530d tahaks ostmist
530d tahaks ostmist
Tervist!
Tuhlasin kull vanemates teemades ringi, kuid tundub, et suht vähe sellise auto omanikke. Äkki vahepeal veel keegi sellise omanikuks saanud ja oskab infot jagada.
Välja siis valitud 530d, 1999vl, automaat, touring.
Mida sellest autost räägitakse? Kas 200000km läbinud mootoril on veel ressursii? Kuidas mootor üldse vastu peab? Sillad on vist nagu e39 ikka st nõrgakased...Mida veel tähele tasuks panna?
Mis sellise masin kütusekuluks pakutakse?
Ette juba tänulik!
Tuhlasin kull vanemates teemades ringi, kuid tundub, et suht vähe sellise auto omanikke. Äkki vahepeal veel keegi sellise omanikuks saanud ja oskab infot jagada.
Välja siis valitud 530d, 1999vl, automaat, touring.
Mida sellest autost räägitakse? Kas 200000km läbinud mootoril on veel ressursii? Kuidas mootor üldse vastu peab? Sillad on vist nagu e39 ikka st nõrgakased...Mida veel tähele tasuks panna?
Mis sellise masin kütusekuluks pakutakse?
Ette juba tänulik!
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
Re: 530d tahaks ostmist
küllalt. ostsin ise 02 aastal 99 aasta 530d, läbisõit oli 180 000. mina sõitsin 50 kilo juurde ja järgmine omanik sõidab siiani kenasti edasi.JL kirjutas: Kas 200000km läbinud mootoril on veel ressursii?
mul oli "kepikastiga" ja väga ökonoomne, ei lagunenud ka. mina ei pidanud sillas ühtegi juppi ära vahetma. üldse ei meenu, et oleks aasta jooksul midagi vahetanud
ostaks vist uuesti. soovitan
diisli suurim vaenlane on kohalik kahtlase väärtusega diiselkütus mida tsurkad kuuri all ja sohvoosi tanklates müüvad. Kui sõidad korraliku kütusega siis peaks asi ok olema. Tuttav sai kehva kütust ja pidi pihustid välja vahetama. Asi juhtus eelmine talv ja siiamaale on migi kala sees auto lihtsalt ei käi korralikult isegi kuulsad nõiad DIA autos tartus ei oska midagi teha. Õigemini teevad siis käib kaks päeva normaalselt ja siis jälle lonkab.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
Endal 2000 lõpp tehasest välja veerenud 530d, 142 kW. Kütusekulu linnas 10-11, maanteel 6-7. Kui piloodiga maanteel mingi 100ga sõita, ei kipu suvetingimustes kuidagi üle 6,1-6,2 kulu tulema.
Esisild on arvatavasti nii nagu teistelgi e39-tel. Ostes oli läbisõit 74000, hetkel 96000. Vahetanud olen mõlemad esimesed rattalaagrid, kõik piduriklotsid ja esimesed kettad, ees 2 õõtsa ja taga ühe kondi.
Sõidurõõm ja minek on suure ja raske auto kohta super. Tänu suurele pöördemomendile (410 Nm) on paigaltstart eriti võimas.
Tankimise kohta peaks ilmselt jah pisut jälgima, kuigi on kuulda olnud, et ka suurtest kettidest aeg-ajalt jama paaki saab. Samas ei ole sinna midagi parata - kui sul just enda tanklat pole
1999.a. peaks olema veel 135 kW mootor, kuid omal kogemus puudub, palju sel reaalselt uuema tüübi 142 kW mootoriga vahet on. Vaevalt see vahe mäekõrgune on.
Esisild on arvatavasti nii nagu teistelgi e39-tel. Ostes oli läbisõit 74000, hetkel 96000. Vahetanud olen mõlemad esimesed rattalaagrid, kõik piduriklotsid ja esimesed kettad, ees 2 õõtsa ja taga ühe kondi.
Sõidurõõm ja minek on suure ja raske auto kohta super. Tänu suurele pöördemomendile (410 Nm) on paigaltstart eriti võimas.
Tankimise kohta peaks ilmselt jah pisut jälgima, kuigi on kuulda olnud, et ka suurtest kettidest aeg-ajalt jama paaki saab. Samas ei ole sinna midagi parata - kui sul just enda tanklat pole

1999.a. peaks olema veel 135 kW mootor, kuid omal kogemus puudub, palju sel reaalselt uuema tüübi 142 kW mootoriga vahet on. Vaevalt see vahe mäekõrgune on.
E83 X3 2,0dA 2010.a.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8508
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Minul tekkis küsimus , et kas see 142 kw mootor on turboga või ilma?
135kw on ilma nii palju kui mina tean.
135kw on ilma nii palju kui mina tean.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8508
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
ma millegipärast koguaeg nii arvanud
530d ju mitte 530td
kui turboga siis turboga.
Kui lolli vastu pead peksta , ega ta siis sellest targemaks ei saa.

