
E34 518
olen sinuga Sander samal arvamusel et suur auto ja väike mootor ei ole mõistlik valik, see ju tapab igasuguse sõidumõnu...kuigi nagu Tarmo juba välja tõi siis M3 on küll R4 mootor aga sellel ikka võimsust kah omajagu!
Viimati muutis Marko_J, 27.09.2004 10:25 35, muudetud 2 korda kokku.
No oopeli 4 pütine on üsnagi võimekas, fordi vanem 8 klapiline pole ka sugugi nii hull kui su jutust võiks välja lugeda, dohc muidugi allapoole igasugust arvestust. M40 on suhtkoht normaalne senikaua kui see nukavärk välja ei löö. Ise julgeks ausalt öeldes need 3 üsna ühele pulgale panna (kui võrrelda ka muud peale jõudluse).Aare kirjutas:Minu jutu mõte oli see, et ka 4-potiste mootorite osas on bmw siiski teine maailm. Ja vaatamata nende mootorite suht primitiivsele ehitusele. Fordi ja Opeliga pole ka 4-potistel suurt võrrelda, 6stest rääkimata.
M10 on muidugi natuke teine laul.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
See pole nüüd just koht Fordi teema lahkamiseks, aga klapipuks on fordi OHCl nüüd küll. Ja mitte et see sama kone just eriti vähe töökindel oleks. Jõudu on tal ilmselt küll vähem kui M40-l jah. Parimal variandil (2.0i) 85kWAare kirjutas:Fordi SOHC mootoril puuduvad näiteks klapipuksid (klapi jaoks on lihtsalt auk malmkaande puuritud)Vähemalt malmkaanega see sedasi oli.

E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
kommenteerin Sanderit!
- sry aga nii lolli juttu pole ammu kuulnud- ei taha solvata
muide ei kahtle- ole mees ja ehita valmis!

huvitav miks sa kuskile autoinseneriks tööle ei lähe?Enivei, 4 silindriline mootor (8 või 16 v vahet pole) liigutab autot erksalt aint siis, kui talle on turbo peale pandud ise või tehases, ja turbo rõhk on jõhkralt ülesse aetud
minuteada on BMW omale nime teinud kõige väiksema kütusekulu juures suurima võimsuse saavutamisega-?Minu teada tegi bmw endale nime võimsate 6 silindriliste mootoritega, mitte väiksetse rida 4-dega
Muide proovi BMW-ga sõita ja avastad, et seal on veel midagi peale motoNii et kui osta bmw on see minu meelest norm, et inimene ostab endale 6-e silindrilise motoga bmw, alla selle pole ju nagu mõtet?


Minu meelest kõlbab 4 silindrit mootor motikale väga hästi, ja see 518 moto sobiks kindlasti mõnele maantee cruiser motikale, imo.
muide ei kahtle- ole mees ja ehita valmis!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Muideks minu kommenteerimine ei ole kohustuslik, kommenteeri parem 518 bmw-d
,see selline topik siin.
Ma tean M3-e küll, aga ma kardan et mul pole raha seda osta, ja kui paljudel teistki siin on sellist autot õnnestunud osta ja pidada?
Jäägem siiski reaalsuse piiridesse, tava 6 silindrit ikka palju odavam ja kätte saadavam imo. Nii nagu ameeriklased viisid V8 massidesse ameerikas, nii tõi bmw rida 6-e massidesse euroopas, vms...
Ok ok see on minu sõnastus, mina näen seda niimoodi
Pole vaja kisama hakata.
Ikkagi mulle ei meeldi 518 bmw
Ot: miks opeli mootor ei ole töökindel? On ikka, ema omega sõitis aasta aega ilma õlita
.Mina õli ei viitsind enam sisse kallata, ja nii ta siis sõitis ja tilkus õlist, õlivarda järgi pold õli aasta otsa sees, auto sõitis iga päev, krt mootor kinni ka ei jooksnud. Jama värk. Vahel kui auto enam üldse ei taht liikuda, siis ma valasin liitri õli juurde, auto hakkas kohe paremini liikuma selle peale
.
Tehke järgi mehed...

