BMW 5-seeria '2010 F10
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4149
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Nojah, selle nad sogasid ka ära, 335d ja 335i veel mingi loogika, et kui topelt turbokas siis "5" näitab seda.
Ma mõtlesin, et saan vastuse, kus mingi loogiline seletus ka tarbijale
Ma mõtlesin, et saan vastuse, kus mingi loogiline seletus ka tarbijale
On the 8th day, God created boost.
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
No põhimõtteliselt on nii, et kolmeliitrine diisel peaks olema 530d. Kuna sel on aga 3 turbot siis võiks see olla "loogiliselt" 560d. Kuna aga ridakuute puhul vabalthingav > turbokas (see on küll väga tinglik ja väga laest võetud väide) siis selle eest läheb 1 "punkt" maha ja moodustub 550d.Zipp kirjutas:Ma mõtlesin, et saan vastuse, kus mingi loogiline seletus ka tarbijale
Siiski ei hakanud insenerid seda loogikat tavatarbijale pikemalt lahti seletama
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
e38 750 polnud 754, e39 540 polnud 544 ... F01 740i on ka 3L R6, F10 550i võiks ka olla 544i jne jne. BMW on ise ammu öelnud, et mudeli number pole enam seotud mootori suurusega vaid viitab suhtelisele võimekusele.Zipp kirjutas:Nojah, selle nad sogasid ka ära, 335d ja 335i veel mingi loogika, et kui topelt turbokas siis "5" näitab seda.
Ma mõtlesin, et saan vastuse, kus mingi loogiline seletus ka tarbijale
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Viimased kaks numbrit ei näita enam ammu mitte mootori kubatuuri vaid võimsusklassi.
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Antud süsteem läks käiku 1972. aastal, kui hakati tootma esimest 5. seeria BMW-d , kuid tegelikult pole see päris täpne olnud algusest saadik.
Esimene auto, millel juba töömaht ja mudelinumber ei klappinud oli seesama 533, millel tegelikult 3,2L mootor. 7-ne oli millegipärast mudelitähisega 732. (ka 733 hiljem). Lisaks hiljem veel 745i, mis tegelikult hoopis sellesama 3,2 liitrise mootoriga, kuid turboga. (hiljem tehti juba 3,4 liitrist).
Sellegipoolest, võiks, nüüd kus pm vist vabalthingavaid mudeleid enam tootmises polegi, minna tagasi töömahtu näitavate tähisteni, või vähemalt, et suuremjagu neist klapiks.
Esimene auto, millel juba töömaht ja mudelinumber ei klappinud oli seesama 533, millel tegelikult 3,2L mootor. 7-ne oli millegipärast mudelitähisega 732. (ka 733 hiljem). Lisaks hiljem veel 745i, mis tegelikult hoopis sellesama 3,2 liitrise mootoriga, kuid turboga. (hiljem tehti juba 3,4 liitrist).
Sellegipoolest, võiks, nüüd kus pm vist vabalthingavaid mudeleid enam tootmises polegi, minna tagasi töömahtu näitavate tähisteni, või vähemalt, et suuremjagu neist klapiks.
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
No aga praegu on näiteks 523i, 528i ja 535i, samuti ka 525d, 530d ja 535d kõik kolmeliitrise mootoritega, kuidas siis nendel vahet teha?oo7 kirjutas:Sellegipoolest, võiks, nüüd kus pm vist vabalthingavaid mudeleid enam tootmises polegi, minna tagasi töömahtu näitavate tähisteni, või vähemalt, et suuremjagu neist klapiks.
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
530e 530i 530i turbo
Mõtlesin selle all seda, et suuremjagu mootoreid võiks olla töömahu järgi, antud juhul pole ühtegi 530-i olgugi et mootor on 3 liitrine. Olgu siis vähemalt mõnigi reaalne.
Peale selle tulid väja ´uued mootorid F30 peal, mis jõuavad ka 5-se peale peagi. S.t 328 hakkab olema hoopis 2 liitrine..
Mõtlesin selle all seda, et suuremjagu mootoreid võiks olla töömahu järgi, antud juhul pole ühtegi 530-i olgugi et mootor on 3 liitrine. Olgu siis vähemalt mõnigi reaalne.
Peale selle tulid väja ´uued mootorid F30 peal, mis jõuavad ka 5-se peale peagi. S.t 328 hakkab olema hoopis 2 liitrine..
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
525d on minu teada topeltturboga 2.0L r4 diisel, 520d kurjem vend. Samuti oli minu arvates suurepärane mõte muuta topeltturboga N20 mudelitähis kolmestel 328i'ks, kuna viimane on alati viidanud võimsamatele kolmestele ja see mootor arendab 180 kw. Oleks ju kummaline, kui 320i oleks nii võimas.
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
525d on siiski 6 silindriline ja 3 liitrine.
- zeck
- Huviline
- Postitusi: 995
- Liitunud: 08.01.2006 03:22 13
- Peamine sõiduk: BMW F21 116i
- Asukoht: fin
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Et siis nüüdsest tähendab M täht: turbod, diisel, nelikvedu ja automaat kkast
Samas 0-100 alla 5 seki ja 6.5l sajale, pole nagu paha.
Tahaks teada mis võimsuse numbrid näitavad kui neid pille chippima hakatakse
Samas 0-100 alla 5 seki ja 6.5l sajale, pole nagu paha.
Tahaks teada mis võimsuse numbrid näitavad kui neid pille chippima hakatakse
BMW Custom 525td (müüdud), BMW e30 316i '88(müüdud), BMW e39 535i(müüdud), BMW e36 316i compact, BMW F21 116i
- TanelE34
- Klubiliige
- Postitusi: 913
- Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
- Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Huvitav kas seda mootorit hakatakse ka 3-se peale pakkuma, peaks jube elukas tulema
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Usun , et kindlasti jõu numbrid kasvaks aga MILLEKS ?zeck kirjutas:Tahaks teada mis võimsuse numbrid näitavad kui neid pille chippima hakatakse
Kui tõesti suudetakse saavutada selline kütusekulu ja võimsus siis millejaoks vaja inseneride poolt välja töödatud kooslust muuta .
Jah ma mõtlen tihti negatiivselt ja arvan, et kui hakata igaltpoolt jõudu peale keerama kas siis klapid või turbo või mis iganes muu detail, sellepärast rohkem "kuuma" saama ei hakka ?
Ei mõelnud midagi halvustavat aga nii uue auto puhul usun mina, et poleks küll vaja enam kuskilt jõudu juurde otsida. Valik on suur ning proovisõite saab alati. Ostke kohe enda vajadustele vastava võimsusega auto .
Mulle need F seeriad meeldivad rohkem , kui eelmised generatsioonid : E90, E60, E65.
Jään edasi lugema
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
F10 ametlik hinnakiri BMW kodukal ütleb teisitioo7 kirjutas:525d on siiski 6 silindriline ja 3 liitrine.
EDIT. Paistab, et tegu on uuema mootoriga, mida müüakse alates sellest aastast, siiani olid 525d mudelid kuuesilindrilised .
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Ma seda just mõtlesingi, et enne oli 3 liitrine r6. Pole hinnakirja peale seda, kui F10 välja tuli uurinud enam. Seejuures pole enam 523-e ja 528 on r4.
160kw 2L mootorist on päris hästi.
Vana-head 6 silindrise j6minat väga enam ei kuule
160kw 2L mootorist on päris hästi.
Vana-head 6 silindrise j6minat väga enam ei kuule
- TanelE34
- Klubiliige
- Postitusi: 913
- Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
- Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Ainuke vabalthingav siis järgi jäänud mudelikood XH71 ?
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
530i on küll 200kW aga turbotatud 528 oma 180kW'ga võtab 0,8-0,9l sajale vähem kütust ja kiirendab 0-100km/h 0,3s kiiremini ja väänab 40nm paremini Vabalthingav on tõenäoliselt pikemas perspektiivis vastupidavam aga see uue auto ostjat vast ei huvita.Rops kirjutas:530i on ainus vabalthingav mootor jah, tähis on N53B30
Vaatan http://www.automobile-catalog.com pakub, et 530i saab 528i'st mööda seal teisel pool 200 km/h ja tänu suuremale väändele on praktiliselt kõik vahekiirundused turbo kasuks.
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
M550d xDrive
4.7 sajani ; 280kw/740Nm. 6,3 sajale ökotades. ökopüss! 3 turbot ka otsas.
http://www.bmwblog.com/2012/01/26/bmw-m ... e-touring/
4.7 sajani ; 280kw/740Nm. 6,3 sajale ökotades. ökopüss! 3 turbot ka otsas.
http://www.bmwblog.com/2012/01/26/bmw-m ... e-touring/
F31 320d M Performance
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Eelmisest lehest hakkas juba jutt nende kohtaSlava_323 kirjutas:M550d xDrive
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Uue M5-e loojad muljetavad:
The new BMW M5.
Expert dialogue with Maximilian Ahme.
The new BMW M5.
Expert dialogue with Maximilian Ahme.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Väike proovisõidu video M550xd-ga..
http://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc
http://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc
- e36 in progress...
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Päris kena 528i see viimane!
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
oii kas kellegi foorumlase oma? See f10 ikka mega ilus kere, pole midagi halba öelda.
- e36 in progress...
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Must neer rikub ka F10 välimuse ära...
- fedja
- Huviline
- Postitusi: 3639
- Liitunud: 06.06.2009 01:30 04
- Peamine sõiduk: MB W447
- Asukoht: räpina
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
pildid on pärit sr-ist.käisin linnapeal teemast.
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Agreed!Anti kirjutas:Must neer rikub ka F10 välimuse ära...
Ma ei saa aru sellest musta neeru fenomenist - et üks kõige silmapaistvamaid BMW eripärasid jumala pärast saaks nähtamatuks teha. Heleda auto peal veel oleks okei aga see megaübersuperdupershadowline'itamine lihtsalt ei näe hea välja!
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Ei ole nõus. Kui auto on shadowline, siis oleks kroom neer nagu võõrkeha. Mitte ühtegi kroom detaili pole ja siis järsku ees on - kahtlane. Ilus on igaljuhul F10 küll.Anti kirjutas:Must neer rikub ka F10 välimuse ära...
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Olen Coley ja Antiga nõus.
Asi selles, et neerud kaovad üldse eest ära ja neid pole enam näha, selline tönts esiots. Näiteks mustal e34-jal vms sirge ninaga asjal on see eriti näha.
Asi selles, et neerud kaovad üldse eest ära ja neid pole enam näha, selline tönts esiots. Näiteks mustal e34-jal vms sirge ninaga asjal on see eriti näha.