530d ju mitte 530td
kui turboga siis turboga.
Kui lolli vastu pead peksta , ega ta siis sellest targemaks ei saa.


Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
olen üsna värske sarnase auto omanik, tõsi küll mul seamuti see pisut uuem, 142 kW mootor. Peale kütusekulu esialgu veel muud ei oska kommenteerida. Mina muidugi sõidan viimasel ajal nagu eit, ning sellise sõidustiiliga on minu läbitud 500 km keskmine 8.0 l/100. Nädalavahetusel oli esimene pikem maanteeots, mööda peterb. teed, kus enamuse ajast oli kiirus 70...90, ja selles tempos oli distantsi keskmine 5,2 l/100. Ennast ajas kah naerma. Poole vähem kui mu eelmine auto...
- Mulk
- Huviline
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
- Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
- Asukoht: Vantaa-Viljandi
Kogemust siis 142 kw autoga, 2000 aasta facelft, remonti vajas veermik kui sai natuke eesti teid tunda peale saksamaad ja korra jättis teele kuna ei käivitunud-viga nukkvölli anduris. lugejate auto all täpsemalt kirjas mida tehtud ja mida läinud. Läbisõitu eestis saanud umbes 30000 km. parasjagu hankimas uut, touringut 2002 aastast.
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
kõik diisel bemmid on turboga. tähis "td" oli aastani 2000, sealt edasi on kõigil disla bemmidel tähis "d".Tarmo kirjutas:Minul tekkis küsimus , et kas see 142 kw mootor on turboga või ilma?
135kw on ilma nii palju kui mina tean.
ps. kui osta diisel bemm, siis mina soovitaks 525 (120kw), see tuli 2000 aasta lõpus välja. seda omasin ka mingi aastakese. see on veel ökonoomsem kui 530 ja mingt erilist "mineku" vahet ma ei täheldanud (kütusekulu oli linnas automaadiga autol alla 10 l)
põhjus, et miks just see konkreetne mudel väljavalitud, et pakutakse ülisoodsa hinna eest. Muud põhjust polegiZoojaPuhur kirjutas:ps. kui osta diisel bemm, siis mina soovitaks 525 (120kw), see tuli 2000 aasta lõpus välja. seda omasin ka mingi aastakese. see on veel ökonoomsem kui 530 ja mingt erilist "mineku" vahet ma ei täheldanud (kütusekulu oli linnas automaadiga autol alla 10 l)

Kõik diisel bemmid ei ole teps mitte turboga. Seda võib muidugi tähe norimiseks lugeda, sest oli ju esimene bmw diiselmootor tõepoolest vabalthingav 2,4, kuid edasi tõepoolest kõik ülelaadimisega. Vabalthingavast diiselmootorist pole ilma turbiinita tõesti võimalik niivõrd väikeste töömahtude juures välja pigistama selliseid jõude nagu seda on 130 ja peale kw. Siin hakkab juba rolli mängima mootori vastupidavus
Samas turbiini kasutamine ei mõju teps mitte mootorile halvasti, näiteks suur ülelaadimine aitab masinat jahutada. Varasematel aegadel mõõdeti diisli koormust näiteks väljalaskegaaside temperatuuri järgi, turbiinide tulekuga ning turbiinirõhkude üleskruvimisega aga see enam paika ei pea. Ja tds masinate koha pealt niipalju, et masinad üle 2,0bar-ise ülelaadimisega vajavad juba vahejahutit, ehk siis intercoolerit, kuidas kellelegi, bemaril siis tähistuseks td(s). Näiteks vanal 2,4td-l ülelaadimine on vististi 1,9bar (ilma coolerita) ja 2,5tds juba oli vist 2,4bar (cooleriga). Edasisi andmeid pole uurinud.

-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28