
SPLIT: E34 eelised/puudused võrreldes E39
Jäärada vist on ainuke koht kus väga LSD puudumine ei häiri, ühtlaselt nõrk pidamine lubab ikka jõudu enam-vähem läbi mõlema ratta kanaliseerida. Pigem on bloki puudumine vastikult tunda märjal/kuival asfaldil kus sisemine ratas njuutonmeetrid õhku kütab ja tekitab tobedalt teravalt lõppevaid libisemisi.Sebastian85 kirjutas:ja puudulikud sõiduoskusedUnustasid mainida, et antud jäärajal käigu tegi igavaks ka plokkdifri puudumine
Ja E39 vastupidavusest pole endale mõtet illusiooni luua, sõida mõni aastake, siis räägi uuesti. Selleks ajaks oled jõudnud korduvalt vahetada ABSi andureid, esisilda remontida (loodetavasti garantiikorras), vahetada kliimaradika ventikat, tagasilla pukse, kliimaautomaatika "siili" ja mõne 500 kroonise siseukselingi katki murda

Kui joppab, siis ABS-i aju pole vaja remontida ja äkki kestab ka roolilatt

ABS andureid vahetavad pre-facelift omanikud? täiesti võõras teema.Ilves kirjutas:Ja E39 vastupidavusest pole endale mõtet illusiooni luua, sõida mõni aastake, siis räägi uuesti. Selleks ajaks oled jõudnud korduvalt vahetada ABSi andureid, esisilda remontida (loodetavasti garantiikorras), vahetada kliimaradika ventikat, tagasilla pukse, kliimaautomaatika "siili" ja mõne 500 kroonise siseukselingi katki murda
Kui joppab, siis ABS-i aju pole vaja remontida ja äkki kestab ka roolilatt
esisild on liiga hea meie teedele, ei kurda isiklikult suurt lagunemist.
kliimaradikas täiesti võõras teema jällegi.
tagasilla puksid ei maksa sittagi, ei kurda, et neid palju vahtama peab. 1 kord on vahetatud.
siili vahetad tavaliselt 1 kord (1200 eeku), kuna alguses nad olidki sitad.
ukselingid? kuna need on metallist siis ei tea mis jõudu rakendama peaks, et nad puruks läheksid.
roolilatt, ütleks, et see ongi kõige hullem asi. V8 omanikel veab

väga hea auto on kui kõik korras hoiad ja ei lase laguneda tahtlikult.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Mis tähendab omakorda et ükski turbokas ei ole kaitstud enneaegsest pensionileminekust.( Omaniku lollus tulenes siinkohal arvatavasti ka Henriku seisukohast sellest, et mootor seisatakse liiga vara, s.t enne turbo pöörlemiskiiruse piisavat kahanemist...)Henrik88 kirjutas:Jep turbo on tõesti nõrk koht diislitel. See aga tuleneb pigem omaniku lollusest.
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1431
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Või siis eelmise omaniku lollusest!Henrik88 kirjutas:Jep turbo on tõesti nõrk koht diislitel. See aga tuleneb pigem omaniku lollusest.

EDIT: AARE jõudis ette

Ehhee....sa viitad, et peaks kasutama midagi muud peale selle Kastoorõli, mida me sundkorras hooldusraamatute pärast kalli raha eest sisse panemepriitv8 kirjutas:Lisaks tuleks turbomootorile ka õli kallata, mida ju tänapäeval üsna keeruline teha on.

Pagan, 2 nädalat tagasi kui Insp II tehti tahtsin ka 0W-30 asemel 5W-40 sisse lasta, aga tüüp leti taga tungivalt soovitas jätkata 0W-30-ga, et külmad ilmad ja ette nähtud ja pole hea teise klassi õli panna jaaniiedasi

Ja mõningaid väljamaa foorumeid lugedes arvatakse, et turbo laagritele on see isegi parem, kui paksemad õlid...mine võta nüüd kinni.
EDIT: Eks see turbo üks täiendav viitsütikuga pomm on, aga neid pommikesi on ju ka mitteturbotel. "Lapatsit" ei anna küll enne kui mootor normaalsoe on (kuigi sõltub "lapatsi" def-st, sest "lapats" tähendab minu mõistes täisgaasi). Talvel sõidan esimesed paar km ikka väga pehme gaasi/rahuliku koormusega. Eelmise saksmannist omaniku eest ei oska rääkida, mida ta 70kkm jooksul on korda saatnud, eks ajalugu näitab.
Ilves@jälle õlisegaduses

- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Häirib, vägagi häiribIlves kirjutas:Jäärada vist on ainuke koht kus väga LSD puudumine ei häiri, ühtlaselt nõrk pidamine lubab ikka jõudu enam-vähem läbi mõlema ratta kanaliseerida. Pigem on bloki puudumine vastikult tunda märjal/kuival asfaldil kus sisemine ratas njuutonmeetrid õhku kütab ja tekitab tobedalt teravalt lõppevaid libisemisi.Sebastian85 kirjutas:ja puudulikud sõiduoskusedUnustasid mainida, et antud jäärajal käigu tegi igavaks ka plokkdifri puudumine


- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1431
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Kasutasin jah vähe valet väljendit. Täisgaasiga ei sõida ka ise enne kui mootor töösoe on.Ilves kirjutas:Ehhee....sa viitad, et peaks kasutama midagi muud peale selle Kastoorõli, mida me sundkorras hooldusraamatute pärast kalli raha eest sisse panemepriitv8 kirjutas:Lisaks tuleks turbomootorile ka õli kallata, mida ju tänapäeval üsna keeruline teha on.
Pagan, 2 nädalat tagasi kui Insp II tehti tahtsin ka 0W-30 asemel 5W-40 sisse lasta, aga tüüp leti taga tungivalt soovitas jätkata 0W-30-ga, et külmad ilmad ja ette nähtud ja pole hea teise klassi õli panna jaaniiedasi
Ja mõningaid väljamaa foorumeid lugedes arvatakse, et turbo laagritele on see isegi parem, kui paksemad õlid...mine võta nüüd kinni.
EDIT: Eks see turbo üks täiendav viitsütikuga pomm on, aga neid pommikesi on ju ka mitteturbotel. "Lapatsit" ei anna küll enne kui mootor normaalsoe on (kuigi sõltub "lapatsi" def-st, sest "lapats" tähendab minu mõistes täisgaasi). Talvel sõidan esimesed paar km ikka väga pehme gaasi/rahuliku koormusega. Eelmise saksmannist omaniku eest ei oska rääkida, mida ta 70kkm jooksul on korda saatnud, eks ajalugu näitab.
Ilves@jälle õlisegaduses
-
- Huviline
- Postitusi: 121
- Liitunud: 27.10.2004 21:51 54
- Peamine sõiduk: MB W221 320CDI 2009a
- Telefon: 3725164888
- Asukoht: Tartu
Mis mõttes mooorivalik?Endal e60 525d ja peale 30000 km eesti võrratutel teedel öeldigi UM-is,et roolilatt vahetati ära.Kas roolilatt mingil määral seotud mootori võimsusega või on sul mingid muud argumendid???priitv8 kirjutas:Kas selle vastu mitte õige mootorivalik ei aita?Ilves kirjutas:... ja äkki kestab ka roolilatt
Bmw 525d 2005a 130 kw
e60´l on kõigil latid, siin ei ole midagi teha lihtsalt.pirnikas kirjutas:Mis mõttes mooorivalik?Endal e60 525d ja peale 30000 km eesti võrratutel teedel öeldigi UM-is,et roolilatt vahetati ära.Kas roolilatt mingil määral seotud mootori võimsusega või on sul mingid muud argumendid???priitv8 kirjutas:Kas selle vastu mitte õige mootorivalik ei aita?Ilves kirjutas:... ja äkki kestab ka roolilatt
e39´l on 535 ja 540´l kasutusel selline asi:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=10
Ehk tavaline tigureduktor.aise kirjutas:e39´l on 535 ja 540´l kasutusel selline asi:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=10
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
Re: SPLIT: E34 eelised/puudused võrreldes E39
Põhimõtteliselt on nii, et kui ostad endale E39, siis arvesta suuremate väljaminekutega. On olnud nii E34 kui ka E39 (on siiani alles) ja arved on ikka katastroofiliselt erinevad. Ei maksa ajada seda juttu, et üks oli korralik isend ja teine risu. Mõlemad on/olid väga head. Lihtsalt E34 võttis 3 aasta jooksul 1500 eurot ja E39 10000. Lõppu muideks ei paista 

