Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Vanem, ehk 1989-1993(1994?) aasta mudel baseerub 750 e32-l, st paljud sillaosad ja mootor ühilduvad. Aga nt. käigukast on täitsa erinev ja sama kehtib ka kõikide keredetailide kohta
mis siin enam valida. seitsmene ikkagi lux masin. kaheksane aga sportlik. kumba sul rohkem vaja läheb kas sportautot või luxautot. Ise valiksin loomulikult seitsmese
Edu ostmisel.
525 iA e28; 524 tdA e28; 730 iA e32
528eA e28; 525e M-tech e28; 518i e28
Huvitav, millest küll see sportlik imago E31 juures? Tegemist on ikkagi ju GranTurismoga, e. mugava maanteeneelajaga. Mingi sportauto see küll pole. Omateada olen ma siia juba korra postitanud ühe "850 Buyer's Guide", uuesti enam küll tegema ei hakka.
priitv8 kirjutas:Huvitav, millest küll see sportlik imago E31 juures? Tegemist on ikkagi ju GranTurismoga, e. mugava maanteeneelajaga. Mingi sportauto see küll pole. Omateada olen ma siia juba korra postitanud ühe "850 Buyer's Guide", uuesti enam küll tegema ei hakka.
Tom kirjutas:Kas sa ei teadnudki, et kui autol on 2 ust on see jube metsiks rinka relv???
My bad!
Aga välimus on tall küll selline, et võiks isegi Lamboks pidada.
Tegelikult ainuüksi välimuse pärast valiksin E31 iga kell enne E38-t. Kui ta ainult nii krdi ebapraktiline poleks (minu jaoks).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ise vaatan just 850 selle pärast et selle hind just nii kiiresti ei kuku ja tänavapildis just ei figureeri ja nii palju ma ka nagu aru saanud et eriti sport autks päris pidada ei saa väib olla oplääd calibra kärval ta küll sport ja ma nagu jälle poissmees ka et mul suht suva kui suur see auto on , alguses vaatasin ainult e38 aga e38 hakkab muutuma vaikselt uueks rahva autoks nagu e34 gi, mind huvitaks näiteks see et mida ma peaks näiteks v12 mootori juures vaatama et ostmisel piix ei kukus omadega
Netis kolades hakkas silma üks huvitav pilt, nimelt see-
töötava 850i mootori peal serva peal püsti 2eurone münt , see peaks siis olema tõestus V- mootorite töötamise sujuvusest
Läinud suvel sai E66 760iL peal ise sama trikki 5-kroonise mündiga proovitud ja koduvideossegi võetud. Töötab, ainult ventikas tahaks selle raha lihtsalt pikali puhuda.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Oli vist E65 normaalne kere ning E66 L versioon? Vanasti kasutati murdudega tähistusi (näiteks E30/5) tänapäeval aga erinevaid koode erinevate kerede jaoks.