
Nagu RNT ütles tuleb kütusekulu lisaboonusena ja mitte väiksena

Looma tõmme, madal kütusekulu ja odavad lisahobused, no aru ma ei saa aru, milleks üldse bensukaid tehakse

Raivo kirjutas:Paluks siiski rohkem kommentaare teemas küsitud autode kohta, kui ainult kütusekulu infot.
Neid kui palju mingi auto kütet võtab on meil siin juba päris palju olnud.
Aitäh
Terve artikkelAutoBildEesti kirjutas: Tüüpvead:
---------------------------------------------
Peaülekanne võib õli lekitada, undab mootoriga pidurdamisel.
Diiselmootorid on väga vastupidavad, kuid rikkeid esineb turbolaadurites ja ühisanumpritsepumpades (330d). 320d tüüpveaks võib lugeda rivist välja minevat õhukulumõõturit.
Veermik ei kannata halbu teid - siis kuluvad kiiresti vedrupüstiku laagrid, käändtelje liigendid, esimeste õõtshoobade ja tagasilla puksid.
Elektroonika jukerdab aeg-ajalt: immobilaiser immobiliseerib sõiduki ebasobival hetkel. Ka navigatsioonisüsteemides ja telefoniliidestes esineb rikkeid.
Pidurid kuluvad kiiresti - kuid siin on peasüü juhi aktiivsel s6iduviisil.
"Kolmanda" tagasillaprobleem
---------------------------------------------
Enne 2000. aasta veebruari toodetud "kolmandatel" võib tagasilla kanduri ("abiraami") kinnitus kere küljest lahti murduda. Algstaadiumis annab häda endast märku mõradega põhjaplekis mõlema kinnituskoha ligidal. Kaugelearenenud haigus muutub häälekaks, eriti gaasi lisamisel v6i mahavõtmisel. Halvimal juhul tuleb kogu kinnituskoht põhjaplekis välja vahetada, BMW arvestab selleks tööks 35 tundi. Saksamaal võtab BMW osa kulusid "laiendatult" enda kanda, tasudes ka vanemate sõidukite remondist teatava osa.
Neliveolise üks omapäradest on 2cm kõrgem kliirents võrreldes tavamudeliga. Mida see annab, võib Tauri kirjeldadaSilwer kirjutas:Olen jälginud siin seda kütuse vaidlust - minu puhul ei oma tegelikult tähtsust palju auto kütust võtab. Pigem on tähtsam veoskeem - tagaveoline vs. täisveoline.
See on huvitav. Kui mina pool aastat tagasi inspection II pärast UM'i astusin siis ütlesin ka et vahetage käigukasti õli ka ära kui auto juba siin on. Nemad ütlesid aga, et seda ei soovitata mitte mingil juhul. Ainult siis kui kastiga ilmnevad probleemid ning, et lifetime ongi selle kõige otsesemas tähenduses. Seda kinnitas ka hea sõber, kes seal töötab.Muhv kirjutas:See käib siis automaadi kohta. Manuaali polnud põhjust uurida. Mõlema kasti puhul kasutatavat "Liftime" õli soovitatakse sosinal siiski 100 000 km pealt vahetada.ZoojaPuhur kirjutas:kas see käib automaadi või manuali kohta?