Ma tean M3-e küll, aga ma kardan et mul pole raha seda osta, ja kui paljudel teistki siin on sellist autot õnnestunud osta ja pidada?
Jäägem siiski reaalsuse piiridesse, tava 6 silindrit ikka palju odavam ja kätte saadavam imo. Nii nagu ameeriklased viisid V8 massidesse ameerikas, nii tõi bmw rida 6-e massidesse euroopas, vms...
Ok ok see on minu sõnastus, mina näen seda niimoodi

Pole vaja kisama hakata.
Ikkagi mulle ei meeldi 518 bmw

Ot: miks opeli mootor ei ole töökindel? On ikka, ema omega sõitis aasta aega ilma õlita


Tehke järgi mehed...
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Sander kirjutas:Ot: miks opeli mootor ei ole töökindel? On ikka, ema omega sõitis aasta aega ilma õlita.Mina õli ei viitsind enam sisse kallata, ja nii ta siis sõitis ja tilkus õlist, õlivarda järgi pold õli aasta otsa sees, auto sõitis iga päev, krt mootor kinni ka ei jooksnud. Jama värk. Vahel kui auto enam üldse ei taht liikuda, siis ma valasin liitri õli juurde, auto hakkas kohe paremini liikuma selle peale
.
Tehke järgi mehed...
Võin sulle öelda, et M30 mootor hoiab õlirõhku ka siis, kui karteris on sees kaks liitrit õli

Ma ka enne ei uskunud, aga ükskord lõi Haapsalust tulles õlitaseme tule põlema. Pidasin auto kinni ja varras täitsa kuiv

Õppige Opeli austajad

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Mis siin õppida on, õlituli põles enamus ajast, samuti ka õlirõhk, seda ei kippund olema eriti nagu;
Milleks ehitada väikse mootoriga motikaid, kui neid saab osta?
http://www.motorcycle-usa.com/Article_P ... ticleID=49
http://www.motorcycle-usa.com/Article_P ... cleID=1008
Isegi V8 motikat pole mõtet ehitada, sest seda on juba tehtud
Ka V8 mootorsaage on tehtud.
Põhimõtteliselt kui ehitada lahedat cruiser\fun\motikat, siis alla mingi 8L V8 ja kahe (või ka nelja?) turbo pole mõtet jamama hakata, muud on minu teada juba tehtud.
http://www.v8bikes.com/
http://www.v8bikes.com/images/regular/zz4gmq.jpg
jne...
Nalja kah: http://www.xmission.com/~sherwin/coolsaws.asx
Sorry for offtopic.
Milleks ehitada väikse mootoriga motikaid, kui neid saab osta?
http://www.motorcycle-usa.com/Article_P ... ticleID=49
http://www.motorcycle-usa.com/Article_P ... cleID=1008
Isegi V8 motikat pole mõtet ehitada, sest seda on juba tehtud

Ka V8 mootorsaage on tehtud.
Põhimõtteliselt kui ehitada lahedat cruiser\fun\motikat, siis alla mingi 8L V8 ja kahe (või ka nelja?) turbo pole mõtet jamama hakata, muud on minu teada juba tehtud.
http://www.v8bikes.com/
http://www.v8bikes.com/images/regular/zz4gmq.jpg
jne...
Nalja kah: http://www.xmission.com/~sherwin/coolsaws.asx
Sorry for offtopic.
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Mis need mootorrattad siia puutuvad...
Driftimisest rääkides, siis suvalise r4 1.6 mootoriga annab ka seda teha. Mina olen elav näide sellest oma 316'ga. Ja kaaluvahest pole mõtet rääkima tulla... e36 kolmeka täismass jääb 1400kg kanti ja e34 oma ei tohiks ka erineda rohkem kui paarisaja kiloga (minu masina massist vähem.. pigimatti, juhtmeid, puitu ja muud kola seal keskmisest rohkem). Aga ka see ei puutu asjasse
Üldiselt minu arvamus siiski jääb, et see 1.8 on suuteline täiesti adekvaatselt liigutama antud kere. Möödapanekutest rääkides on minu meelest roim audi80 kere peale panna 40kw diiselmootor
Driftimisest rääkides, siis suvalise r4 1.6 mootoriga annab ka seda teha. Mina olen elav näide sellest oma 316'ga. Ja kaaluvahest pole mõtet rääkima tulla... e36 kolmeka täismass jääb 1400kg kanti ja e34 oma ei tohiks ka erineda rohkem kui paarisaja kiloga (minu masina massist vähem.. pigimatti, juhtmeid, puitu ja muud kola seal keskmisest rohkem). Aga ka see ei puutu asjasse

Üldiselt minu arvamus siiski jääb, et see 1.8 on suuteline täiesti adekvaatselt liigutama antud kere. Möödapanekutest rääkides on minu meelest roim audi80 kere peale panna 40kw diiselmootor

