BMW elektriautodest
Re: BMW elektriautodest
Vaevalt et 2015 Samsungi element versus 2016 Samsungi element.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW elektriautodest
Uus 3-seeria ka täiselektriliselt, 90kwh akupakiga aastal 2018.
Millal see Tesla Model 3 pidigi tulema?
http://www.bmwroswell.com/blog/2016/8/1 ... Newsletter" onclick="window.open(this.href);return false;
Millal see Tesla Model 3 pidigi tulema?
http://www.bmwroswell.com/blog/2016/8/1 ... Newsletter" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW elektriautodest
2017 teine pool.
https://www.tesla.com/model3
https://www.tesla.com/model3
Muhv kirjutas: Millal see Tesla Model 3 pidigi tulema?
Re: BMW elektriautodest
2017. aastal saame alles teada, mis numbrist algab selle kolmeka hind.
Mina eeldan, et baasvarustuses 90kWh-akupakk algab 65000€-st:
siis mahub see kangete kolmekate ja M3 vahele ilusti.
Nõrga ajamiga versiooni vaevalt et tuleb: hind oleks mööda.
Kust need akud aga tulema hakkavad massiliselt, see
on müstika. Eriti enne aastat 2020.
Mina eeldan, et baasvarustuses 90kWh-akupakk algab 65000€-st:
siis mahub see kangete kolmekate ja M3 vahele ilusti.
Nõrga ajamiga versiooni vaevalt et tuleb: hind oleks mööda.
Kust need akud aga tulema hakkavad massiliselt, see
on müstika. Eriti enne aastat 2020.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW elektriautodest
Arnis - õnneks on klassikaline ettevõtlus, selline, mis ei koosne vaid pressiteadetest ja juhi karismast ka veel alles. Akutehased laienevad iga päev. LG ja Samsung ajavad järjest uusi kuure püsti.
Hinnasiht tuleb bemaril ka minu arvates ilmselt kuhugi suuremate bensumootorite kanti. See on normaalne, eeldades, et võimsust väga ei piirata.
Saab olema põnev võistlus. Pakun, et elektriauto fännid ostavad 2018 hinna tõttu Teslat või Bolti. Sõltuvalt nende "sportlikusest". Kodanikud, kes valivad elektri selleks, et kasutada hüvesid linnakeskustes, liiguvad Model S pealt kiirelt bemarisse. S on lihsalt linnas sama jabur kui X5. Elektri peale vöivad prooviks minna ka paljud 3 seeria klassikalised fännid. Tehasele see kliente muidugi juurde ei too, aga aitab olemasolevaid hoida.
Model S-iga sõidavad jätkuvalt need, kes tahavad sõita pikki maid piirkondades, kus on kiirlaadimisvõrgustik. Piirkondades, kus neid ei ole, võetakse mõni suvaline sama hinnaklassi hübriid.
Hinnasiht tuleb bemaril ka minu arvates ilmselt kuhugi suuremate bensumootorite kanti. See on normaalne, eeldades, et võimsust väga ei piirata.
Saab olema põnev võistlus. Pakun, et elektriauto fännid ostavad 2018 hinna tõttu Teslat või Bolti. Sõltuvalt nende "sportlikusest". Kodanikud, kes valivad elektri selleks, et kasutada hüvesid linnakeskustes, liiguvad Model S pealt kiirelt bemarisse. S on lihsalt linnas sama jabur kui X5. Elektri peale vöivad prooviks minna ka paljud 3 seeria klassikalised fännid. Tehasele see kliente muidugi juurde ei too, aga aitab olemasolevaid hoida.
Model S-iga sõidavad jätkuvalt need, kes tahavad sõita pikki maid piirkondades, kus on kiirlaadimisvõrgustik. Piirkondades, kus neid ei ole, võetakse mõni suvaline sama hinnaklassi hübriid.
Re: BMW elektriautodest
Hübriidi kasutamine pikamaa läbimiseks on samajabur nagu X5M kasutamine linnas.
Ja S-i kasutamine linnas on ikka veidi loogilisem kui X5-e, kuna S-i saab ka lahjema
akupakiga ning ainult tagaveolisena. Kabariitide poolest, võibolla tõesti.
Kuidagi annaks veel võrrelda X5 xDrive40e ja odavamat S/X linnamaastikul.
Ja muideks, selliseid piirkondi väga ei ole, kus mingit laadimisvõrku ei ole
(jätame sovhoosid välja) MITMESAJA km ulatuses.
