalt + lisaks nüüd Bilsteini M4 GT4 tiimis sõita on kõva asi kui alustad YT kanalilt. Eks Bilsu kasutab seda suht odava meediakajastusena ka: 1 palgaline kogenud võidusõitja + 3 sisuloojat kellele ilmselt erilist palka sõidu eest ei maksta, aga kellele on mõistlikult sõidukogemust.
Mingi kollase ajakirjanduse arvutatud "net worth" number ei ole kuidagi korrelatsioonis pangaarvel oleva vaba raha kogusega. Kui papp oleks olemas siis poleks vaja teha selliseid lamedaid videoid "teeme näo, et kõik on korras" ja palun saatke raha, et saaks uue auto ehitada. Elame-näeme.
EDIT: Jälgin Mishat juba Boosted Boris ajast, tüübil on Nürkal ringe kogunenud vägevalt + lisaks nüüd Bilsteini M4 GT4 tiimis sõita on kõva asi kui alustad YT kanalilt. Eks Bilsu kasutab seda suht odava meediakajastusena ka: 1 palgaline kogenud võidusõitja + 3 sisuloojat kellele ilmselt erilist palka sõidu eest ei maksta, aga kellele on mõistlikult sõidukogemust.
oja86 kirjutas: ↑22.06.2024 18:51 03Inglis keelt ei oska või miks selline väide? Pole esimene auto mis ta korda teeb oma rahade eest.
Tundub, et see 100k auto nohu talle
https://de.youtubers.me/misha-charoudin ... ngs/en.amp
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
Re: Avarii pildid
Ei usu, et ta midagi seal välja pressib. Ma eeldan, et leping vastutuse osas tehakse enne sõitma hakkamist.
Oleks omanik püha viha täis, siis ta seal kaadris ei oleks. Sama on olukord igasuguses autospordis. Drift kõige lihtsam näide. Juppe lendab ja mitte alati enda auto omasid.
Sõnad on õiged, kedagi ei saa süüdistada, sest auto on niipalju modifitseeritud. Probleem hakkas piduripedaalist ja sellega meenus mulle kohe kunagi loetud teema BMW piduriprobleemidest. Lihtne otsing ainult kinnitab. Aastast 2017 juba jamad ja päris mitmel:
https://f30.bimmerpost.com/forums/showt ... 186&page=5
Autod on niipalju elektroonikat täis ja väike viga võib halvasti lõppeda. Näiteks täna kogesin Volvo xc60-ga piduri "probleemi". Seda ei juhtu küll sõites aga autot käima pannes. Käivitamiseks vajutad piduripedaali alla ja keerad Start nuppu. Kõik ok. Jätad auto kohe seisma ja proovid uuest. Lükkab piduripedaali normaalasendist veel rohkem üles ja nii kinni kui kinni, alla ei vajuta. Süüde välja ja uuesti, kõik korras.
Vulcan Alpha GmbH on teine sissetulekuallikas.
Oleks omanik püha viha täis, siis ta seal kaadris ei oleks. Sama on olukord igasuguses autospordis. Drift kõige lihtsam näide. Juppe lendab ja mitte alati enda auto omasid.
Sõnad on õiged, kedagi ei saa süüdistada, sest auto on niipalju modifitseeritud. Probleem hakkas piduripedaalist ja sellega meenus mulle kohe kunagi loetud teema BMW piduriprobleemidest. Lihtne otsing ainult kinnitab. Aastast 2017 juba jamad ja päris mitmel:
https://f30.bimmerpost.com/forums/showt ... 186&page=5
Autod on niipalju elektroonikat täis ja väike viga võib halvasti lõppeda. Näiteks täna kogesin Volvo xc60-ga piduri "probleemi". Seda ei juhtu küll sõites aga autot käima pannes. Käivitamiseks vajutad piduripedaali alla ja keerad Start nuppu. Kõik ok. Jätad auto kohe seisma ja proovid uuest. Lükkab piduripedaali normaalasendist veel rohkem üles ja nii kinni kui kinni, alla ei vajuta. Süüde välja ja uuesti, kõik korras.
Vulcan Alpha GmbH on teine sissetulekuallikas.
Viimati muutis BumBum, 22.06.2024 20:50 13, muudetud 1 kord kokku.
Re: Avarii pildid
Mingit lepingut ja raha ei ole. Kui oleks siis Misha oleks seda ammu juba maininud ja meediajura, põhjuste otsimine ja remondiraha kerjamine peale õnnetusi olemata. Kogu tsirkus käib skaalal omaniku edevus saada oma pillist äge video Nürkal vs keskmiselt kord aastas sellised olukorrad kus Misha on auto katki sõitnud ja tehakse sest piinlik meediasündmus. Julged teha, julge vastutada ja pappi köhida. 100K auto sodi - annan omanikule niikauaks samaväärse rendika kuni tema ribadeks sõidetud autoga samaväärne eelnev olukord taastatakse, mitte ei koti teda selliste videotega. Tegelikult on nii omanikud lollid kui ka Misha, aga kui mõlemad osapooled on seda tehes õnnelikud siis laske aga edasi ja klikid kogunevad Ma tegelt ei saa aru, mis Misha peas toimub, et tea seal Ferrari SF90 ja muude 300+K EUR aparaatidega paugutab. Piisab ühest väga süütust olukorrast, et sul on paari milli € suurune vastutus kaelas. Ilma kindlustuseta - palju õnne. Nats kohut ja eraisiku pankrot + keerad kogu oma suht noore elu ülejäänud aastad pekki.
Misha ise on APEXi rendibisnessist pärit ja võiks asju teada. Seal olid väga lihtsad reeglid - omavastutus auto sodiks sõitmisel on max samaväärse auto asenduskulu. Nende rendi F82 M4 puhul ca 50 000€.