Misasja siin vaielda, et 518 ei sõida mööda
Oli ju jutt, et selle auto klientuur on firmad, kes kasutavad seda tööautona valdavalt linnas ja väiksel määral pensionieas seltskond. Samamoodi nagu 200D mers on konstrueeritud taksojuhi vajadusteks. See, et keegi veel kogemata selle ostis ei määra asja. Linnasõidus on 518i kiirendus adekvaatsem kui 12V 520i oma. Kütusekulu vahe on aga tuntav.
Samahästi võiks siin tuututada, et miks on tehtud Daewoo Tico 0,6 ja Mazda 626 1.6. Autotootmine on business ja kuna sellel 518-l ostja oli olemas, siis tehti ka neid. See, mis vägisi koolduva nokatsiga noorsandid sellest arvavad ei huvita seal kedagi.
Pealegi on linnakiirendamisel selges eelisseisus väiksema töömahu ja kõrge ülekandega neljasilindrilised autod - 535 kulu linnas on vaat et poole suurem - samas kiirendus 0-50 kmh on vähem kui 1/3 parem.

Oli ju jutt, et selle auto klientuur on firmad, kes kasutavad seda tööautona valdavalt linnas ja väiksel määral pensionieas seltskond. Samamoodi nagu 200D mers on konstrueeritud taksojuhi vajadusteks. See, et keegi veel kogemata selle ostis ei määra asja. Linnasõidus on 518i kiirendus adekvaatsem kui 12V 520i oma. Kütusekulu vahe on aga tuntav.
Samahästi võiks siin tuututada, et miks on tehtud Daewoo Tico 0,6 ja Mazda 626 1.6. Autotootmine on business ja kuna sellel 518-l ostja oli olemas, siis tehti ka neid. See, mis vägisi koolduva nokatsiga noorsandid sellest arvavad ei huvita seal kedagi.
Pealegi on linnakiirendamisel selges eelisseisus väiksema töömahu ja kõrge ülekandega neljasilindrilised autod - 535 kulu linnas on vaat et poole suurem - samas kiirendus 0-50 kmh on vähem kui 1/3 parem.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
E34 tühimass mul 1417Kgmeph kirjutas:Mis need mootorrattad siia puutuvad...
Driftimisest rääkides, siis suvalise r4 1.6 mootoriga annab ka seda teha. Mina olen elav näide sellest oma 316'ga. Ja kaaluvahest pole mõtet rääkima tulla... e36 kolmeka täismass jääb 1400kg kanti ja e34 oma ei tohiks ka erineda rohkem kui paarisaja kiloga (minu masina massist vähem.. pigimatti, juhtmeid, puitu ja muud kola seal keskmisest rohkem). Aga ka see ei puutu asjasse
Üldiselt minu arvamus siiski jääb, et see 1.8 on suuteline täiesti adekvaatselt liigutama antud kere. Möödapanekutest rääkides on minu meelest roim audi80 kere peale panna 40kw diiselmootor
518 vs 520/24V
Olen sõitnud ja võrrelnud kardirajal 518 - 93a ja 520/24V - 92a ja peab ütlema, et need autod on siiski päris erinevad oma võimekuse poolest.
Meelde jäid järgmised tähelepanekud:
1. Erinevused on kõige suuremad käigukasti osas, 518 omab palju lühemate käikudega käigukasti võerreldes 520 - ga. II käiguga saab sõita 518 - ga, kui ma õigesti mäletan, kuni max 70 km/h aga 520 - ga 90km/h. Seetõttu tuli 518 -ga kardirajal jubedalt käikudega sahmida ja see tegi sõidu ebamugavaks.
2. Pöördemoment on 520-l ikka oluliselt suurem, ja see on eriti tunda just kõrgematel pööretel sõites ehk just kardiraja tingimustes, ühiskondlikuks liikluseks avatud teel rahulikes tingimustes sõitmisel on mõlemad masinad üsna rahuliku iseloomuga. 520 ga sõites on pöörete tõustes pöördemomendi suurenemine paremini tuntav ja see annab parema sõiduelamuse võrreldes 518 ga
3. Ca ühe minutise ringiajaga ringil saab 518 paari sekundiga lüüa, nii et ...
4. Aga seda peab küll ütlema, et 518 ikka paar liitrit vähem kütust kui 520, eriti just linnasõiul.
Lihtsalt teile teadmiseks. Ehk pakub huvi....
Meelde jäid järgmised tähelepanekud:
1. Erinevused on kõige suuremad käigukasti osas, 518 omab palju lühemate käikudega käigukasti võerreldes 520 - ga. II käiguga saab sõita 518 - ga, kui ma õigesti mäletan, kuni max 70 km/h aga 520 - ga 90km/h. Seetõttu tuli 518 -ga kardirajal jubedalt käikudega sahmida ja see tegi sõidu ebamugavaks.
2. Pöördemoment on 520-l ikka oluliselt suurem, ja see on eriti tunda just kõrgematel pööretel sõites ehk just kardiraja tingimustes, ühiskondlikuks liikluseks avatud teel rahulikes tingimustes sõitmisel on mõlemad masinad üsna rahuliku iseloomuga. 520 ga sõites on pöörete tõustes pöördemomendi suurenemine paremini tuntav ja see annab parema sõiduelamuse võrreldes 518 ga
3. Ca ühe minutise ringiajaga ringil saab 518 paari sekundiga lüüa, nii et ...
4. Aga seda peab küll ütlema, et 518 ikka paar liitrit vähem kütust kui 520, eriti just linnasõiul.
Lihtsalt teile teadmiseks. Ehk pakub huvi....
BMW-tu hetkel,
Suzuki GSX750F ja G3 GTI
Suzuki GSX750F ja G3 GTI
tõstan vana teemat natuke. hetkel vaatan, et e34 518 keskmine kütusekulu mobile.de järgi on 8,7l 100km. endale hakkas isegi meeldima ja nüüd arvatavasti tuleb pere teiseks masinaks 518 (525tds on juba olemas
). eks siis saab ka küttekulu erinevust kommenteerida. mobilet vaadates hakkavad korralikud (väliselt) 518 touring hinnad 2000.- eurist.