Ühel on i3 linna jaoks ja 530d pikamaasõitudeks, teisel on ainult üks Tesla, millega annab
mõlemat teha piisavalt hästi. 1,5 autot vajab ikkagi rohkem ruumi kodus kui 1 auto.
Ja S-i kasutamine linnas on ikka veidi loogilisem kui X5-e, kuna S-i saab ka lahjema
akupakiga ning ainult tagaveolisena. Kabariitide poolest, võibolla tõesti.
Kuidagi annaks veel võrrelda X5 xDrive40e ja odavamat S/X linnamaastikul.
Ja muideks, selliseid piirkondi väga ei ole, kus mingit laadimisvõrku ei ole
(jätame sovhoosid välja) MITMESAJA km ulatuses.
Ühel on i3 linna jaoks ja 530d pikamaasõitudeks, teisel on ainult üks Tesla, millega annab
mõlemat teha piisavalt hästi. 1,5 autot vajab ikkagi rohkem ruumi kodus kui 1 auto.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW elektriautodest
Njah - Eestis see võib-olla isegi on nii, aga oleme siin ka ju üks hõredamini asustatud riike. Kesk-Euroopa suurlinnades on auto gabariidil ikka hirmus tähtsus. Tulnuna just X5-ga 4riiki läbinud automatkalt on see ikka veel liig hästi meeles. kui Oslos oli nii S-e kui ka X5e-sid veel märgata, siis tihedamas Kopenhaagenis võimutsesid juba ülivõimsalt i3-ed.
Huvitava tähelepanekuna veel, et teele ei jäänud ette ühtegi superchargerit ja ka CCSi laadimisjaamu võis kahe käe sõrmedel kokku lugeda. Tavalisi Type-2 oli muidugi palju. See tähendab, et täna veel peaks oma sõite laadijate asukohtade järgi kavandama.
Huvitava tähelepanekuna veel, et teele ei jäänud ette ühtegi superchargerit ja ka CCSi laadimisjaamu võis kahe käe sõrmedel kokku lugeda. Tavalisi Type-2 oli muidugi palju. See tähendab, et täna veel peaks oma sõite laadijate asukohtade järgi kavandama.
Re: BMW elektriautodest
Tesla SC jaamad ei olegi ehitatud maantee serva. Tavaliselt on need
põhitrassidest veidi eemal mõne toitlustusäri lähedal.
Teha mõniminutiline detour ei ole nüüd küll palju küsitud
Ja ega tihedamalt kui iga 200-300km järel neid külastada pole tarvis,
seda siis muidugi 85-100kWh akupakkidega.
BMW-lt kuuldavasti lõpuks tuleb see "minu poolt oodatud" rida3+elekter pistikhübriid,
nii 3-seerial kui X1-l (vast ka teistel kunagi). Elektrijõudu 60-90kW, akut 40-70km.
Minu arvates sellised kooslused hakkavad korralikult laineid lööma just nendes riikides,
kus otsitakse linnaliiklusesse pisemat autot, mis "eriti" rohelise kleepsu esiklaasile saaks.
Ja muidugi ka mild-hybrid (48V lahendus) kõikidele nendele, kes pistikuga hakkama ei saa.
põhitrassidest veidi eemal mõne toitlustusäri lähedal.
Teha mõniminutiline detour ei ole nüüd küll palju küsitud
Ja ega tihedamalt kui iga 200-300km järel neid külastada pole tarvis,
seda siis muidugi 85-100kWh akupakkidega.
BMW-lt kuuldavasti lõpuks tuleb see "minu poolt oodatud" rida3+elekter pistikhübriid,
nii 3-seerial kui X1-l (vast ka teistel kunagi). Elektrijõudu 60-90kW, akut 40-70km.
Minu arvates sellised kooslused hakkavad korralikult laineid lööma just nendes riikides,
kus otsitakse linnaliiklusesse pisemat autot, mis "eriti" rohelise kleepsu esiklaasile saaks.
