

e32 on juba praegu suht raske korda lasta kuskil teha, summad on meeletud, mis siis veel 30a pärast, pead ostma hunniku kereplekke äraMarko kirjutas:Ma viskaks ka oma e32-he kuhugi heinaküüni ja viskaks heina peale, 30a. pärast või isegi rohkem kaevaks välja ja laseks täiesti korda teha![]()
Samas suht huvitav auto nii leida ja kui keegi huviline ta oma hoole alla võtab ja täies mahus ära restaureerib, nii need klassikud alles jäävad
Seda muidugi. Minu jaoks on pigem ulme see, et järelikult ei saanud see kuur täiesti hüljatud kuskil metsade vahel olla, vaid oli aktiivses kasutuses kui "moodne" linnaauto seal kõrval täiesti värskelt seisis.AARE530 kirjutas:Henri, see, et pesukott seal kõrval seisab, ei pruugi ju tähendada, et see selle M1 omaniku oma on
M1-l 7400km kellal. Enne jõuab pauguott 3x ära laguneda, kui see remonti nõudma hakkabdarklight kirjutas:igapäevalselt sõidab ökolt, et M1 remondiks rahhi koguda
Kumm,vaakumvoolikud jne ju habrastuvad nii, et selleks ajaks neist ilmselt ainult pudru järel.Roland325 kirjutas:Vedelike vahetus ja tuld, mis seal muud kuivas keskkonnas seistes ikka juhtub.
http://jarvateataja.postimees.ee/397178 ... mw-veoauto" onclick="window.open(this.href);return false;Veoauto süda on vanalt viienda seeria BMWlt pärit jõuallikas (1995. aasta BMW E32 2,5 TDS 105 kW – toim).
Ilmselgelt ühe tehnika maksab tonn+ teise oma paarsotti.J_V kirjutas:Tundub et pump hakkab juba otsa saama.![]()
Lõpetuseks oleks võind küsida, et miks mitte e34 540 pealt tehnika?
Loen välja,et see tüüp eestlaneZipp kirjutas:
Ja kes teab/mäletab siis kunagi oli selline maailmakuulus E46, foorumi nimega ///OSS:
Kustkohast sa seda nüüd välja lugesid?-myyr- kirjutas:Loen välja,et see tüüp eestlane