
Huvitavat laiast maailmast
Re: Huvitavat laiast maailmast
Sisu võiks ikka originaal jääda, see e39 sisu näeb ikka väga porr ja "poolik" välja. 

- ozzu
- Huviline
- Postitusi: 988
- Liitunud: 19.07.2007 18:52 03
- Peamine sõiduk: 328 individual
- Asukoht: Perth
Re: Huvitavat laiast maailmast
Valge liistu ring tumedaks või puit ja org makk sisse või becer ja oleks bro aga mis siin ikka heietada 

Huviline
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Re: Huvitavat laiast maailmast
Ma ei tea, minu silma küll ei häiri see e39 sisu seal E9 sas. Väga viisakalt teostatud minu arust.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Re: Huvitavat laiast maailmast
Dakar yellow 525 tds. ( peaks olema individual värv ) Sõidab Jõhvis ringi. Samuti olemas e36 comapct M pakett sama värvi meie linnas.


F31 320d M Performance
Re: Huvitavat laiast maailmast
See auto meenutab mulle rohkem Tallink-i taksot 

The most powerful letter in the world.......M
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4147
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
Re: Huvitavat laiast maailmast
Pesu, facelift ja m-pakett teeks asja väga eriliseks ja värskeks 

On the 8th day, God created boost.
Re: Huvitavat laiast maailmast
Olen näinud dakar yellow Bmw E36 touringut mitu korda nõmmel, kuramuse kena näeb välja!
Re: Huvitavat laiast maailmast
Selge, saangi lähemalt uuridaHenri_J kirjutas:Tambet, see on kasutaja "Tiho" oma. 323i.


Re: Huvitavat laiast maailmast
see banaani värv lives vägagi huvitav, eks minu tehtud pildil mängis rolli telefon, ilm, must auto, must esiklaas jne. Puhtana suvise kuiva ilmaga









F31 320d M Performance
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Huvitavat laiast maailmast
Slava_323 kirjutas:see banaani värv lives vägagi huvitav/.../

Re: Huvitavat laiast maailmast
Minuarust see viimane ei ole kena. Kvaliteeti ei ole või pole hea pilt.
- Pavel_V
- Huviline
- Postitusi: 3538
- Liitunud: 09.12.2006 20:05 46
- Peamine sõiduk: BMW E46 330 ///M-Pakett
- Asukoht: Helsinki Finland. Jõgeva, Estland!
- Kontakt:
Re: Huvitavat laiast maailmast

Now:BMW E46 330 Facelift ///M-Pakett.
BMW The Ultimate Driving Machine
BMW The Ultimate Driving Machine
- captjones1
- Huviline
- Postitusi: 929
- Liitunud: 25.10.2009 10:27 04
- Asukoht: Tallinn
Re: Huvitavat laiast maailmast
sellist maali tahaks seinapeale nagu see viimane pilt 
väga 5 kvaliteet

väga 5 kvaliteet
- ErrEmm
- Huviline
- Postitusi: 225
- Liitunud: 11.05.2007 21:44 07
- Peamine sõiduk: E30/E91
- Asukoht: Calgary
Re: Huvitavat laiast maailmast
Kas selline esistange on E28-l originaal või on ise tehtud?
Natuke sahka meenutab aga üsna ilus isegi. Hind ka täitsa okei sellises korras masina kohta.
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengviej ... id-1898202

Natuke sahka meenutab aga üsna ilus isegi. Hind ka täitsa okei sellises korras masina kohta.
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengviej ... id-1898202

are you sure it's your diff whining and not your girlfriend cause she has to hold your cup all the time?
- captjones1
- Huviline
- Postitusi: 929
- Liitunud: 25.10.2009 10:27 04
- Asukoht: Tallinn
Re: Huvitavat laiast maailmast
Siin on veel üks selline stanks : http://image.eurotuner.com/f/25626875/e ... +front.jpg
Näeb päris odav& õbluke välja
Näeb päris odav& õbluke välja
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: Huvitavat laiast maailmast
See stange on alpina tuningu oma (arvatavasti koopia). Mulle selline meeldib eriti haide juures, kuna sel on selline terav nurk keskel.