Ja muidugi ka mild-hybrid (48V lahendus) kõikidele nendele, kes pistikuga hakkama ei saa.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW elektriautodest
Sahistatakse i3 järjekordsest aku uuendusest. 42,5kWh teeks sellest linnapillist tõelise maanteehundi. Või siis ei teeks ka - nagu seda pole ükski pisiauto. Igatahes tähendaks see ilmselt reaalset 250-270km sõiduraadiust.
http://www.bmwblog.com/2017/09/18/bmw-i ... ving-2018/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bmwblog.com/2017/09/18/bmw-i ... ving-2018/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW elektriautodest
Kuigi kohalik esindus eitab, siis 120Ah akupakkide tulemine i3-le 2018a lõpus on nüüd juba siis sisuliselt kindel. Hakkan raha koguma.
Re: BMW elektriautodest
Bemm astub ikka räigesse ämbrisse oma ampertundidega
Mul on bemmil 90Ah'ne aku, teisisõnu neljandiku võrra kehvem kui 2018. aasta i3'el
Või karta, et paari aasta pärast tuleb välja akupakk, mis on
uue keemiaga, mille tulemusena normpinge tõuseb näiteks 5% kuid reklaamid
ajavad kliendid segadusse, sest "mahtuvus" langeb.
Olge normaalsed ja kasutage ikka ühikuid, mis kirjeldavad energia hulka akus.
Kas asja mõte oli selles, et lihtsurelikud ei mõistaks hukka i3'e väikest akut ja pigem
pööraksid tähelepanu NEDC tsükli sõiduulatusele?
Mul on bemmil 90Ah'ne aku, teisisõnu neljandiku võrra kehvem kui 2018. aasta i3'el
Või karta, et paari aasta pärast tuleb välja akupakk, mis on
uue keemiaga, mille tulemusena normpinge tõuseb näiteks 5% kuid reklaamid
ajavad kliendid segadusse, sest "mahtuvus" langeb.
Olge normaalsed ja kasutage ikka ühikuid, mis kirjeldavad energia hulka akus.
Kas asja mõte oli selles, et lihtsurelikud ei mõistaks hukka i3'e väikest akut ja pigem
pööraksid tähelepanu NEDC tsükli sõiduulatusele?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW elektriautodest
Sellist ühikukasutust imestavad ka teised. Tundub, et mingi järjekordne marketingiosakonna sünnitis. Lihtsurelikele ütleb ca43 kWh tõesti enam.
Re: BMW elektriautodest
http://www.motortrend.com/news/current- ... -last/amp/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ootamatu uudis. Ilmselt keskendutakse oma sajale SUV variandile veel mõne lisamisele. Tüüpilised sakslased.
Ootamatu uudis. Ilmselt keskendutakse oma sajale SUV variandile veel mõne lisamisele. Tüüpilised sakslased.
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW elektriautodest
Pigem isegi SUV-idele M märkide kleepimisega, sest see =$$$$
Re: BMW elektriautodest
Toredad uudised!
https://insideevs.com/pure-electric-bmw ... irst-time/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://insideevs.com/pure-electric-bmw ... irst-time/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW elektriautodest
Bmw võiks panustada päris elektriauto platformi väljatöötamisele. Tavaautode modifitseerimine akude ja elektrimootorite mahutamiseks on mõttetu. Tulemus on aeglane, raske, väikese sõidukaugusega ja kallis.
I3 puhul oldi ju täitsa õigel teel. Nüüd hakkavad jälle otsast peale.
See x3 ju sama kliirensiga kui tavaline 3-seeria. Mis point sellel linnamaasturil siis on kui isegi äärekividest ei saa üle sõita.
Miks nad ei disaini puhast ev platformi nagu jaguar või porche?
I3 puhul oldi ju täitsa õigel teel. Nüüd hakkavad jälle otsast peale.
See x3 ju sama kliirensiga kui tavaline 3-seeria. Mis point sellel linnamaasturil siis on kui isegi äärekividest ei saa üle sõita.
Miks nad ei disaini puhast ev platformi nagu jaguar või porche?
Re: BMW elektriautodest
BMW tahab mitu kärbest ühe hoobiga ära paugutada.
Üheks kärbseks on pistikhübriid. Pistikhübriid on väga sarnane tavalisele autole.
Teine asi - nad ei usu, et puhtatõulisi ostetakse piisavalt, et täitsa spets
platvormi välja töötamine ära tasub.
iX3 kõlab hästi, aga on komistuskiviks. Sest kui tahaks teha sama asja tavalise kolmekaga, saame i3.
Pistikhübriidid ei tohiks üldse mingit "seeriat" saada kui ainult pisike "e" mudeli lõpus, näiteks BMW 330e.
