1995a coupe - 318is (103kw) vs 320 (110kw) ?

Erinevad BMW mudelid
scratch
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 26.09.2005 14:49 38

1995a coupe - 318is (103kw) vs 320 (110kw) ?

Postitus Postitas scratch »

Kes oskab nõu anda, milline motor on parem ? ja miks !
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

sellest siin ka varem juttu olnud, kuid otsustama pead ise!

1.8 is (2 nukaga) 4 pütane mootor.

2.0 6 pütane 24 klapiline mootor!

reeglina suurem mootor peab paremini vastu- samas ei saa öelda, et 1.8 is mootorid halvad oleksid!

minuteada peaks 1.8 is linnasõidul erksam olema kui 2.0 ja maanteel on jälle 2.0 jõulisem!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
scratch
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 26.09.2005 14:49 38

Postitus Postitas scratch »

.... aga kumb nendest võtab rohkem bensu?
Kasutaja avatar
Toomas
Huviline
Postitusi: 642
Liitunud: 12.04.2004 12:53 22
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Toomas »

scratch kirjutas:.... aga kumb nendest võtab rohkem bensu?
iS teemadel siin foorumis kõvasti juttu olnud ja ka võrdlusi teiste mootoritega [otsing abiks]. Erinevaid teemasid lugedes peaksid saama väga hea ülevaate - lisaks tasub lugeda teemasi Lugejate autode all, ka seal on harivat informatsiooni suurel hulgal (erinevaid plusse ja miinuseid).

Kütust võtab ikka 2 liitrine mootor rohkem kui 1,8 liitrine. Pigem soovitan valida 1,8is ja 2,5 liitrise mootori vahel, kuna 2-e ja 2,5 liitrise küttekulul ei tohiks enam suurt vahet olla ja 2,5 astub teadagi magusamalt edasi.

Ise langetasin valiku 1,8is kasuks, just kütuse kulu ja mineku hea suhte pärast. Soovi korral saad pikemalt lugeda lugejate autode alt.
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Kütusekulu küll ei ole antud aga võib olla aitavad otsustamisel need asjad:

320i: http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=56342

318is: http://www.carfolio.com/specifications/ ... /?id=56353
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

2.0 peaks nagu rohkem bensu võtma sest 2.0 bensu kulu on ju peaaegu et sama või siis täiesti sama mis 2.5-l, kuid 1.8 on ju ökopill.
Minul võtab 1.8 sajale umbes 6.5 - 7.5 liitrit - oleneb kuidas vajutan :D
Kuid siiski ega 1.8 - 2.0 - 2.3 - 2.5 kütusekulu väga erinev polegi, kui sõita 90km/h, aga kui juba sõidad kiiremini, kui 90km/h, siis võid kindel olla, et suuremate mootoritega autol kütusekulu numbrid ju erinevad kõvasti.
Siit ka väike näide 1.8 kütusekulu ei erine 5 liitrisega palju (umbes liiter - poolteist rohkem vist) kui sõidad 90km/h. Niipea kui juba kiirendama hakkad, siis numbrid erinevad ikka väga tohutult. 5 liitrise mootoriga on KEEGI SIIS FOORUMIST kiirendades saanud 230 liitrit sajale kilomeetrile.

Keegi targem võiks mind parandad kui palju eksin. ;) saaksin ka ise targemaks.
Viimati muutis MairoG, 26.09.2005 18:32 18, muudetud 1 kord kokku.
scratch
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 26.09.2005 14:49 38

Postitus Postitas scratch »

Suur tänu kõigile vastuste eest,
Nüüd hakkan edasi uurima, kuigi veel tahaks küsida, milline motor Teie arvates on kõige mõistlikum coupe jaoks? Arvestades sellega et ta on kergem kui teised muudelid.
Suur
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 25.06.2005 21:04 37

Postitus Postitas Suur »

Kui samas tempos kiirendada, siis ei lähe need numbrid nii erinevaks. Kui 1,8 seljas peab päris vihaselt sõtkuma, et möödasõiduks vajalik kiirendus saada, siis 5 liitrisega ei pea isegi kickdown'i lööma. 2,5 ja 1,8 oleks ehk võrreldavamad näited, mõlemad on määratud ikkagi sama keret vedama.
BMW 735i E32 1991+BMW 318iS E36 1992+ Suzuki GSX-R 600 K3
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Oleneb mida sa selle coupe'ga teha tahad. Niisama linnavahel täristamiseks kõlbab 1.8 ka. Kui tahad samas veidi sportlikumalt autot kasutada ja näiteks ka ringrajapäevadel käia, siis mõttekam osta 2.5, sest sellel peaks kaalujaotus paremini paigas olema. Küttekulu is'i ja 2.5 vahel ka väga drastiline ei tohiks olla. Maanteel 2.5 võtab 8 liitri kanti ja linnas mina saan tavaliselt 10-11 liitriga hakkama.
Ringrada sõites jääb kulu kusagile 20-25 liitri kanti sajale :)
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

2,5 on õige valik ja seda isegi automaadi otsas.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
scratch
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 26.09.2005 14:49 38

Postitus Postitas scratch »

Tänan veel üks kord,
Siis otsustasin valida auto mitte motor, selles mõttes, et hakkan vaatama kõigepealt millises olukorras on auto, milline läbisõit, ja tootmis aasta, aga mitte seda milline motor seal sees on.

