K: kas 540 või 730

Erinevad BMW mudelid
Vasta
kiire1
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 18.02.2004 13:18 24
Asukoht: viimsi

K: kas 540 või 730

Postitus Postitas kiire1 »

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... o24_ee.htm



millist keegi soovitab? järsku oskab keegi täpsemalt öelda, mis seisukorras autod on. sõbral siis plaan kumbki neist soetada
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Noh , see, mida osta, sõltud ju sellest, mida semu hindab. Kui ta tahab energilisemalt liikuda, siis vast 540, kui cruisida, siis 730, eriti, kuna tegu on L-kerega... Kulude suhtes vast suurt vahet konkreetsete autode puhul pole, 540-l on kulutused bensule suts kõrgemad, kuid eks jupid-asjad on E38-l suht kallimad... :roll:
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Need ju üsna erinevad autod.

540 on kindlasti oluliselt sportlikum ning kiirem ja jäigem. Ning mingis mõttes ka kompaktsem.
Pildil olev 730 tundub veel "L" kerega (ehk pikendatud) olema. Pealegi 3.0 mootoriga. Võrreldes 540i'ga on auto kindlasti laisem/uimasem ning mitte nii hea dünaamika ning juhitavusega. Rohkem tagaistumiseks mõeldud see L kere.

Seega soovitaks E39't, kui just tegemist väga laisa mehega ei ole ;)
530d
kiire1
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 18.02.2004 13:18 24
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kiire1 »

ega kedagi teist neid autosi uurimas pole käinud? kas esineb ka mingiseid vigu autodel mis kohe välja ei paista ja hiljem väga kulukax võivad minna. ( neil kahel autol)
Kasutaja avatar
wirx
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
Peamine sõiduk: M5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

kui oled sportlikuma sõidu harrastaja ning meeldib autode vahel nõeluda jms, siis 5-ne, kui pere ja armastad mugavusi, siis 7
ülalpidamine suht samas hinnaklassis....mybe kasko on 7-mesel tsipa kõrgem ainult...
www.e38.ee on ka üks kasulik põhjus 7-mese poole pealt :)
e39 pole veel klubi :P
BMW M5 V10
Ivar
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 28.12.2003 17:50 33
Asukoht: BMW 740D
Kontakt:

Postitus Postitas Ivar »

kui osta auto pikemaks ajaks, siis tasuks valida selline, millel on kõik mugavused ja vidinad peal.

5 ja 7 on jah kaks erinevat teemat. Eelkõnelejad on õiget juttu rääkinud :lol:
Kasutaja avatar
Raas
Huviline
Postitusi: 560
Liitunud: 24.06.2004 18:17 53
Peamine sõiduk: E36 328i
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Raas »

Võib-olla oskab keegi veel pajatada E39 540-st? Mis aasta masin oleks kõige mõttekam ja kõige rikkalikuma varustusega (mitte üle 1999a. masin)?

Otsing ei andnud erilisi tulemusi.
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

4,0 niipalju et praegusel seitsmesel on peal. olen omanud ka E39 520 mis oli eestist uuena ostetud ja vähese läbisõiduga ja puhas korralik auto. Kui võrrelda ülalpidamiskulusi siis 5ne oli ikka põhjatu auk kuigi oli 2 aastat uuem kui praegune auto.

Mine tee mõlemaga ring ära ja kindlalt mine proovi maanteel sõita. Maanteelt tulles on vähestel millegi üle nuriseda seitsmese juures.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kasutaja avatar
Alfonze
Huviline
Postitusi: 1496
Liitunud: 12.06.2005 12:57 24

Postitus Postitas Alfonze »

7er on jah s6idum6nult yle, kuid ega ta oluliselt alla j22 ka 5sele juhitavuselt. Juhitavus on mulle igati piisav (s6idan vahest suht 2kiliselt) ja liigub ka talutavalt (5,4 v12 vahel). diisel 4,0 oli ka suht m6nus pyss, kuid ma kardan et hooldus ja suhteliselt suur kyttekulu kaotab m6tte v6tta see keerukas diisel, lisaks on nende hind veel suht laes.
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8456
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Nädalavahetusel kuulsin 740d kohta ka sellist lugu , et käigukast ei pea vastu , kuna väänet on liiga palju.
Saugal oli üks kodanik sellise autoga ja oli just kast remondis käinud ja seal talle seda öeldigi.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Anti
Huviline
Postitusi: 737
Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Anti »

Tarmo kirjutas:Nädalavahetusel kuulsin 740d kohta ka sellist lugu , et käigukast ei pea vastu , kuna väänet on liiga palju.
Saugal oli üks kodanik sellise autoga ja oli just kast remondis käinud ja seal talle seda öeldigi.
Steptronic kipub kõigi suurema väändega mootorite jaoks nõrgaks jääma.

