uued M seeriad
uued M seeriad
Tekkis selline mõte, et avaldaks eelmise
teema läbustamise vältimiseks arvamust milline
peaks olema järgmine põlv M-autosid (3,5, 6, ehk7?)
Teen otsa lahti, pärast saadame klubi poolt
oma arvamuse sinna Müncheni majja ka. Vaatame
mis ütlevad:D
M3 - kered kupee, kabrio, sedaan. Mootor R6
või V8 mahuga 4000-5000 cc, võimsusega kuskil
400 hj, 6 käiku manuaalkast. Kiirendus 0-100
kuskil 4,8 sek, tippkiirus piirajata 290 kmh
0-400 m 12 sek
M5 - kered sedaan, touring. Mootor V8 või V10
mahuga ca 6 liitrit, võimsus 550-600 hj, 6 käiku
manuaal, kiirendus 0-100 kuskil 4,8-5,0, kiirus
ilma piirajata 300 kmh, 0-400 11,5 sek.
M6 -kupee-sama mis M5
M7 - sedaan, Mootor 6-7l V12, võimsus 600-650 hj,
6 käiku manuaal, kiirus piirajata 300 kmh, kiirendus
5,0 sek
M3, M5 ja M6 tehnika unfitseerida modulari põhimõttel,
(välistab küll R6), vähendab oluliselt auto hinda.
Kuidas on:D
teema läbustamise vältimiseks arvamust milline
peaks olema järgmine põlv M-autosid (3,5, 6, ehk7?)
Teen otsa lahti, pärast saadame klubi poolt
oma arvamuse sinna Müncheni majja ka. Vaatame
mis ütlevad:D
M3 - kered kupee, kabrio, sedaan. Mootor R6
või V8 mahuga 4000-5000 cc, võimsusega kuskil
400 hj, 6 käiku manuaalkast. Kiirendus 0-100
kuskil 4,8 sek, tippkiirus piirajata 290 kmh
0-400 m 12 sek
M5 - kered sedaan, touring. Mootor V8 või V10
mahuga ca 6 liitrit, võimsus 550-600 hj, 6 käiku
manuaal, kiirendus 0-100 kuskil 4,8-5,0, kiirus
ilma piirajata 300 kmh, 0-400 11,5 sek.
M6 -kupee-sama mis M5
M7 - sedaan, Mootor 6-7l V12, võimsus 600-650 hj,
6 käiku manuaal, kiirus piirajata 300 kmh, kiirendus
5,0 sek
M3, M5 ja M6 tehnika unfitseerida modulari põhimõttel,
(välistab küll R6), vähendab oluliselt auto hinda.
Kuidas on:D
Seda ei maksa 100% tõena võtta, aga uus kolmas seeria tuleb senisest suurem ja saab valikusse ka V8, ilmselt on ka uue M3 jõuallikaks V8, ei usu silindrite arvus programmis olemasolevast autost tagasi minnakse (400hj V8 ka olemas).
M5 praeguste plaanide järgi 500hj V10, arvestades konkurente (näit AMG E55) äkki tulevikus ka kangem eriseeria (nagu praegune M3 CSL)?!
M5 praeguste plaanide järgi 500hj V10, arvestades konkurente (näit AMG E55) äkki tulevikus ka kangem eriseeria (nagu praegune M3 CSL)?!
niisiis
M3, hetkel on üsnagi heas seisus kuna levib info et pidavat ära tegema lausa uuele audi RS6-ele rääkimata rs4-st, kuid võrreldes mõningate amg väikeste kaheustelistega on joudu juba selgelt vähe, seega soovitaks tõsta nii 380-420 kanti, tuleks arvestada et tühipaljas jõud pole koik see olulisem, vaid ka masina dünaamilisus.
M5 no 550 kanti peaks ta ikka hetkel ära tulema, las ta sinna ka jääb.
Jällegi on kuulda et voib tulla V10 bi-turbo, mida just heaks ei kiidaks, turbo pole lihtsalt M seeria rida.
M6 puhul käib jutt võimalikust 600 hobusest, kuna mersu SL AMG näitajate kõrval jääks M5-e 550 pistu väheks.
M7 , noh niipalju kui süda soovib, no limits, on teada ju ka Phaetoni 600 hp-lisest projektist W-12 osas, seega 650-700+.
M3, hetkel on üsnagi heas seisus kuna levib info et pidavat ära tegema lausa uuele audi RS6-ele rääkimata rs4-st, kuid võrreldes mõningate amg väikeste kaheustelistega on joudu juba selgelt vähe, seega soovitaks tõsta nii 380-420 kanti, tuleks arvestada et tühipaljas jõud pole koik see olulisem, vaid ka masina dünaamilisus.
M5 no 550 kanti peaks ta ikka hetkel ära tulema, las ta sinna ka jääb.
Jällegi on kuulda et voib tulla V10 bi-turbo, mida just heaks ei kiidaks, turbo pole lihtsalt M seeria rida.
M6 puhul käib jutt võimalikust 600 hobusest, kuna mersu SL AMG näitajate kõrval jääks M5-e 550 pistu väheks.
