BMW elektriautodest
Re: BMW elektriautodest
(Promo) Turgu on tulnud üks igati tubli i-auto. Kõik olulised lisad on olemas - ma ise valisin
https://www.auto24.ee/used/3042613" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.auto24.ee/used/3042613" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW elektriautodest
Vaidleks vastu. Kõige tähtsamad lisad on need, mida iga päev mitu korda kasutatakse.
Selleks EI ole automaatne parkimine, vaid hoopiski uste avamine. Ilma võtmeta.
Täpselt samatähtis nagu tagumised parkimisandurid või kaamera. Iga päev läheb vaja.
Kui vähekenegi maanteele läheb on adaptiivne püsikas see, mida kogu aeg tarvis läheb.
Muidugi tagantotsasõidu takistaja on boonus, mida eelnevaga saab.
Ja kui üldse muusikat kuulata, siis parem helisüsteem on alati väärt valik.
PS. Võtmeta kasutamine ja parem heli on väga odavad lisad, see on küll üllatav
Selleks EI ole automaatne parkimine, vaid hoopiski uste avamine. Ilma võtmeta.
Täpselt samatähtis nagu tagumised parkimisandurid või kaamera. Iga päev läheb vaja.
Kui vähekenegi maanteele läheb on adaptiivne püsikas see, mida kogu aeg tarvis läheb.
Muidugi tagantotsasõidu takistaja on boonus, mida eelnevaga saab.
Ja kui üldse muusikat kuulata, siis parem helisüsteem on alati väärt valik.
PS. Võtmeta kasutamine ja parem heli on väga odavad lisad, see on küll üllatav
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW elektriautodest
seal on peal kõik need lisad, mida mina seda autot komplekteerides oluliseks pidasin.
Muide - HK helil ja standardhelil on vahe i3-s väga väike. Kindlasti saaks parema tulemuse sama raha eest aftermarket kõllid ostes ja veidi kinnitusi järgi aidates. Comfort sisenemise turvalisusest kirjutatakse üle päeva lehes. Selle kõige eest ligi paar kilo lisaks maksta? Automaatne parkimine tuli toona sisuliselt tasuta kaasa.
Muide - HK helil ja standardhelil on vahe i3-s väga väike. Kindlasti saaks parema tulemuse sama raha eest aftermarket kõllid ostes ja veidi kinnitusi järgi aidates. Comfort sisenemise turvalisusest kirjutatakse üle päeva lehes. Selle kõige eest ligi paar kilo lisaks maksta? Automaatne parkimine tuli toona sisuliselt tasuta kaasa.
Re: BMW elektriautodest
Pseudohirm autovarguse üle on kindlalt viimasel kohal lisavarustuse valimisel.
Eriti elektriauto puhul.
Esimene samm võtmevabal kasutamisel oli see, et võtit ei pidanud süüteaugus keerama,
piisas sisse torkimisest ja/või sisse surumisest.
Teine samm on nupuga käivitus. Kui juba uksed lahti said, siis võtit näppima enam ei pea.
Siis tuli võtmeta kasutamine - uksi saab lahti ja kinni käepidemega. See on kõige suurem
edasiminek, kuna selle puhul ei pea võtmega mässama iga kord kui saabud/lahkud.
Siis tuli pagasiruumi funktsioon - ilma käteta avamine/sulgemine - see on mõistlik ainult
sel juhul kui pagasiruum on igapäevaselt kasutusel.
Ja viimane mugavussamm on automaatne ukse avanemine ja sulgumine (Model X) - teatud
kitsastel tingimustel võiks sellest isegi abi olla, aga kui juba kauba saab paigutatud pagasiruumi,
mis jalaviipega avanes, siis see, et juhiuks ise lahti tuleb, see on juba liig. Pigem on sellest
mugavuse mõttes tarvilikum soft-close, et ukse sulgemine ei tekitaks stressi.
Eriti elektriauto puhul.
Esimene samm võtmevabal kasutamisel oli see, et võtit ei pidanud süüteaugus keerama,
piisas sisse torkimisest ja/või sisse surumisest.
Teine samm on nupuga käivitus. Kui juba uksed lahti said, siis võtit näppima enam ei pea.
Siis tuli võtmeta kasutamine - uksi saab lahti ja kinni käepidemega. See on kõige suurem
edasiminek, kuna selle puhul ei pea võtmega mässama iga kord kui saabud/lahkud.
Siis tuli pagasiruumi funktsioon - ilma käteta avamine/sulgemine - see on mõistlik ainult
sel juhul kui pagasiruum on igapäevaselt kasutusel.
Ja viimane mugavussamm on automaatne ukse avanemine ja sulgumine (Model X) - teatud
kitsastel tingimustel võiks sellest isegi abi olla, aga kui juba kauba saab paigutatud pagasiruumi,
mis jalaviipega avanes, siis see, et juhiuks ise lahti tuleb, see on juba liig. Pigem on sellest
mugavuse mõttes tarvilikum soft-close, et ukse sulgemine ei tekitaks stressi.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW elektriautodest
Dsiisas. Kas on vaja igas teemas targutada kui kasuliku informatsiooni hulk on 0?