Re: Huvitavat laiast maailmast
Natuke offtopic aga samas Teema pealkirjaga haakub:
Väga kaunis üleskutse StanceWorksi asutaja Mike Burroughs'i poolt järgnevaks aastaks - kahjuks küll vaid inglise keeles aga kes mõistab see ilmselt ka ise nõustub tema kirjutatuga:
A Common Spark:
http://www.stanceworks.com/2011/12/common-spark/

Rohkem sallivust!
Väga kaunis üleskutse StanceWorksi asutaja Mike Burroughs'i poolt järgnevaks aastaks - kahjuks küll vaid inglise keeles aga kes mõistab see ilmselt ka ise nõustub tema kirjutatuga:
A Common Spark:
http://www.stanceworks.com/2011/12/common-spark/

Rohkem sallivust!

Re: Huvitavat laiast maailmast
Ei ole minu oma ja vist pole järjest ka. Ma ikka 10-15 vahel vahetan. Üht teemat sirvides netis tulid siukesed õudused ette. Piltide väitel castrol üks xxxxx võrreldes kas või Lukoil õliga. Mõned näited veel...
30 000km 0w40 Castroliga.


Mobil 0w40 ( USA turu jaoks õli ) Mootor siis 2.8i M52

....

Ei tea kas tasub uskuda, aga mõni pilt õudne!
30 000km 0w40 Castroliga.


Mobil 0w40 ( USA turu jaoks õli ) Mootor siis 2.8i M52

....

Ei tea kas tasub uskuda, aga mõni pilt õudne!
F31 320d M Performance
Re: Huvitavat laiast maailmast
Kas see ülemine teema pold mitte selles, et keegi ostis auto (E46 R6) ja sõitis 100 000+km maha ilma õlivahetuseta? Kui auto enam hästi ei töötanud, alles siis läks töökotta. Mingi aeg käis siit foorumist läbi, sarnased pildid igatahes.
2014a. 1/4 miili 14.91s @ 149.3kmh, 60FT 2.30s; 174whp (130kw)
- Reimers
- Huviline
- Postitusi: 6197
- Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
- Peamine sõiduk: CUPRA ST410
- Asukoht: Rae
Re: Huvitavat laiast maailmast
Eks pildid ole nii ja naa kuid kaua lasta eks siis nii ka juhtub
Eestis oli vist juhtum kus üks lasi oma Mazda 6ga mingi 100tkm kuna ta ei olevat teadnud et oli peab vahetama 


- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: Huvitavat laiast maailmast
Üks tuttab kunagi, kes töötas Mersu esinduses teadis rääkida, et samamoodi toodi üks A klass kohale, mis enam tööle ei läinud, õlikork alt lahti tehes ei tulnud midagi ja siis ütles, et karteri alt ära võttes avanes sama pilt.
Omanik ei teadnud, et autol õli peab vahetama
Eriti imelik, et olevat meessoost isik olnud.
Omanik ei teadnud, et autol õli peab vahetama

Re: Huvitavat laiast maailmast
Ooperilaulja ehkoo7 kirjutas:Omanik ei teadnud, et autol õli peab vahetamaEriti imelik, et olevat meessoost isik olnud.

When it doesn´t blow it sucks
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: Huvitavat laiast maailmast
Ega normaalne mees vist a klassiga ei sõidagi 

Re: Huvitavat laiast maailmast
aeglaselt lühikesi ottsi sõites tekib seda ja väga palju. Auto seismine pikalt aitab ka kaasa.
Suuremalt jaolt on sellised mootorid vanematematel kodanikel kellel vähe sõite.
VAhepeal tuleb vanemate autode eest ka hoolt kanda ja torud korralikult tühjaks lasta.
Suuremalt jaolt on sellised mootorid vanematematel kodanikel kellel vähe sõite.
VAhepeal tuleb vanemate autode eest ka hoolt kanda ja torud korralikult tühjaks lasta.
<powered by 330xd 09>
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi
- Martin1
- Huviline
- Postitusi: 1726
- Liitunud: 30.06.2010 01:25 55
- Peamine sõiduk: F31
- Asukoht: Tallinn/Laulasmaa
Re: Huvitavat laiast maailmast
Täpselt. Kõige hullem on kui külma mootoriga lühikesi otsi kruisitakse. Siis juhtubki mootoriga nii. Kui lühikesed sõidud koguseg siis võiks õli tihedamalt vahetada ka kui tehas tahab uutel masinatel.--kala-- kirjutas:aeglaselt lühikesi ottsi sõites tekib seda ja väga palju. Auto seismine pikalt aitab ka kaasa.
Suuremalt jaolt on sellised mootorid vanematematel kodanikel kellel vähe sõite.
VAhepeal tuleb vanemate autode eest ka hoolt kanda ja torud korralikult tühjaks lasta.
Mul juba autokoolis rääkis sõiduõpetaja esimeses tunnis et korra nädalas tuleb mootor punasesse lasta ikka, muidu tahmab ära