M7 , noh niipalju kui süda soovib, no limits, on teada ju ka Phaetoni 600 hp-lisest projektist W-12 osas, seega 650-700+.
[quote][i]Algselt postitas hoax[/i]
niisiis
M3, hetkel on üsnagi heas seisus kuna levib info et pidavat ära tegema lausa uuele audi RS6-ele rääkimata rs4-st, kuid võrreldes mõningate amg väikeste kaheustelistega on joudu juba selgelt vähe, seega soovitaks tõsta nii 380-420 kanti, tuleks arvestada et tühipaljas jõud pole koik see olulisem, vaid ka masina dünaamilisus.
M5 no 550 kanti peaks ta ikka hetkel ära tulema, las ta sinna ka jääb.
Jällegi on kuulda et voib tulla V10 bi-turbo, mida just heaks ei kiidaks, turbo pole lihtsalt M seeria rida.
M6 puhul käib jutt võimalikust 600 hobusest, kuna mersu SL AMG näitajate kõrval jääks M5-e 550 pistu väheks.
M7 , noh niipalju kui süda soovib, no limits, on teada ju ka Phaetoni 600 hp-lisest projektist W-12 osas, seega 650-700+. [/quote]
Olukord meenutab muskelautode taassündi, ainult
selle vahega, et kütusekulu on poole väiksem ning
ning sudu ka ei teki enam:D
niisiis
M3, hetkel on üsnagi heas seisus kuna levib info et pidavat ära tegema lausa uuele audi RS6-ele rääkimata rs4-st, kuid võrreldes mõningate amg väikeste kaheustelistega on joudu juba selgelt vähe, seega soovitaks tõsta nii 380-420 kanti, tuleks arvestada et tühipaljas jõud pole koik see olulisem, vaid ka masina dünaamilisus.
M5 no 550 kanti peaks ta ikka hetkel ära tulema, las ta sinna ka jääb.
Jällegi on kuulda et voib tulla V10 bi-turbo, mida just heaks ei kiidaks, turbo pole lihtsalt M seeria rida.
M6 puhul käib jutt võimalikust 600 hobusest, kuna mersu SL AMG näitajate kõrval jääks M5-e 550 pistu väheks.
M7 , noh niipalju kui süda soovib, no limits, on teada ju ka Phaetoni 600 hp-lisest projektist W-12 osas, seega 650-700+. [/quote]
Olukord meenutab muskelautode taassündi, ainult
selle vahega, et kütusekulu on poole väiksem ning
ning sudu ka ei teki enam:D
BMW mootorituunijatest on IMO kõvim G-Power. Nemad tuunivad nii vabalthingavana kui panevad peale ka kompressoreid. Ja nad tuunivad isegi edasi ka juba näiteks Alpinalt tulnud autosid.
Parim näide siin:
M5-le on kahte varianti tuuningut:
1. mootor jääb vabalthingavaks, siis:
400hj > 470hj
0-100kmh 5,3seki > 5,0seki
tippkiirus 308kmh
moment 560Nm
2. mootorile pannakse peale kompressor, siis:
400hj>600hj(0,6 baari juures)
0-100kmh 4,5seki
tippkiirus 340kmh
moment 700Nm/4500rpm juures
Vot see number 2 on minu eluunistus.
Parim näide siin:
M5-le on kahte varianti tuuningut:
1. mootor jääb vabalthingavaks, siis:
400hj > 470hj
0-100kmh 5,3seki > 5,0seki
tippkiirus 308kmh
moment 560Nm
2. mootorile pannakse peale kompressor, siis:
400hj>600hj(0,6 baari juures)
0-100kmh 4,5seki
tippkiirus 340kmh
moment 700Nm/4500rpm juures
Vot see number 2 on minu eluunistus.
Tere
Miskit on ka www.bmwm5.com lehel.
On ütelus, et pidurid peavad olema võimsamad, kui mootor. Seega, kui pidurid on sellised, siis....[img]http://www.bmwm5.com/photo/data/500/44scan0003.jpg[/img]
[img]http://www.bmwm5.com/photo/data/500/44scan0004.jpg[/img]
[img]http://www.bmwm5.com/photo/data/500/44scan0002.jpg[/img]
Ehk siis lühidalt:
http://www.bmwm5.com/vbulletin/showthre ... adid=31847
jJanno
Miskit on ka www.bmwm5.com lehel.
On ütelus, et pidurid peavad olema võimsamad, kui mootor. Seega, kui pidurid on sellised, siis....[img]http://www.bmwm5.com/photo/data/500/44scan0003.jpg[/img]
[img]http://www.bmwm5.com/photo/data/500/44scan0004.jpg[/img]
[img]http://www.bmwm5.com/photo/data/500/44scan0002.jpg[/img]
Ehk siis lühidalt:
http://www.bmwm5.com/vbulletin/showthre ... adid=31847
jJanno
Kõik M seeria autod peaks olema vabalthingav i6 3-4l (olenevalt autost) ja rõhuma kergele kaalule. Kellele kuradile kogu seda lisavarustust vaja on?
