mis mootoriga e34 valida
Minu kunagisel ca 300 KKM sõitnud E36-l oli mootor ainuke asi, mis normaalselt töötas. Isegi oli vist VANOSEGA TU variant. Loomulikult sai kohe veepump metallrootoriga pandud ja üle ei tohi lasta kuumeneda. Kui veel korraliku bensuga sõidad, küünlaid ja fitreid vahetad, head õli kasutad ja iga 15K järel vahetad (mis peaks ka teiste mootoritega elementaarne olema)ei tohiks mootoriga midagi juhtuda, kui ise talle just tala ei pane (nt külmalt lollusi ei teeAnc kirjutas:mootor on pirtsakas, tahab agaralt investeeringuid. ehk siis mootor on kehv ja seetõttu ka hooldada kallis.

Jutt jumala õige, kuid kahjuks meie autoturul kohtab korralikku M50 mootorit üha harvem.marks kirjutas:Kaldun arvama, et on sattunud lihtsalt väga tallatud isendid.
Korraline hooldus ja mõistlik sõidustiil seda motot küll selle ajaga ei tapa.
Palju on kaasa aidanud lit/lät naabrid oma gaasisüsteemidega ja Eesti jaoks müügiautode "kokkuklopsimisega"(nagu türklased Saksas).
Kurvaks teeb ka see, et inimene ostab oma viimase veeringu eest toreda auto ja siis, kui rahad otsas, ei jäksa isegi korralikku õli motosse valada...
Võiks ju soetada sellise hinnaklassi liikuri, mida suudad ka korralikult üleval hoida, mitte ainult välja osta.
Ehe näide oli lähiminevikus E30, millest väga vähesed on täie elu ja tervise juures hetkel.
Normaalne ju.
Olen nõus väitega, et paljudel m50 tel kolisevad hüdrotõukurid nu ja kas siis ongi see kõik see pirtsakus ve mis see kasutaja Anc siin kipitas. Omal sellse mootoriga auto juba pea neli aastat olnud ja vahetanud pole ma mitte midagi peale õli, õli- ja õhufiltri, termostaadi ning veepumba mis lihtsalt vanadusest ära lagunes, tuleb seda ju iga autoga ette.
Ma ei saa aru milleks on vaja hakata kohe ilastama siin kui endal pole sellist isendit ja pole kogemusi kui midagi saunas maride ja mannide käest kuuled siis räägi seda järgmistele maasadele mitte ära hakka siin foorumis teise margi esindajana kohe tartka panema.
Nagu sa näed pole sul siin teemas ühtegi poolehoidjat seega arvan see teema on selles kontekstis ennast ammendanud.
Rahu kõigile siinviibijatele ja edu edaspidises!!!
Olen nõus väitega, et paljudel m50 tel kolisevad hüdrotõukurid nu ja kas siis ongi see kõik see pirtsakus ve mis see kasutaja Anc siin kipitas. Omal sellse mootoriga auto juba pea neli aastat olnud ja vahetanud pole ma mitte midagi peale õli, õli- ja õhufiltri, termostaadi ning veepumba mis lihtsalt vanadusest ära lagunes, tuleb seda ju iga autoga ette.
Ma ei saa aru milleks on vaja hakata kohe ilastama siin kui endal pole sellist isendit ja pole kogemusi kui midagi saunas maride ja mannide käest kuuled siis räägi seda järgmistele maasadele mitte ära hakka siin foorumis teise margi esindajana kohe tartka panema.
Nagu sa näed pole sul siin teemas ühtegi poolehoidjat seega arvan see teema on selles kontekstis ennast ammendanud.
Rahu kõigile siinviibijatele ja edu edaspidises!!!
alts20: tähendab... minul tõesti ei ole m50b25 mootoriga e34... aga mu teine pool sõidab sellega igapäevaselt ringi. sõidan ise ka teinekord. jõudu on loomamoodi, edasi astub, vbl ei viska kepse kotti ka niipea aga koliseb kui elajas
vahepeal läks korra mootori sisepesu ja poolsündiga paremaks aga... see kestis kuskil paar päeva.