Täiselektrikad võiksid saada juba oma isikliku tähistusloogika. Seda loomulikult klassikalistele keredisainidele, mitte i-seeria spetsmudelid. Aga bemm ei julge veel nii suuri samme teha.
Loogika võiks olla sarnane praegustele, ehk võimsusklassidele vastav kolmekohaline number.
E täht on juba võetud mersu poolt. "i" ja suur "I" ajavad segadusse väikese L ja 1-ga
Üheks kärbseks on pistikhübriid. Pistikhübriid on väga sarnane tavalisele autole.
Teine asi - nad ei usu, et puhtatõulisi ostetakse piisavalt, et täitsa spets
platvormi välja töötamine ära tasub.
iX3 kõlab hästi, aga on komistuskiviks. Sest kui tahaks teha sama asja tavalise kolmekaga, saame i3.
Pistikhübriidid ei tohiks üldse mingit "seeriat" saada kui ainult pisike "e" mudeli lõpus, näiteks BMW 330e.
Täiselektrikad võiksid saada juba oma isikliku tähistusloogika. Seda loomulikult klassikalistele keredisainidele, mitte i-seeria spetsmudelid. Aga bemm ei julge veel nii suuri samme teha.
Loogika võiks olla sarnane praegustele, ehk võimsusklassidele vastav kolmekohaline number.
E täht on juba võetud mersu poolt. "i" ja suur "I" ajavad segadusse väikese L ja 1-ga
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW elektriautodest
Loe paar posti eespool minu pandud linki - i projekt on sisuliselt lõpetatud. Tõenäoselt saabki järgmine i3 olema patareidega 3-seeria.
Praegune i3 tituleeriti sisuliselt tootmistehnoloogiliseks musklinäitamiseks, kus kirsiks tordil oli täiselektrilisus. Edaspidi tehakse vanaviisi edasi. Pole ei süsinikraami, plastist keret ega muud põnevat.
Praegune i3 tituleeriti sisuliselt tootmistehnoloogiliseks musklinäitamiseks, kus kirsiks tordil oli täiselektrilisus. Edaspidi tehakse vanaviisi edasi. Pole ei süsinikraami, plastist keret ega muud põnevat.
Re: BMW elektriautodest
Eestimaale on jõudnud esimene i3s. Omaniku sõnul on masinal asisem vedrustus ja parem kiirendus eriti suurematel kiirustel.
Re: BMW elektriautodest
Arusaamatuks jäävatel põhjustel on BMW otsustanud mitte kasutada i3 modulaarset struktuuri, mis võimaldaks lihtsalt akuvahetusega autot oluliselt uuendada. Umbes aastake pakuti võimalust 60Ah masin ümber ehitada 94Ah (ca 7000€). Nüüd kui on väljas samasse pessa sobiv 120Ah aku, seda võimalust enam ei pakuta.
Paha lugu. Kahjuks ei ole teadaolevalt veel keegi nö pimedalt vahetusega hakkama saanud. Kitsaskohaks on akude management system, mis saab oma can aadressid suheldes BMW peaserveriga ja ei ole ülekirjutatavad (täna veel).
Seega - tuleb vist ikka vanamoeliselt terve auto välja vahetada. Õnneks on võimalik vähemalt teistsuguse sildiga mudel soetada - i3s.
Paha lugu. Kahjuks ei ole teadaolevalt veel keegi nö pimedalt vahetusega hakkama saanud. Kitsaskohaks on akude management system, mis saab oma can aadressid suheldes BMW peaserveriga ja ei ole ülekirjutatavad (täna veel).
Seega - tuleb vist ikka vanamoeliselt terve auto välja vahetada. Õnneks on võimalik vähemalt teistsuguse sildiga mudel soetada - i3s.
Re: BMW elektriautodest
Midagi on tulemas, aga mis?
https://insideevs.com/electric-bmw-i4-spied-photos/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://insideevs.com/electric-bmw-i4-spied-photos/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW elektriautodest
Tore, et miski on plaanis, aga kulude kokkuhoiu eesmärgiga topitakse
elektriline ja fosiilne mudel ühe kere peale. Kuna fosiilsel mudelil
on väga keeruline "põhja kujundus" (käigukastile ruum, piklik kapotiruum,
summutitorustikule ruum) siis suur osa sellest ruumist läheb elektrikal raisku.