540i M-Pakett 99a.
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
Re: SPLIT: E34 eelised/puudused võrreldes E39
Juba pikemat aega on autotööstus sinnapoole sõudnud, et uuemat mudelit on kallim/keerulisem pidada. See on evolutsiooniline probleem. Uus on hullem ja keerulisema ehitusega, materjalid odavamad ja vähem töökindlad. Midagi pole teha, ma arvan ka seda, et enamus poleks eriti nõus tänapäeval 524d'ga(http://www.autoweek.nl/auto/2505/bmw-524d" onclick="window.open(this.href);return false;) sõitma ja 18.1s ootama, et 100 kellale saada(kusjuures omal ajal oli see diiselmootorite tippklass põhimõtteliselt, noh näiteks alates 524td'st vähemalt). Kes tahab, see maksab, kes ei taha, see kulgeb ja ei põleta raha nii avalikult 
Kas see kõik on rentaabel ja põhjendatud , see on iseasi, kellele maitse poolest meeldib uuem, kellele vanem jne.

Kas see kõik on rentaabel ja põhjendatud , see on iseasi, kellele maitse poolest meeldib uuem, kellele vanem jne.
All good things come to those who wait.
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: SPLIT: E34 eelised/puudused võrreldes E39
Milleks oodata 18s, kui omal ajal pakkus BMW võimsaid R6 bensiini mootoreid. Kiireim E34 suutis selle toel ju alla 6s sajani teha, mis pole ka tänapäeval, teab mis halb tulemus..
- Europrojektz
- Huviline
- Postitusi: 502
- Liitunud: 10.01.2012 12:45 40
- Peamine sõiduk: BMW E39 530d
- Asukoht: Tartumaa
Re: SPLIT: E34 eelised/puudused võrreldes E39
Minu isiklik arvamus...Ka mina eelistan e34-ja uuematele mudelitele. Väiksest saati armastanud e34 disaini ja sai ka endale ostetud. Pole just esimene auto ka kuigi noor olen.
Uuemate mudelite puhul läheb disain käest ära kuigi ilusaid elemente ja erandeid leidub. Mida uuemaks seda tuimemaks disain muutub. Samas autotootja peab ju trendiga kaasas käima,voolujoonelisus ja võimalikult sile disain.
E39 puhul olen ka ise kaalunud ostmist kuid ennem ostaksin e38 juba sellepärast,et välimuselt kandilisem ja jõulisem. Sõitnud olen kõigiga eelnimetatud ja välja toodud mudelitest, eriti erinevate e34-jadega millel eri tasemel varustused ja erinevad mootorid.
Mugavus sõltub väga palju ka istmetest mis on vahetatavad. Ei ütleks, et e34 jääb e39 mugavusele alla(vali oma soovi järgi istmed,vedrustus ja varustus,mis tagab sinu nõutud omadused)
Enda e34-ja ei raatsinudki maha müüa kuna auto hingelähedasem disaini poolelt ja enda tehtud töölt kui mistahes muu auto. Sõitnud olen ka väga paljude muude masinatega millest omad järeldused ja otsused teinud, muidugi rolli mängib ka rahakoti paksus. Autol ja autol on ikka vahe sees, tööautost enda omasse istusin, tundsin ennast kui paradiisis.
Lagunemise koha pealt: iga auto laguneb, eriti Eesti teedel. Iseasi kui hästi omanik autot hoiab ja hooldab.
E34-ja koha pealt ütleks,et väga lollikindel auto. Esinevad vead on tingitud nii enda kui eelmise omaniku sõidustiilist,mõningad tüüpvead ja eelmise omaniku poolt tehtud hooldamisest ning põlveotsas võimalikult odavalt parandamisest. Pidevalt tahaks eelmisele omanikule vastu pead anda tema tehtud lolluste eest mida järjest vigu kõrvaldades leian.
Kui hakata vaatama kui palju esineb probleeme autodega millel rohkem elektroonilisi lisasid peal, siis ütleks julgelt, et vähem elektroonikat tagab lollikindlama auto. Endal vanameeski hädas kolmanda põlvkonna Mondeoga mis vägagi elektroonikat täis. Eriti probleemne on antud juhul jube kirves dpf filter. Kogu töö käib läbi elektroonika ja mingigi väikse vea tulemus on see,et auto ei käivitu. Tema saanud ostust saati teeninduse vahet joosta erinevate elektrihädade pärast. Samamoodi ka naabrid oma Volksude ja Mersudega, millel rohkem elektroonikat peal.
E39 jääb välisdisaini poole pealt kõvasti alla vanemale vennale, tänaval heas korras tavalist e34 nähes koos M5 e39-ga vaataksin ikka vanema poole.
Aga maitse üle ei vaielda ja viha ei peeta...
Osta parim mis leiad oma rahakoti paksuse ja soovide järgi, kui jääb puuduseid,siis ehita juurde, et kõik oleks enda tingimuste järgi täidetud.
Uuemate mudelite puhul läheb disain käest ära kuigi ilusaid elemente ja erandeid leidub. Mida uuemaks seda tuimemaks disain muutub. Samas autotootja peab ju trendiga kaasas käima,voolujoonelisus ja võimalikult sile disain.
E39 puhul olen ka ise kaalunud ostmist kuid ennem ostaksin e38 juba sellepärast,et välimuselt kandilisem ja jõulisem. Sõitnud olen kõigiga eelnimetatud ja välja toodud mudelitest, eriti erinevate e34-jadega millel eri tasemel varustused ja erinevad mootorid.
Mugavus sõltub väga palju ka istmetest mis on vahetatavad. Ei ütleks, et e34 jääb e39 mugavusele alla(vali oma soovi järgi istmed,vedrustus ja varustus,mis tagab sinu nõutud omadused)
Enda e34-ja ei raatsinudki maha müüa kuna auto hingelähedasem disaini poolelt ja enda tehtud töölt kui mistahes muu auto. Sõitnud olen ka väga paljude muude masinatega millest omad järeldused ja otsused teinud, muidugi rolli mängib ka rahakoti paksus. Autol ja autol on ikka vahe sees, tööautost enda omasse istusin, tundsin ennast kui paradiisis.
Lagunemise koha pealt: iga auto laguneb, eriti Eesti teedel. Iseasi kui hästi omanik autot hoiab ja hooldab.
E34-ja koha pealt ütleks,et väga lollikindel auto. Esinevad vead on tingitud nii enda kui eelmise omaniku sõidustiilist,mõningad tüüpvead ja eelmise omaniku poolt tehtud hooldamisest ning põlveotsas võimalikult odavalt parandamisest. Pidevalt tahaks eelmisele omanikule vastu pead anda tema tehtud lolluste eest mida järjest vigu kõrvaldades leian.
Kui hakata vaatama kui palju esineb probleeme autodega millel rohkem elektroonilisi lisasid peal, siis ütleks julgelt, et vähem elektroonikat tagab lollikindlama auto. Endal vanameeski hädas kolmanda põlvkonna Mondeoga mis vägagi elektroonikat täis. Eriti probleemne on antud juhul jube kirves dpf filter. Kogu töö käib läbi elektroonika ja mingigi väikse vea tulemus on see,et auto ei käivitu. Tema saanud ostust saati teeninduse vahet joosta erinevate elektrihädade pärast. Samamoodi ka naabrid oma Volksude ja Mersudega, millel rohkem elektroonikat peal.
E39 jääb välisdisaini poole pealt kõvasti alla vanemale vennale, tänaval heas korras tavalist e34 nähes koos M5 e39-ga vaataksin ikka vanema poole.
Aga maitse üle ei vaielda ja viha ei peeta...
Osta parim mis leiad oma rahakoti paksuse ja soovide järgi, kui jääb puuduseid,siis ehita juurde, et kõik oleks enda tingimuste järgi täidetud.