

No problemokimmo kirjutas:Viimasel ajal on lihtsalt madalduse pooldajad aktiivsemad olnud
Hmmmm, nad on juba tehasest assümmeetrilised ju?! (enamusel on esirattakoobas "joonistet" suurem kui tagarattakoobas) Või saan ma millestki valesti aru?ramman kirjutas:Endale ei meeldi juba seegi, kui rehvi ja koopa vahe ei ole sümeetriline. Aga kui velje serv juba tiiva serva taha ära kaob, no siis....
Slava_323 kirjutas:
ramman kirjutas:Ei mõtlegi seda, vaid velje ja tiiva ääre vahe oleks kogu rattakoopa suhtes enam-vähem võrdne. Ei meeldi see, kui stange ja karbi juurest on vahe ok aga velje ülemise serva ja tiivaääre vahel pole vahet ollagi. Vaata minu lisatud pilti ja võrdle selle E36 pildiga, siis saad aru.
ma nüüd ei usu,et stanceworks mõjutab seda,kui palju eestis on madalaid autosid...ma madaldasin enda autosid juba enne,kui sain teada üldse stanceworksi olemasolust,kindel on ka see,et ma polnud ainuke.kui sulle meeldib sõita kõrge ja baloon rehvidega autoga,sõida,mina ei kritiseeri sind.AARE530 kirjutas:Kimmo, pigem julgeks ma väita, et see stäänssvööks on üks järjekordne laine, nagu on varem olnud kringelsilmade laine, roostes kapottide laine, kollaste tulede laine, roostes kapottide laine, venitatud rehvide ja igast muude asjade laine, paistab, et karjavaim ikka ruulibkimmo kirjutas:Igal kasutajal on vaba voli siia teemasse oma maitseeelistusi postitada. Viimasel ajal on lihtsalt madalduse pooldajad aktiivsemad olnudoo7 kirjutas:See **** stäännzzwöörks ajab juba öökima.Nüüd on siis see stäänssvööksi laine- madalaid autosid on ju ammusest ajast olnud. Huvitav, mis järgmiseks?
kõik hea kraam tuleb.. peeglid, midagi massiivset kapoti alla, taha mingi stange-seelik vaja leiutada + tagumised tiivalaiendid & kets rohkem välja, et piix ikka mõnusalt paks jääks ,autopedendus on käpas aga hetkel lihtsalt vaene üliõpilanelaux555 kirjutas:Captjones võiks ebaysse m-peeglite tellimuse sisse anda siis oleks päris maasikas.