Kes teab kui vastupidavad need e36't, kas 1995 aastaga, ja 200 000km läbisõiduga auto võib sõidu rõõmu kinkida või ainult remondi kulud?
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

95 aasta auto peabki olema sõitnud 150 000 - 200 000 km :!: Kui mõni autoplats müüb sulle 95 aasta masinat mis on sõitnud 120 000 siis suuretõenäosusega oled petta saanud!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Nii vanat autot ostes läbisõitu ei vaadata...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Tõesti... tähtis on tehniline seisukord, mitte läbisõit. Minul näiteks ei ole vähimatki õrnaaimu palju mu auto kere või mootor läbi sõitnud on ja see ei lähe mulle korda ka, kuna ma tean, et mõlemad on tehniliselt korras.
Suur
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 25.06.2005 21:04 37

Postitus Postitas Suur »

Minu autol oli ostes ees 340000 ja selle puhul ma julgen enam-vähem kindel olla, et pole keritud. Tegemist 1991. aasta autoga. Vanal autol (sama aasta) oli müües sama nr ees, viimane 100000 minu poolt nelja aasta jooksul sõidetud.
BMW 735i E32 1991+BMW 318iS E36 1992+ Suzuki GSX-R 600 K3
Kasutaja avatar
Toomas
Huviline
Postitusi: 642
Liitunud: 12.04.2004 12:53 22
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Toomas »

meph kirjutas:Kui tahad samas veidi sportlikumalt autot kasutada ja näiteks ka ringrajapäevadel käia, siis mõttekam osta 2.5, sest sellel peaks kaalujaotus paremini paigas olema.
Viimasel tehnoülevaatusel käies küsisin ka kaalujaotuse kohta - ülevaataja vaatas ja samas imestas, et tagumine ots on 20 kg raskem, kui esimene :shock:
Et kui nüüd 2 inimest autosse ette istuma panna, kes paiknevad auto keskosast mõnevõrra eespool, siis peakski kaalujaotus 50-50 tulema.
Mootoriks siis autol ikka 1,8iS. Ehk oskab keegi veel kommenteerida kaalujaotuse teemat!?
scratch
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 26.09.2005 14:49 38

Postitus Postitas scratch »

Kes oskab nõu anda,
Kust oleks targem auto ostma, kas või KB'sist või mingi poest, või üldse sõita saksamaale ja sealt osta? Sest ma nagu ei usu meie auto podidele, sest iga kord kui ostan auto poest, keegi kohe tuleb seda varastada, või natukene aega pärast tuleb välja et auto oli avariis. Võib olla ma lihtsalt ei oska ni hästi valida aga see ei tähenda seda et mind tuleb kohe petta.

Üks vend ütles, et UM'is on olemas selline võimalus nagu kere numbri jargi saada infot auto kohta, kus teda kasutati ja kui tihti ta oli remondis, kas see on tõesti nii ?

Kust Teie oma autot ostate ja kuidas neid valite ?
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

Toomas_K kirjutas:
meph kirjutas:Kui tahad samas veidi sportlikumalt autot kasutada ja näiteks ka ringrajapäevadel käia, siis mõttekam osta 2.5, sest sellel peaks kaalujaotus paremini paigas olema.
Viimasel tehnoülevaatusel käies küsisin ka kaalujaotuse kohta - ülevaataja vaatas ja samas imestas, et tagumine ots on 20 kg raskem, kui esimene :shock:
Et kui nüüd 2 inimest autosse ette istuma panna, kes paiknevad auto keskosast mõnevõrra eespool, siis peakski kaalujaotus 50-50 tulema.
Mootoriks siis autol ikka 1,8iS. Ehk oskab keegi veel kommenteerida kaalujaotuse teemat!?
kuskilt Aare teemast on meelde jäänud, et need mootorikaalu vahed ei ole märkimisväärsed (kui just V12 pole tegemist :) )
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8462
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Um ist saab infot küll vin koodi järgi, aga seda saab ainult auto omanik.
Kuigi ma seda ei tea kui auto polegi arvel või on just saksast toodud kuidas nad siis käituvad.