Raske auto saab mööda sirgjoont suure jõu abil kiirendama panna aga kurvis on kerge kaal asendamatu. Näiteks võite lugeda RS6, SL55 jt. sarnaste autode hinnanguid.
**** see teibi tuuning tuledel teeb selle auto ikka kenamaks küll, miks nad pidid need rõvedad tuled leiutama on mul üle mõistuse.
muidu uus 6s on veel hulka nilbem kui 5s. Kusagil olid mingid pildid, tagant paistab nagu porsche 911 (ainult perversse pagassiga) ja eest nagu mazda. Nad heaga ristigu ta ruttu 8. seeriaks ümber siis oleks veel võimalik 6. head nime säilitada. Ehk siis nagu 7s aga nilbem.
Raske auto saab mööda sirgjoont suure jõu abil kiirendama panna aga kurvis on kerge kaal asendamatu. Näiteks võite lugeda RS6, SL55 jt. sarnaste autode hinnanguid.
**** see teibi tuuning tuledel teeb selle auto ikka kenamaks küll, miks nad pidid need rõvedad tuled leiutama on mul üle mõistuse.
muidu uus 6s on veel hulka nilbem kui 5s. Kusagil olid mingid pildid, tagant paistab nagu porsche 911 (ainult perversse pagassiga) ja eest nagu mazda. Nad heaga ristigu ta ruttu 8. seeriaks ümber siis oleks veel võimalik 6. head nime säilitada. Ehk siis nagu 7s aga nilbem.
[img]http://www.soete.com/bmwm5/e60-front.jpg[/img]
[img]http://www.soete.com/bmwm5/e60-rear1.jpg[/img]
[img]http://www.soete.com/bmwm5/e60-rear3.jpg[/img]
[img]http://www.soete.com/bmwm5/e60-rear4.jpg[/img]
[img]http://www.soete.com/bmwm5/e60-fw.jpg[/img]
lühike vidjoklipp kah.
http://www.soete.com/bmwm5/e60-m5.mpg
[img]http://www.soete.com/bmwm5/e60-rear1.jpg[/img]
[img]http://www.soete.com/bmwm5/e60-rear3.jpg[/img]
[img]http://www.soete.com/bmwm5/e60-rear4.jpg[/img]
[img]http://www.soete.com/bmwm5/e60-fw.jpg[/img]
lühike vidjoklipp kah.
http://www.soete.com/bmwm5/e60-m5.mpg
Tsitaat:
" We will show the M5 in Geneva in March. The production department is very keen on getting the M5 in production next year. It will have a 7 speed SMG, power will be between 520-550 horsepower. The engine is just stunning. It will be a very very dynamic car to drive, like nothing you have seen before. Maybe not as fast in a straight line as the new AMG ( read CL65 ) but as soon as the road turns - look in the rear view mirror, and there you will se the AMG´s! "
Allikas: [url]http://www.m5board.com/[/url]
" We will show the M5 in Geneva in March. The production department is very keen on getting the M5 in production next year. It will have a 7 speed SMG, power will be between 520-550 horsepower. The engine is just stunning. It will be a very very dynamic car to drive, like nothing you have seen before. Maybe not as fast in a straight line as the new AMG ( read CL65 ) but as soon as the road turns - look in the rear view mirror, and there you will se the AMG´s! "
Allikas: [url]http://www.m5board.com/[/url]
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
mul ei tule meelde kas juba võimalikust M7-st on kusagil juttu olnud, aga leidsin sellise pildi netist
[img]http://www.bmwinfo.com/1355.jpg[/img]
Väidetavalt M7
[img]http://www.bmwinfo.com/1355.jpg[/img]
Väidetavalt M7
[quote][i]Algselt postitas Margus_H[/i]
Tsitaat:
" We will show the M5 in Geneva in March. The production department is very keen on getting the M5 in production next year. It will have a 7 speed SMG, power will be between 520-550 horsepower. The engine is just stunning. It will be a very very dynamic car to drive, like nothing you have seen before. Maybe not as fast in a straight line as the new AMG ( read CL65 ) but as soon as the road turns - [b]look in the rear view mirror, and there you will se the AMG´s![/b] "
[/quote]
See oli ilusti öeldud!!!
Tsitaat:
" We will show the M5 in Geneva in March. The production department is very keen on getting the M5 in production next year. It will have a 7 speed SMG, power will be between 520-550 horsepower. The engine is just stunning. It will be a very very dynamic car to drive, like nothing you have seen before. Maybe not as fast in a straight line as the new AMG ( read CL65 ) but as soon as the road turns - [b]look in the rear view mirror, and there you will se the AMG´s![/b] "
[/quote]
See oli ilusti öeldud!!!
äkki 760i
pakun veelkord
445hp/327kw
minu arust võimsaim, aga loodan et eksin
ps. see juba peaaegu m7, kiirendus 5,5 pole just halb.
pakun veelkord
445hp/327kw
minu arust võimsaim, aga loodan et eksin
ps. see juba peaaegu m7, kiirendus 5,5 pole just halb.
Viimati muutis krizz66, 18.04.2004 22:27 45, muudetud 1 kord kokku.
- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit