k E30 diisel
k E30 diisel
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
minuarust natuke liiga ilus
on keegi vaatamas käinud?
edit: eriti need külgede kleepsud ja nende osaline puudumine paneb mõtlema
minuarust natuke liiga ilus
on keegi vaatamas käinud?
edit: eriti need külgede kleepsud ja nende osaline puudumine paneb mõtlema
piltide pealt paistab, et vasak tiib ja pagassi luuk on triibuga. mujal seda triipu nagu poleks. kahtlane. pealegi on see vasak tiib mõlgiga (tiiva nurk tule juures). kapott ja pagassi luuk ei istu ka vist päris õieti. salong näeb küll korralik välja.
tegelt olen ise ka mitu korda netis vaadanud seda autot, võibolla käin teda täna kohapeal ka vaatamas.
tegelt olen ise ka mitu korda netis vaadanud seda autot, võibolla käin teda täna kohapeal ka vaatamas.
käisin vaatamas. imelik masin tundus. üle ühe keredetaili oli triip mõlema külje peal. roostet polnd, karbid olid värskelt värvitud. pagass ei olnd lahti unustatud, luuk ongi kõver. kapotiga on ka mingi jama. nimelt ei lukustu tugi lahtises asendis. üldse käib kapott halvasti lahti.
aga see kõik on kökimöki.
algul mootor hullult lonkas, ja ei töötand korralikult, kui soojaks läks, siis asi paranes küll. tahhomeeter ei olnud võimeline üle 1500 pöörde näitama, kuigi mootor tegelikult jooksis pöördesse küll. mootor ise oli meeletult õline, tundus, nagu ajaks klpikambri kaane vahelt välja. ja imelik oli veel see, et mootori esimese otsa küljest tilkus mingit vee moodi vedelikku ohtralt, aru ma ei saanud, misse oli.
kesklukk töötab ainult kõrvalistuja poole pealt, juhiukse lukk ei keerand üldse. ja kumbagi esiistet ei saa edasi tagasi liigutada, midagi on seal istmete all katki.
aga see kõik on kökimöki.
algul mootor hullult lonkas, ja ei töötand korralikult, kui soojaks läks, siis asi paranes küll. tahhomeeter ei olnud võimeline üle 1500 pöörde näitama, kuigi mootor tegelikult jooksis pöördesse küll. mootor ise oli meeletult õline, tundus, nagu ajaks klpikambri kaane vahelt välja. ja imelik oli veel see, et mootori esimese otsa küljest tilkus mingit vee moodi vedelikku ohtralt, aru ma ei saanud, misse oli.
kesklukk töötab ainult kõrvalistuja poole pealt, juhiukse lukk ei keerand üldse. ja kumbagi esiistet ei saa edasi tagasi liigutada, midagi on seal istmete all katki.
Mingi üleslöödud turbota 86 diislikäsna eest on 23 000 ikka selge overkill
kui see küsitakse saksast otse tulnud 89 325i eest, oleks teine asi.
mina ostsin enda 318iS (pikad lisad jne) 90 aasta vaid 25 000 eest.
eriti kui veel nii palju vigu küljes
külmast peast lonkab tihti kompressiooni pärast, mida osades silindrites pole
läbisõit 186 000 ka
kui see küsitakse saksast otse tulnud 89 325i eest, oleks teine asi.
mina ostsin enda 318iS (pikad lisad jne) 90 aasta vaid 25 000 eest.
eriti kui veel nii palju vigu küljes
külmast peast lonkab tihti kompressiooni pärast, mida osades silindrites pole
läbisõit 186 000 ka
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
siia otsa võiksin lisada lukku pandud pablo teema müüa 30 000 + eest 91a 524TDA, pildid olid küll enamvähem aga auto reaalne hind oli 15000. Üleni värvitud mitu korda ja jubedalt, sitikaid täis, iga paneel eri värvi, esiklaas totaalselt katki , mootori kiirendus 60sek 0-100-ni, väidetavalt remonditud turbo oli olematu,tossas algul sinist, siis musta, ainuke asi oli enamvähem salong ja seegi mitte nahast vaid vakstust, üleni pigimatte täis, seega laksu sügavust ei olnud võimalik hinnata...jne, jne ..
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21