Naisel on bemm :p
Anc kirjutas:alts20: tähendab... minul tõesti ei ole m50b25 mootoriga e34... aga mu teine pool sõidab sellega igapäevaselt ringi. sõidan ise ka teinekord. jõudu on loomamoodi, edasi astub, vbl ei viska kepse kotti ka niipea aga koliseb kui elajasvahepeal läks korra mootori sisepesu ja poolsündiga paremaks aga... see kestis kuskil paar päeva.
Ja see loomulikult tähendab, et e-34 M50B25 ongi sellised ???
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Mul on ka M50 2,5 probleemidest siis nii palju, et minu oma rikub lambdat see vist nende eripära kuna lambda suht kehva kohapeal. Uue lambdaga töötab kuskil kuu ja siis hakkavad probleemid uuesti. Katsetan nüüd järgmiseks teiste väljalaske kollektoritega ja panna lambda mootorile lähemale. Ka see töö maksab.
Aga mootori enda kohta ei oska midagi halba õelda, jookseb kenasti.
Minu oma muidugi on E36 ja ma ei tea kuidas E34 see lambda aretatud on.
Aga mootori enda kohta ei oska midagi halba õelda, jookseb kenasti.
Minu oma muidugi on E36 ja ma ei tea kuidas E34 see lambda aretatud on.
head og vead
Palun seletage, mis on E34 peamised vead? Seejuures mootori osa välja jättes (sellest on siin juba piisavalt juttu olnud).
Sillad? Kere? Amordid? Elekter?
Sillad? Kere? Amordid? Elekter?
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Ise mainiks ka veel natuke juurde M50B25 mootori kohta. Lambdajutt on jama... tõenäoliselt jah ECU softiteema. Ainuke valuline punkt mootori juures ongi hüdrotüukurid, mis peale 200-300k'd tahaksid saada vahetamist.
Ise sattusin küll ka veidi trööbatud isendi otsa, kuid veidi sisse ladudes, saab ka sellest korraliku looma.
Kui mootorit hästi hooldad ja unarusse ei jäta, töötab asi väga korrektselt.
Ise sattusin küll ka veidi trööbatud isendi otsa, kuid veidi sisse ladudes, saab ka sellest korraliku looma.
Kui mootorit hästi hooldad ja unarusse ei jäta, töötab asi väga korrektselt.
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
Re: head og vead
võlusõna: ära osta raibetindrek999 kirjutas:Palun seletage, mis on E34 peamised vead? Seejuures mootori osa välja jättes (sellest on siin juba piisavalt juttu olnud).
Sillad? Kere? Amordid? Elekter?
mõni mees muud ei tee, kui remondib, sest hoidis 10 kilo kokku ja otsis turult kõige odavama. teine mees vahetab õli ja valab ainult bensiini paaki + aknapesu vedelikku (kui hakkab otsa saama) ja kiidab taevani
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: head og vead
diisel osta mees diisel 524td soeta, kytte kulu mingi 6l sajale
käisin 14 liitriga haapsalus ja tagasi ära + kohapeal väike kiirendus ja värgid olid
, enam rohkem rahul ei saakski olla, kui hooldad hästi ja annad korralikku jooki talle siis kõik tiptop
esi sild jah see mure laps ja tagasilla puksid ka
. aa ja kui auto kaua kaua seisnud siis kipuvad ka tagumised pidurikettad otsa saama :S .




Äkki sellest abi sulle http://www.auto-diagnostika.ee/index.php?lk=10kalju kirjutas:Mul on ka M50 2,5 probleemidest siis nii palju, et minu oma rikub lambdat see vist nende eripära kuna lambda suht kehva kohapeal. Uue lambdaga töötab kuskil kuu ja siis hakkavad probleemid uuesti. Katsetan nüüd järgmiseks teiste väljalaske kollektoritega ja panna lambda mootorile lähemale. Ka see töö maksab.
Aga mootori enda kohta ei oska midagi halba õelda, jookseb kenasti.
Minu oma muidugi on E36 ja ma ei tea kuidas E34 see lambda aretatud on.
Viimase aja Boschi lambdad ei ole enam nii vastupidavad 
Nähtavasti valmistajatehased asuvad vales kohas.
Oleme katsetanud M50 mootori peal teisi B-andureid(Itaalia, Rootsi ja Jaapani toodangut)
Kõige parema graafiku andis japs ja pole ükski veel tagasi tulnud.
Maksavad ca. 1000.-
Muidugi on lambda pikaealisuse tagatiseks korras mootor...
Igasugune kõrvaline ollus(õli, tosool, pihustamata kütus) tapab anduri päris kiiresti ära.

Nähtavasti valmistajatehased asuvad vales kohas.
Oleme katsetanud M50 mootori peal teisi B-andureid(Itaalia, Rootsi ja Jaapani toodangut)
Kõige parema graafiku andis japs ja pole ükski veel tagasi tulnud.
Maksavad ca. 1000.-
Muidugi on lambda pikaealisuse tagatiseks korras mootor...
Igasugune kõrvaline ollus(õli, tosool, pihustamata kütus) tapab anduri päris kiiresti ära.