Anti@teinud 18kEEK remonti 220tkm sõitnud auto käigukastile :(
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5626
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

Anti kirjutas: Steptronic kipub kõigi suurema väändega mootorite jaoks nõrgaks jääma.
Huitav, kas siis ka kui nö. käsitsi ei vaheta? Või pole vahet?

eero@240tkm sõitnud 400Nm auto kast remondis praegu
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

vaatan, et need automaatkastid ei pea vastu suurtele mootoritele
lahenduseks on manuaalkast, õige bmw peabki manuaal olema ;)
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

viiese puhul on normaalne manuaal. seitsmese puhul juba ebanormaalne. Ostjaskond on juba selline kes ei viitsi eriti käike laduda.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

Henrik88 kirjutas:viiese puhul on normaalne manuaal. seitsmese puhul juba ebanormaalne. Ostjaskond on juba selline kes ei viitsi eriti käike laduda.
Tallinnas(küttekulu koha pealt ka maanteel) on igal juhul manuaal ebanormaalne....ehk hädavariant
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

ryan kirjutas:vaatan, et need automaatkastid ei pea vastu suurtele mootoritele
..... õige bmw peabki manuaal olema ;)
2x BS!!!
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Kasutaja avatar
Alfonze
Huviline
Postitusi: 1496
Liitunud: 12.06.2005 12:57 24

Postitus Postitas Alfonze »

huvitav jah, 740 puhul peab see kastide mitte kestmise jutt paika, 750 puhul l22ne foorumitest lugedes pole niipalju probleeme, kas tehti mingi vingem kast?
Kasutaja avatar
Alfonze
Huviline
Postitusi: 1496
Liitunud: 12.06.2005 12:57 24

Postitus Postitas Alfonze »

realoem järgi tundub olevat e38 4l kaks erinevat kasti:
AUTOMATIC TRANSMISSION A5S560Z
AUTOMATIC TRANSMISSION A5S440Z

ilmselt yks siis max 560Nm (sama on ka 5,4l mudelitel) ja teine 440Nm, v6ibolla see ongi p6hjus miks osad lendavad..

ahjaa, wirx kui sa omale nitro peale saad, mis k2imakast sellest arvab Nm on julgelt yle 560 siis ju ...
tmw
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
Peamine sõiduk: MB W212 E500
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas tmw »

Kuna antud teema lahendus on vägagi individuaalne, siis võib soovitada ikkagi enda "maailmanurka" vaadates.

Mina soovitaks 540i a
"+"-d (minu arvates)
uuema tüübi mootor (4,4L)
uuema tüübi käigukast (steptronic)
sõidurõõm (loe: kiirendus) on adrenaliini aluseks

"-"-d
kõik uus ja innovatiivne on rohkem nö. " lapsevigade" tekkimise aldis
varustus jääb teatud määral alla ikkagi 7-sele
mugavus (teljevahe)

7-se seeria puhul, kui 96 a. siis ootaks ikkagi 740 (4,4) steptronic. Muidu läheb nagu aasta kaduma piltlikult öeldes ja järelturule mõeldes.

NB! Kõik eelpool on puht minu isiklik arvamus ja mõtisklemise tulemus. Kahjuks ei ole 730iLA-ga sõitnud aga 728iLa-ga olen. On ikka limusiin küll. Eriti edevad on veel tagumised el. istmed.

Tervitades

Tomso
Kasutaja avatar
Kristo_P
Huviline
Postitusi: 841
Liitunud: 28.09.2003 23:40 21
Asukoht: Florida - Miami

Postitus Postitas Kristo_P »

Mida aga arvate 740i E38 6 k2igulisest manuaalist. Mis on suht haruldus ja kas t6esti on siis steptronic kastid vanemate aastak2ikude e38tel n6rgad? Mina valiksin just manuaali... kuna olen harjunud k2ike vahetama ja automaadi poole ka parema tahtmise juures ei vaata.
Kytusekulus tekib juba suur vahe sisse + k2igukasti vastupidavuses ja remondi kuludes.

Kas vastab t6ele ,et 740i manuaal on kiirem kui 750 :shock:
Kuna 740 Step 0-100kmh on 7,0 ja 750 6,8. Olen silmanud ,et 740 manualil 6,xx midagi. Oskab keegi seda v2idet kinnitada.
Lancer EVOLUTION 9
Kasutaja avatar
wirx
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
Peamine sõiduk: M5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

740 manuaal on "sport" mudel, ehk siis on sama mootor, kuid manuaal kast ja muudetud ülekanne, tänu millele see kiirus lisa tuleb, amordid vist olid ka jäigemad, ehk siis 740 (540 seades)
aga muidu hea valik kindlasti
ja veel, kuna tegemist siiski suht raske autoga siis kahtlen, kas sellepeale tasub nii väga loota, et kui steptronic annaks otsad siis manuaaliga säästad remondi raha...pigem vahetad aastas korra sidurit, kui kõvemini vajutad(raske kere+palju nm)
BMW M5 V10
Kontson
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 11.09.2004 21:16 56
Asukoht: Inglismaa

Postitus Postitas Kontson »

tasuks arvesse võtta ka tulevikku, mil autot äkki müüma hakkad. Palju lisasid mõjub hinnale hästi, samas palju rikkis lisasid vastupidi. Ise hindan kõige juures just lihtsust ja vajalikkust, ehk mida rohkem on autol osi, seda suurem on nende võimalus katki minna.
Vasta