E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Re: E34 518
Sander mul on e34 518(83kw) ja see liigub vägag hästi
2 teise käiguga asfaldil saav ilusti ''driftida''
Nii et ei ole see 1.8 nii lahja mootor midagi nagu Sa räägid

Nii et ei ole see 1.8 nii lahja mootor midagi nagu Sa räägid

Re: E34 518
Sandri postitus oli 7 aastat tagasi(nüüd siis ärkasid)3r1k kirjutas:Sander mul on e34 518(83kw) ja see liigub vägag hästi2 teise käiguga asfaldil saav ilusti ''driftida''
Nii et ei ole see 1.8 nii lahja mootor midagi nagu Sa räägid


______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Re: E34 518
Minu 83kw isend võtab pikemal sõidul Võru-Tallinn 6.9-7.4l /100
Linnas 9-10l /100
Keskmine 7,5-8
Linnas 9-10l /100
Keskmine 7,5-8

- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: E34 518
Sattus kunagi tööjuures kätte mingi 88 aasta Soome Tehnika Maailma ajakiri.
Seal oli võrdlustest kus oli 518 E34, 2.0 Opel Omega, Mitsu Galant jne jne E W124, Audi 100... Kõik kusjuures umbes 85kw võimsusega ja 2L R4 mootoritega. BMW mootor on küll ainult 1.8, kuid see siiski nende teistega pm sama võimas. Lisaks on teistel mudelitel veel nõrgemaid mootoreid olemas.
W124 E klassil (mis oli omal ajal E34 BMW suurim konkurent) on kõige lahjem mootor ainult 53kw diisel. Sõbral oli selline 200D ja selle kiirendus 0-100 on umbes 20s. 518i pole oma aja kohta nii mannetu midagi.
Muide millal auto tagarataste libisemisvõime järsku võimsuse määrajaks sai
?? Peaks autole taha täiesti paljaks kulunud slikid panema, siis kohe läheb paremini edasi eriti vihmaga
Seal oli võrdlustest kus oli 518 E34, 2.0 Opel Omega, Mitsu Galant jne jne E W124, Audi 100... Kõik kusjuures umbes 85kw võimsusega ja 2L R4 mootoritega. BMW mootor on küll ainult 1.8, kuid see siiski nende teistega pm sama võimas. Lisaks on teistel mudelitel veel nõrgemaid mootoreid olemas.
W124 E klassil (mis oli omal ajal E34 BMW suurim konkurent) on kõige lahjem mootor ainult 53kw diisel. Sõbral oli selline 200D ja selle kiirendus 0-100 on umbes 20s. 518i pole oma aja kohta nii mannetu midagi.
Muide millal auto tagarataste libisemisvõime järsku võimsuse määrajaks sai


Re: E34 518
See võiks olla 518 IS 103 kw , oleks dünaamikat ja usun , et ka ökonoomsus jääks samale tasemele .
Aga kel huvi , siis praegu peaks neid mootoreid vedelema küll
Aga kel huvi , siis praegu peaks neid mootoreid vedelema küll

e21; e30 325i
e28 2,0
e28 2,0