Helista UM i ja uuri järgi
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Tauri kirjutas:kuskilt Aare teemast on meelde jäänud, et need mootorikaalu vahed ei ole märkimisväärsed (kui just V12 pole tegemist :) )
Kiire kokkuvõte:

Kood: Vali kõik

M42B18 (184S1)  98.0kg
M44B19 (194S1) 101.5kg
M50B20 (206S2) 137.2kg
M52B20 (206S3) 116.0kg
Nii et vahe ulatub 40kg-ni (+40% M42 kaalust).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

priitv8 kirjutas:
Tauri kirjutas:kuskilt Aare teemast on meelde jäänud, et need mootorikaalu vahed ei ole märkimisväärsed (kui just V12 pole tegemist :) )
Kiire kokkuvõte:

Kood: Vali kõik

M42B18 (184S1)  98.0kg
M44B19 (194S1) 101.5kg
M50B20 (206S2) 137.2kg
M52B20 (206S3) 116.0kg
Nii et vahe ulatub 40kg-ni.
Sorry for OT: Oskad sa ka samad andmed anda M20, M30 ja ka E36 / E46 M3 mootorite kohta?
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Silwer kirjutas:Sorry for OT: Oskad sa ka samad andmed anda M20 ja M30 mootorite kohta?
Loomulikult, millised litraažid huvitavad?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

priitv8 kirjutas:
Silwer kirjutas:Sorry for OT: Oskad sa ka samad andmed anda M20 ja M30 mootorite kohta?
Loomulikult, millised litraažid huvitavad?
M20 - 2,5 / 2,7
M30 - 3,4
E34 M5 3,6
E36 M3 3,2
E46 M3 ?
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kood: Vali kõik

M20B20 (206KA) 115.0kg
M20B23 (236EB) 114.0kg
M20B27 (276KA) 117.0kg
M20B25 (256K1) 119.0kg
M30B30 (306K1) 134.0kg
M30B34 (346KB) 137.0kg
S38B36 (366S1) 152.0kg
S38B38 (386S1) 149.9kg
S52B32 (326S1) 154.0kg
S54B32 (326S4) 147.5kg
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

OT: Aitähh. Siin tundub et on seda mõtlemisainet küll, iseasi on muidugi see et kas see 35kg lisakaalu esisillal on probleem või mitte aga ehk seda võib mõnes teises teemas arutada...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
tmw
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
Peamine sõiduk: MB W212 E500
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas tmw »

scratch kirjutas:Kes oskab nõu anda,
Kust oleks targem auto ostma, kas või KB'sist või mingi poest, või üldse sõita saksamaale ja sealt osta? Sest ma nagu ei usu meie auto podidele, sest iga kord kui ostan auto poest, keegi kohe tuleb seda varastada, või natukene aega pärast tuleb välja et auto oli avariis. Võib olla ma lihtsalt ei oska ni hästi valida aga see ei tähenda seda et mind tuleb kohe petta.

Üks vend ütles, et UM'is on olemas selline võimalus nagu kere numbri jargi saada infot auto kohta, kus teda kasutati ja kui tihti ta oli remondis, kas see on tõesti nii ?

Kust Teie oma autot ostate ja kuidas neid valite ?
Tere Scratch

Tee mõne korralikuma isendiga proovisõit ja siis peaks ju sinu enda eelistused selgusele saama. Kui hakkad Saksat avastama siis arvan, et ka Eestis on isegi vahest korralikumaid kui Saksas autosid pakkumisel. Lihtsalt varu aega ja hoia silmad - kõrvad lahti.

Tervitades

tmw
scratch
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 26.09.2005 14:49 38

Postitus Postitas scratch »

Millised on selle mudeli kõige nõrgemad kohad, mida tuleb kindlasti kontrollida ja mis moodi, või oleks targem lasta seda teha mingis auto servises. Kui servises siis millises, ja tahaks teada kui palju seda võib maksta, lihtsalt näideks.

Tänan vastuste eest.
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

kõige lollikindlam on UM !

kui ostad tallinnast siis võid ka westlandis lasta veermikut kontrollida ja kohe kõrval autodiagnostikas ka mootorit vaadata!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
ruut
Klubiliige EKBK
Postitusi: 538
Liitunud: 03.09.2004 09:55 48
Asukoht: tln-harju

Postitus Postitas ruut »

Tarmo kirjutas:Um ist saab infot küll vin koodi järgi, aga seda saab ainult auto omanik.
mõni aasta tagasi sai um-st infi reg numbri järgi ja ei olnud omanik. tundsin huvi ühel tallina automöögiplatil oleva masina vastu. sain mitu lk väljatrükki. aga ajad on võibolla muutunud
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

priitv8 kirjutas:

Kood: Vali kõik

M20B20 (206KA) 115.0kg
M20B23 (236EB) 114.0kg
M20B27 (276KA) 117.0kg
M20B25 (256K1) 119.0kg
M30B30 (306K1) 134.0kg
M30B34 (346KB) 137.0kg
S38B36 (366S1) 152.0kg
S38B38 (386S1) 149.9kg
S52B32 (326S1) 154.0kg
S54B32 (326S4) 147.5kg
Sinna lisandub siis käigukasti kaal eks?
Näiteks M60 kaalub ca 210kg?
http://www.bmwworld.com/engines/m60.htm
530d
Vasta