Väga ebatõenäoline, et elektrilise mudeli akupakk saab olema piisavalt hästi
"voolitud", et liigselt ruumi raisku ei lähe (pealegi kapitalune peaks olema ikka
märksa väiksem kui selline, mis mahutab R6 mootorit). Kuidas 60-80kWh ära
mahutada, see on müstika.
Küll aga pistikhübriid võiks hästi välja tulla kui nad proovivad, samas jälle,
kuhu nad sellel 10-15kWh aku topivad. 5kWh'sega saab ainult peput pühkida.
eGolfi akupakk on juba liiga keeruline ja puudusi on piisavalt:
Peaasi kui BMW mõistab - akupakk peab vastu võtma 90-100kW'st laadimisvõimsust, muidu
jääb kogu mäng ajale jalgu esimesest päevast. Ilma jahutuseta seda ei saa teha.
elektriline ja fosiilne mudel ühe kere peale. Kuna fosiilsel mudelil
on väga keeruline "põhja kujundus" (käigukastile ruum, piklik kapotiruum,
summutitorustikule ruum) siis suur osa sellest ruumist läheb elektrikal raisku.
Väga ebatõenäoline, et elektrilise mudeli akupakk saab olema piisavalt hästi
"voolitud", et liigselt ruumi raisku ei lähe (pealegi kapitalune peaks olema ikka
märksa väiksem kui selline, mis mahutab R6 mootorit). Kuidas 60-80kWh ära
mahutada, see on müstika.
Küll aga pistikhübriid võiks hästi välja tulla kui nad proovivad, samas jälle,
kuhu nad sellel 10-15kWh aku topivad. 5kWh'sega saab ainult peput pühkida.
eGolfi akupakk on juba liiga keeruline ja puudusi on piisavalt:
Peaasi kui BMW mõistab - akupakk peab vastu võtma 90-100kW'st laadimisvõimsust, muidu
jääb kogu mäng ajale jalgu esimesest päevast. Ilma jahutuseta seda ei saa teha.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW elektriautodest
Bmw tegi ilma jahutuseta paki vist viimast korda aastal 1972.
Aga keeruline on küll. Ma olen ise ka selle peale mõelnud - tahaks väga loota, et neid esirataste kohale ei panda.
Aga keeruline on küll. Ma olen ise ka selle peale mõelnud - tahaks väga loota, et neid esirataste kohale ei panda.
- MargusM
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 29.05.2003 16:23 54
- Peamine sõiduk: E91 330d touring
- Asukoht: Tartu
Re: BMW elektriautodest
Natuke teemast mööda aga minu unistustes on täiuslik elektriauto selline, mille aku on lihtsasti vahetatav. Oleks olemas võrgustik nö. tankla, kus saaks tühja aku laetud aku vastu vahetada. Sellisel puhul polekski vaja tohutut akumassi kaasas vedada ja auto oleks palju odavam.
Re: BMW elektriautodest
Akud arenevad pöörase kiirusega, samuti laadijad. Juba on mingid nupumehed i3 sisse pandud 100kwh aku (arvutuslik läbisõit ühe laadimisega 630km) kui siia lisada circle K laadija - 170kw oli vist, siis arvuta ise - õige pea ei võta elektriga laadimine rohkem aega kui täna bensiini.
Peamine - kui on omal kodus või tööl mingigi laadimisvõimalus, siis on juba tänased elektri autod way mõnusamad kui sisepõlejad. Vähemalt selline on minu ligi 5a kogemus.
I3 hind on täiesti võrreldav 3-seeriaga
Peamine - kui on omal kodus või tööl mingigi laadimisvõimalus, siis on juba tänased elektri autod way mõnusamad kui sisepõlejad. Vähemalt selline on minu ligi 5a kogemus.
I3 hind on täiesti võrreldav 3-seeriaga
Re: BMW elektriautodest
MargusM, võta teadmiseks, et see on üsna tüüpiline arusaam ideaalsest elektrikast.
Ja ülla ülla, Tesla täitsa pakkus sellist teenust proovi mõttes USAs.
Momendiks oli hea tõmbenumber nendele, kes nõnda fantaseerisid.
Aga faktiks sai see, et kui saad elektrika igapäevaseks kasutajaks, siis mõistad,
kui valesti elektrikaga elu ette nägid.
Ja nii läks Tesla plaan potist alla. Akuvahetusboks pandi kinni (kliente lihtsalt ei tulnud)
ja kogu võrgustiku idee mahutati ajaloo prügikasti. Õpime sellest ja ärme korda sama viga
Aga ühes asjas on õigus. Laadimisvõrgustiku küpsemisel kaovad praktiliselt kõik mured.