A ja oo7, mäletan et kunagi olevat mika häkkinenil olnud ka A-klass, AMG küll

- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3571
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Huvitavat laiast maailmast
Ilmselt paljude jaoks on selline mudelinimetus nagu 333i võõras ja mõeldakse, et tegemist kellegi aretusega.Kui nii võib öelda, siis jah.Tegemist siis Alpina & Bmw Motospordi ja LAV'i ühistööna sündinud "monster". Neid tehti maailmas vaid 204tk ja Lõuna-Aafrika turu jaoks.Special Edition nagu nad ise seda kutsusid. Siin mõned numbrid, mida nad saavutasid :
The BMW 333i was developed by BMW South Africa, BMW Motorsport & Alpina, and was produced between 1985 & 1987. It was created to compete with the Mercedes 190E 2.3-16, and although BMW Germany was developing the M3, BMW SA chose the more traditional six cylinder route to produce its own potent 3-series.
The selected engine came from the 733i, which was chosen due to its free-revving character, and in many ways the 333i is considered to be a smaller version of BMW SA’s 745i, which was powered by the engine from the BMW M1. The design specification was intended to be similar in concept to the Alpina B6, and many Alpina parts were used.
Only 204 examples were made, with most of these being entered for Motorsport competition in South Africa. One vehicle was exported to BMW UK, with another 3 or 4 imported into the UK privately.
Fuel consumption averages around 18-25mpg, it uses little oil and exhaust emissions are extremely low. Help and information from BMW South Africa has been excellent.
1985 BMW 333i
Year 1985
Make BMW
Model 333i
Engine Location Front
Drive Type Rear Wheel
Weight 3100 lbs | 1406.2 kg
Performance
0-60 mph 4.5 seconds.
Engine
Aspiration/Induction Turbocharged
Displacement 3210.00 cc | 195.9 cu in. | 3.2 L.
Horsepower 450.00 BHP (331.2 KW) @ 5000.00 RPM
Torque 520.00 Ft-Lbs (705.1 NM) @ 3000.00 RPM
HP to Weight Ratio 6.9 LB / HP
HP / Liter 140.6 BHP / Liter
Gears 5
Transmission Manual
Ja mõni pilt :




The BMW 333i was developed by BMW South Africa, BMW Motorsport & Alpina, and was produced between 1985 & 1987. It was created to compete with the Mercedes 190E 2.3-16, and although BMW Germany was developing the M3, BMW SA chose the more traditional six cylinder route to produce its own potent 3-series.
The selected engine came from the 733i, which was chosen due to its free-revving character, and in many ways the 333i is considered to be a smaller version of BMW SA’s 745i, which was powered by the engine from the BMW M1. The design specification was intended to be similar in concept to the Alpina B6, and many Alpina parts were used.
Only 204 examples were made, with most of these being entered for Motorsport competition in South Africa. One vehicle was exported to BMW UK, with another 3 or 4 imported into the UK privately.
Fuel consumption averages around 18-25mpg, it uses little oil and exhaust emissions are extremely low. Help and information from BMW South Africa has been excellent.
1985 BMW 333i
Year 1985
Make BMW
Model 333i
Engine Location Front
Drive Type Rear Wheel
Weight 3100 lbs | 1406.2 kg
Performance
0-60 mph 4.5 seconds.
Engine
Aspiration/Induction Turbocharged
Displacement 3210.00 cc | 195.9 cu in. | 3.2 L.
Horsepower 450.00 BHP (331.2 KW) @ 5000.00 RPM
Torque 520.00 Ft-Lbs (705.1 NM) @ 3000.00 RPM
HP to Weight Ratio 6.9 LB / HP
HP / Liter 140.6 BHP / Liter
Gears 5
Transmission Manual
Ja mõni pilt :