Misha ise on APEXi rendibisnessist pärit ja võiks asju teada. Seal olid väga lihtsad reeglid - omavastutus auto sodiks sõitmisel on max samaväärse auto asenduskulu. Nende rendi F82 M4 puhul ca 50 000€.
Viimati muutis Ilves, 22.06.2024 20:54 22, muudetud 2 korda kokku.
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
-
- Huviline
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: Avarii pildid
Ega ta ainult tube vaatamise kordade eest ei saa. Tal seal veel tasuline kuumaksega pakett mis maksab 29.90. Ütleme et 1.5 miljonist tellijast 1 protsent tellib( tegelikult kindlasti rohkem) saad selle summa kokku lüüa mis kuus tiksub. Pluss tal oma merchi pood.
BMW g31 520d M Sport
Re: Avarii pildid
Unusta ära. Et tüübile tiksub stabiilselt 450 000€ iga kuu arvele, aga otsib sponsoritelt raha ja eBayst juppe, et oma katkisõidetud autosid remontida? Inimesed pole nii lollid et subscribevad mingile asjale ilma selget lisaväärtust nägemata. 30€ kuus on räme asi tänapäeval tellimuse eest. Selle eest peaks saama puhast kulda ja igapäevaselt
Mul pole Misha videote vastu midagi, tavaliselt vaatan ära alguse kuni Adenauer Forstini, edasi on igav.
Mul pole Misha videote vastu midagi, tavaliselt vaatan ära alguse kuni Adenauer Forstini, edasi on igav.
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
Re: Avarii pildid
Nii need asjad youtube-is toimivad. Ehitavad endale miljonitega maja ja siis paluvad toetajatel raha saata, et nende kanal edasi saaks tegutseda ja nad ikka jõuaks meediasisu toota. Kerjamine juutuuberite seas on saanud nii tavaliseks, võetakse seda kui ühte marketingi mudelit.
Ma jälgin elektriautode maailmas toimuvat ja lihtne näide:
https://www.youtube.com/@bjornnyland sellel mehel on üle 300tuh jälgija, raha ei ole kunagi, vaene koguaeg.
Võttis laenu, ehitas maja mis maksab üle miljoni euro. Enne seda kui ta jätkuvalt vaene oli, naisele 2000 eurone sülearvuti, 500 eurone föön, kallid käekotid jne. Live video ajal saadeti pidevalt raha. Üks vana oli kokkuvõttes üle 5000 euro saatnud.
Ütleks, tüüpiline asiaat, raha kunagi ei ole aga 5000 eurot käekoti eest maksta on olemas. Eluaegsed kauplejad ja otsivad alati võimalusi, kuidas võimalikult odavalt hakkama saada.
Täienduseks, teine youtube kanal tal Taimaale suunatud. Taimaal on enamustele imporditud autodele 200% maks.
Äiale ostis Tesla, et ise seal vahepeal puhates saaks autot kasutada. See osteti otse välja. Raha ei ole
Teine mees:
https://www.youtube.com/@KrisRifa Jälgijaid oli vist 25tuh, kui otsustas igapäeva töö kõrvale jätta ja ainult youtube-ile pühenduda. Loomulikult tal on põhi olemas ja kontole ka varasemalt midagi kogutud, kuid see näitab, youtube ise, sponorid, vaatajad.
Loogika on lihtne, kui sul on miljon jälgijat ja kui sa igaühe käest 1 dollari saad, on see sulle miljon dollarit enne makse.
Kõige suurem kasum jälgijatelt saadakse nänni müügiga. Hiinast odava kvaliteediga pusasid ja t-särke müüa, saad ühe vaataja pealt juba 25 eurot kasumit mitte ühe sendi.
Ma jälgin elektriautode maailmas toimuvat ja lihtne näide:
https://www.youtube.com/@bjornnyland sellel mehel on üle 300tuh jälgija, raha ei ole kunagi, vaene koguaeg.
Võttis laenu, ehitas maja mis maksab üle miljoni euro. Enne seda kui ta jätkuvalt vaene oli, naisele 2000 eurone sülearvuti, 500 eurone föön, kallid käekotid jne. Live video ajal saadeti pidevalt raha. Üks vana oli kokkuvõttes üle 5000 euro saatnud.
Ütleks, tüüpiline asiaat, raha kunagi ei ole aga 5000 eurot käekoti eest maksta on olemas. Eluaegsed kauplejad ja otsivad alati võimalusi, kuidas võimalikult odavalt hakkama saada.
Täienduseks, teine youtube kanal tal Taimaale suunatud. Taimaal on enamustele imporditud autodele 200% maks.
Äiale ostis Tesla, et ise seal vahepeal puhates saaks autot kasutada. See osteti otse välja. Raha ei ole
Teine mees:
https://www.youtube.com/@KrisRifa Jälgijaid oli vist 25tuh, kui otsustas igapäeva töö kõrvale jätta ja ainult youtube-ile pühenduda. Loomulikult tal on põhi olemas ja kontole ka varasemalt midagi kogutud, kuid see näitab, youtube ise, sponorid, vaatajad.
Loogika on lihtne, kui sul on miljon jälgijat ja kui sa igaühe käest 1 dollari saad, on see sulle miljon dollarit enne makse.
Kõige suurem kasum jälgijatelt saadakse nänni müügiga. Hiinast odava kvaliteediga pusasid ja t-särke müüa, saad ühe vaataja pealt juba 25 eurot kasumit mitte ühe sendi.
Viimati muutis BumBum, 22.06.2024 21:27 53, muudetud 1 kord kokku.