Saab laadida ükskõik mis aadressil auto ka ei pargiks. Olgu see kodu, vanaema, töö või kino parkla.
Peame jõudma välistepslitega samakaugele nagu sisestepslite ja USB'dega telefonide laadimiseks
Igal pool saab laadida, siis telefon ei saa ealeski tühjaks. 2012a Leaf on nagu 2012a nutikas, iga päev
peab raudselt stepsel vaateulatuses olema. Teslad ja Konad jms on nagu Nokia 3310
Ja ülla ülla, Tesla täitsa pakkus sellist teenust proovi mõttes USAs.
Momendiks oli hea tõmbenumber nendele, kes nõnda fantaseerisid.
Aga faktiks sai see, et kui saad elektrika igapäevaseks kasutajaks, siis mõistad,
kui valesti elektrikaga elu ette nägid.
Ja nii läks Tesla plaan potist alla. Akuvahetusboks pandi kinni (kliente lihtsalt ei tulnud)
ja kogu võrgustiku idee mahutati ajaloo prügikasti. Õpime sellest ja ärme korda sama viga
Aga ühes asjas on õigus. Laadimisvõrgustiku küpsemisel kaovad praktiliselt kõik mured.
Saab laadida ükskõik mis aadressil auto ka ei pargiks. Olgu see kodu, vanaema, töö või kino parkla.
Peame jõudma välistepslitega samakaugele nagu sisestepslite ja USB'dega telefonide laadimiseks
Igal pool saab laadida, siis telefon ei saa ealeski tühjaks. 2012a Leaf on nagu 2012a nutikas, iga päev
peab raudselt stepsel vaateulatuses olema. Teslad ja Konad jms on nagu Nokia 3310
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: BMW elektriautodest
Niikaua, kui elektriauto laadimiseks on vaja spetsiaalseid dokke, julgen arvata, et vähemalt meie eluajal see "igal pool laadimine" tõelisuseks ei saa. Sest mõnes maakohas pole 21. sajandil vettki toas ja õue peal on välipeldik.
Kuid paljud kipuvad unustama, et väljaspool linnu on ka elu.
Kuid paljud kipuvad unustama, et väljaspool linnu on ka elu.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW elektriautodest
See nüüd küll utreeritud mõtteavaldus või plaanid tõesti järgmise 10 aasta sees kõrvad pea alla panna(?)
Seal, kus pole vett ja tagumik külmetab pole palju asju ega nõudlust, sh ka võimetele vastavat vajadust auto järele või tõesti soovitad siin manada ette mõne kujutluse, et pereisa pesi hommikul kaevust toodud veega hambad, lasi sirtsu õues ja tegi veel mõned toimingud, suudleb ukse peal naist ja lapsi ning lahkub isikliku hall-diisliga linna tööle? Sellise õue peal, kui üldse mõni auto peatub, siis pigem ikka sotsiaaltöötaja elektriautoga külas.
Seal, kus pole vett ja tagumik külmetab pole palju asju ega nõudlust, sh ka võimetele vastavat vajadust auto järele või tõesti soovitad siin manada ette mõne kujutluse, et pereisa pesi hommikul kaevust toodud veega hambad, lasi sirtsu õues ja tegi veel mõned toimingud, suudleb ukse peal naist ja lapsi ning lahkub isikliku hall-diisliga linna tööle? Sellise õue peal, kui üldse mõni auto peatub, siis pigem ikka sotsiaaltöötaja elektriautoga külas.
Re: BMW elektriautodest
Isegi maakodus laadimine ei ole tõesti probleemiks - see 10A ja pikendusjuhe leidub igas majapidamises. Kui sellest ei piisa, siis tuleb käituda nagu sisepõlejaga - korraks linnas ära käia ja aku täis panna. Või veel parem - teed laadimisdiili naabrimehega, kel kolhoosiajast 64A peakaitse seinapeal ilutseb.
Re: BMW elektriautodest
Huvitavaid arenguid elektri BMW-dest. Ei oska öelda, kas see on nüüd "i"-projekti lõpp ja uue algus või "i"-projekti jätk, link
https://interestingengineering.com/bmw- ... oncept-car
https://interestingengineering.com/bmw- ... oncept-car
X1 E84 2.0d 2011 a.