BMW vs Subaru

Erinevad BMW mudelid
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

BMW vs Subaru

Postitus Postitas Relk »

Teadjad mehed. Kes oskab öelda kummal autol oleks nina ees, kui joonele panna Subaru Leagcy 2,5 automaat (2005 aasta mudel) ja BMW 523i steptronic (98 aasta mudel)?

Võttes arvesse kw'sid, Nm, käikude arvu, auto kaalu ja ka seda et Legacy on neliveoline jne. Mis see reaalne tulemus olla võiks?

Subaru info siin: Subaru Legacy specs

Ei taha siin võrrelda kumb on parem auto vaid lihtsalt kiirendus omadusi neil kahel.
Viimati muutis Relk, 18.04.2006 09:41 35, muudetud 1 kord kokku.
Anc
Huviline
Postitusi: 311
Liitunud: 31.05.2004 22:52 56

Postitus Postitas Anc »

puhtalt juhis kinni.

märjal/libedal pinnal aga arvatavasti subaru. korraliku rehviga kuival sellel eelist pole.
Naisel on bemm :p
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Arvad? Kui palju see automaatkastiga sõitmine juhist oleneb. Kui on täiesti kuiv asfalt, siis vist ei käi kummagi ratas ringi. Või mis? :roll:
Anc
Huviline
Postitusi: 311
Liitunud: 31.05.2004 22:52 56

Postitus Postitas Anc »

automaatkastiga ei käi ratas all ringi? ;)

piduri ja gaasi koostöö stardis on suht oluline. ega mina ka täpselt ei tea aga korralikku starti atmiga peab ikka harjutama.

ja ilma veojõukontrollita läheb sul ratas ringi mis ludiseb, kontrolliga start shitem.
Naisel on bemm :p
ArgoV
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 25.11.2004 20:17 08
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ArgoV »

Relk kirjutas:Arvad? Kui palju see automaatkastiga sõitmine juhist oleneb. Kui on täiesti kuiv asfalt, siis vist ei käi kummagi ratas ringi. Või mis? :roll:
Juhist oleneb kohaltliikumise hetk. Kastil on mingi viivitus ikka sees ja see milliste pööretega ning kui kiiresti kohalt minema saad, on küllaltki juhi teha. Edasine vist enam palju juhist ei sõltu...kui ta just kliimakompressorit töös ei hoia... :D

Ise paneks panuse BMW peale. Nelivedu peaks ikkagi kiirendusele pisut pärssivalt mõjuma...
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Anc
Huviline
Postitusi: 311
Liitunud: 31.05.2004 22:52 56

Postitus Postitas Anc »

ma seda mõtlesingi et eelis ainult libedal. muus osa suht sama, üle 1-2kw see nelivedu ikka ei röövi. või neelab kümnete kaupa? :o
Naisel on bemm :p
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Ok. Juba parem. Aga kui nüüd oletada, et mõlemad on väga väga head juhid mitte nagu mina, siis puhtast tehnilisest küljest kumb oleks eest.
Anc
Huviline
Postitusi: 311
Liitunud: 31.05.2004 22:52 56

Postitus Postitas Anc »

vt tehase kiirendusandmeid. as simple as that. parim pakkumine. aga mine käi streetrace'il siis saad ehk teada:P
Naisel on bemm :p
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Mis on 523'e tehase näitaja 0-100?
atec
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 18.06.2005 23:18 02

Postitus Postitas atec »

98a automaat peaks olema 9.6
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

ArgoV kirjutas:...kui ta just kliimakompressorit töös ei hoia... :D
BTW bemmi Motronic saab Su kiirendamisesoovist aru ja annab selleks hetkeks kompressori tagant ära.
Päris uutel käib kompressor küll kogu aeg ringi, aga koormus võetakse tal vist siiski tagant, et takistus minimaalne oleks.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Anc kirjutas:üle 1-2kw see nelivedu ikka ei röövi. või neelab kümnete kaupa? :o
Pluss kaalulisa.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ArgoV
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 25.11.2004 20:17 08
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ArgoV »

priitv8 kirjutas:
ArgoV kirjutas:...kui ta just kliimakompressorit töös ei hoia... :D
BTW bemmi Motronic saab Su kiirendamisesoovist aru ja annab selleks hetkeks kompressori tagant ära.
Iga päevaga targemaks... :D
E83 X3 2,0dA 2010.a.
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

0-100 peaks subaru siis kiirem olema,9,3 kui uskuda seda mis üleval kirjutati bmw 9,6-.Ega ma isegi 100 prossa kindel pole et subarul selline kiirendus leidsin netist mingid andmed aga kahjuks prantsuskeelsed aga nii palju kui aru sain siis just 2,5 automaat 0-100 km/h 9,3 sec


Väike lõik eelmise aasta ajakirjandusest :Euroopa eliitautode „D” segmenti, kus varem olid kuningateks BMW 3-seeria, MB C-klass, Audi A4, Saab 9-3 ja Volvo S60, on paari aasta jooksul tunginud Mazda6, seejärel Honda Accord, nüüd aga neljanda põlvkonna Subaru Legacy.

seda lugesin siis http://www.car.ee/testdrive/2004-11-16/ ... utback/ee/

Ma võrdleks ka 2005 aasta 325i E90 siis saaks subaru haledalt lutti selle kiirendus 7,7 ja kw160
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Olen ise mõlema autoga sõitnud ning seetõttu pakuks tagumiku tunde järgi küllaltki veenvat võitu subarule. Arvan, et viimase tehaseandmed on küllaltki konservatiivselt esitatud. (erinevalt varasematest subaru mudelitest). Uus legacy on ka muidu hämmastavalt hästi tehtud auto. Täiesti võrreldav 7a vanuse 5xx-ga ;-).
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Käisime eile sõbraga restoranis söömas ja no klaasi ääres hakkas sellel teemal arutelu pihta. Ta just soetas endale uue Legacy 2,5 automaadi. No ja nii me siis arutasime mitu tundi. :lol: Seepärast ka küsimus.

Aga nüüd te rikute mu tuju kohe ära. On see kindel et 523'el on 9,6 sec? :roll:
albert
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 17.05.2004 22:59 42

Postitus Postitas albert »

Anc kirjutas:automaatkastiga ei käi ratas all ringi? ;)

piduri ja gaasi koostöö stardis on suht oluline. ega mina ka täpselt ei tea aga korralikku starti atmiga peab ikka harjutama.

ja ilma veojõukontrollita läheb sul ratas ringi mis ludiseb, kontrolliga start shitem.

Näiteks 535 173 KW steptronic ei suuda asfaldil sportrežhiimiga ilma veojõukontrollita rattaid kraapima panna. Kui pidur peal ja käik sees ei lase elektroonika korralikult pöördesse ajada, 1500 pööret max.
Kasutaja avatar
wirx
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
Peamine sõiduk: M5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

see oleneb distantsist...0-100 saad ära....0-400meetrit võidad (4x4 läheb osa jõust nelikveo süsteemi peale) ;)
automaadiga on parem start...kuna saad pöörded lasta max jõu juurde ja siis startida, hüdrotrafo hoolitseb selle eest, et pidevalt oleks max jõud...samas on automaadil suurem kw kadu kastis....sellepärast ka halvemad kiirendused samadel autodel erinevate kastidega+muidugi enamus automaate on ikka siga uimsid...
aga kohtume järgmisel Streetracel.....pange näiteks panused ja vaadakem kes võidab, siin foorumis seda nagunii teada ei saa
ah ja veel...automaadiga saab ainult stardis vea teha...manuaaliga igal käigul ;)
BMW M5 V10
Honda
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 03.12.2003 22:06 41
Peamine sõiduk: LGT

Postitus Postitas Honda »

Rahulikud pereautod mõlemad aga 2,5 automaat legacy (121kw 226Nm) ametlikud andmed on ikka 10,8sekundit 0-100. (9,3sekundit läheb manuaal), seega selles võrdluses peaks vist BMW ikka kiirem olema.
Edit: uue 2,5 legacy 1/4 mile 15,72
1997 528 teeb 1/4 miili aga 15,87
seega 523 ilmselt saaks siiski 1/4 peal ära. 100% tõele ei pretendeeri.
Anc
Huviline
Postitusi: 311
Liitunud: 31.05.2004 22:52 56

Postitus Postitas Anc »

albert kirjutas:
Anc kirjutas:automaatkastiga ei käi ratas all ringi? ;)

piduri ja gaasi koostöö stardis on suht oluline. ega mina ka täpselt ei tea aga korralikku starti atmiga peab ikka harjutama.

ja ilma veojõukontrollita läheb sul ratas ringi mis ludiseb, kontrolliga start shitem.

Näiteks 535 173 KW steptronic ei suuda asfaldil sportrežhiimiga ilma veojõukontrollita rattaid kraapima panna. Kui pidur peal ja käik sees ei lase elektroonika korralikult pöördesse ajada, 1500 pööret max.
seal on mingi kala. e39 540 (mis se o,5l ikka juures on) vilises juba veojõukontrolligagi veidi. tahtmise küsimus. Minul tõesti 225 rehv ei lähe 90kw ja 1400kg juures ringi kohalt startides. 173kw peaks seda aga ka pea alaspidi suutma
Naisel on bemm :p
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

wirx kirjutas: ah ja veel...automaadiga saab ainult stardis vea teha...manuaaliga igal käigul ;)
Siin on muidugi suur tõetera sees. :D Kui start õnnestub, oled automaadiga edasi ainult kaassõitja.
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

Kas mõni kiirendusvõistlusel ka automaadiga tegusid teinud või?
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Aga me vist siiki mingile kiirendusele ei jõua, sest see oleks suht halenaljakas kui kas 2,5 liitrist autot jõudu katsuksid. :lol: Ei ole vist eriline "publikumagnet"
Anc
Huviline
Postitusi: 311
Liitunud: 31.05.2004 22:52 56

Postitus Postitas Anc »

Relk kirjutas:Aga me vist siiki mingile kiirendusele ei jõua, sest see oleks suht halenaljakas kui kas 2,5 liitrist autot jõudu katsuksid. :lol: Ei ole vist eriline "publikumagnet"
sa oled vist streetrace foorumit liiga vähe lugenud.. seal enamus autosid on isegi alla 2l. 2.5 on juba kurjam...
Naisel on bemm :p
Honda
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 03.12.2003 22:06 41
Peamine sõiduk: LGT

Postitus Postitas Honda »

Litraazi järgi on päris raske auto kiirust hinnata. Väikseid mootoreid ei saa alahinnata. ;)
albert
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 17.05.2004 22:59 42

Postitus Postitas albert »

seal on mingi kala. e39 540 (mis se o,5l ikka juures on) vilises juba veojõukontrolligagi veidi. tahtmise küsimus. Minul tõesti 225 rehv ei lähe 90kw ja 1400kg juures ringi kohalt startides. 173kw peaks seda aga ka pea alaspidi suutma[/quote]

Vilin sõltub kummidest, pean silmas raju kraapimist kohalt minnes. Kas 540 ja 535 steptronic peaks laskma pöördeid üle 1500 ajada, kui käik sees ja pidur peal paigal seistes, ASC väljas? Iseasi on see, et pole ju vajagi, et auto üle parem kontroll oleks on manuaalkast.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Anc kirjutas:
Relk kirjutas:Aga me vist siiki mingile kiirendusele ei jõua, sest see oleks suht halenaljakas kui kas 2,5 liitrist autot jõudu katsuksid. :lol: Ei ole vist eriline "publikumagnet"
sa oled vist streetrace foorumit liiga vähe lugenud.. seal enamus autosid on isegi alla 2l. 2.5 on juba kurjam...
Ma polegi kunagi seda foorumit lugenud. Saan oma "gaifi" siit kätte :D

2,5 on küll rohkem kui enamusel tänaval liikuvatest, kuid kere on ikka suht suur ja ega ta mingi kiirenduse auto ju ei ole.
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Kuhu sa kiirendad????
Järgmise foori taga oleme jälle ühe joone taga!

Ei usu mina, et pooled siinsed ajukääbikud kiirustavd koju seitsmeseid uudiseid vaatama või Rimisse sisseoste tegema. Nõustun EE ajakirjaniku Madis Jürgeni ühe reklaamplakati lausega: "Muidu tore inimene aga kui rooli istub siis täielik idoot".
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Hans kirjutas:Kuhu sa kiirendad????
Järgmise foori taga oleme jälle ühe joone taga!

Ei usu mina, et pooled siinsed ajukääbikud kiirustavd koju seitsmeseid uudiseid vaatama või Rimisse sisseoste tegema. Nõustun EE ajakirjaniku Madis Jürgeni ühe reklaamplakati lausega: "Muidu tore inimene aga kui rooli istub siis täielik idoot".
Kui sa teemat hoolega loeksid siis saaksid aru, et keegi polegi kiirendanud vaid jutt on puhtalt teoreetiline. Pay attention.
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Hans kirjutas:Kuhu sa kiirendad????
Järgmise foori taga oleme jälle ühe joone taga!
Kui hästi teha oled järgmise foori taga sina üksi, tuleb lihtsalt ennast eelmisse lainesse kiirendada :lol:




NB! ennem kui mind siin surnuks tulistatakse tahaks mainida, et see oli ainult nali.
Vasta