GS
Re: BMW elektriautodest
I3-l on meil siinkandis 2 kõige olulisemat lisa:
1. Soojuspump - see tagab normaalse aku töö nii külmas kui soojas. Samuti aku pikaealisuse. Ilma soojuspumbata on -20C korral auto kasutatav võimsus ja laadimiskiirus oluliselt piiratud.
2. Kiirlaadimine. DC kiirlaadimisega tuli varajastel aastatel kaasa ka AC laadija võimsuse kasv. See võimaldab täiesti tühja 60Ah aku ELMO laadija AC otsast laadimiskorra normajaga 100% täis saada. Ilma peaks 2 korda autentima.
Sealt edasi on kõik mugavuslisad. Neid on 7-seerial kindlasti rohkem.
1. Soojuspump - see tagab normaalse aku töö nii külmas kui soojas. Samuti aku pikaealisuse. Ilma soojuspumbata on -20C korral auto kasutatav võimsus ja laadimiskiirus oluliselt piiratud.
2. Kiirlaadimine. DC kiirlaadimisega tuli varajastel aastatel kaasa ka AC laadija võimsuse kasv. See võimaldab täiesti tühja 60Ah aku ELMO laadija AC otsast laadimiskorra normajaga 100% täis saada. Ilma peaks 2 korda autentima.
Sealt edasi on kõik mugavuslisad. Neid on 7-seerial kindlasti rohkem.
Re: BMW elektriautodest
-20*C puhul sõidukite soojuspumpa üldiselt ei kasutata.
Sealttulenevalt pole vahet, kas autol on soojuspump või ei ole (-20*C puhul).
Sealttulenevalt pole vahet, kas autol on soojuspump või ei ole (-20*C puhul).
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW elektriautodest
Töötab eelsoojenduse ajal nii mis müriseb.
Re: BMW elektriautodest
Kirjutan alla.Raivo kirjutas:Dsiisas. Kas on vaja igas teemas targutada kui kasuliku informatsiooni hulk on 0?
Muhvi autole kiiret müüki!
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
Re: BMW elektriautodest
Tänan, tänanIlves kirjutas:Muhvi autole kiiret müüki!
Tehniliselt võttes kuulub see auto nüüd küll juba Inchcape Motors Estonia OÜ-le. Emotsionaalne side on veits siiski säilinud.
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: BMW elektriautodest
i01s sõidab sama nrmärgiga siis nüüd?
Mul naabril ka i3 nagu sinu endine ja vaikselt olen silma peal hoidnud nende hindadel, kuniks nüüd nägin pool km kodust eemal sellist musta nagu su praegune. No on ikka ägedam küll.
Visuaal kõrvale jättes, siis peale aku mis erinevusi veel on igapäevakasutuses jmt PFl vs FL?
Mul naabril ka i3 nagu sinu endine ja vaikselt olen silma peal hoidnud nende hindadel, kuniks nüüd nägin pool km kodust eemal sellist musta nagu su praegune. No on ikka ägedam küll.
Visuaal kõrvale jättes, siis peale aku mis erinevusi veel on igapäevakasutuses jmt PFl vs FL?
Re: BMW elektriautodest
Recycling on i3 puhul kõva teema - numbri edasikandumine seda vaid rõhutab
Suurim vahe (kui värv kõrvale jätta) on tagasihoidlik tähis s mudelinimes - i3s. Ehk siis i3-e M variant
Vedrustus on jäigem, rööbe on 4cm laiem ja eks see anna ikka tunda ka. Praegu on talverattad all, aga kui suvekatele läheb, siis peaks vahe veel suurem olema. Rehvid on s-il laiemad. Täiendav 10kw avaldub peamiselt kiirusel üle 80km/h. 94ah aku võib mõnes olukorras ka rõõmu pakkuda.
Tegin enne ostu elektrikatel korraliku ringi peale ja no - endiselt ei ole 40-45k hinnaklassis i3-le vastast.
Suurim vahe (kui värv kõrvale jätta) on tagasihoidlik tähis s mudelinimes - i3s. Ehk siis i3-e M variant
Vedrustus on jäigem, rööbe on 4cm laiem ja eks see anna ikka tunda ka. Praegu on talverattad all, aga kui suvekatele läheb, siis peaks vahe veel suurem olema. Rehvid on s-il laiemad. Täiendav 10kw avaldub peamiselt kiirusel üle 80km/h. 94ah aku võib mõnes olukorras ka rõõmu pakkuda.
Tegin enne ostu elektrikatel korraliku ringi peale ja no - endiselt ei ole 40-45k hinnaklassis i3-le vastast.
Re: BMW elektriautodest
https://www.bmwblog.com/2019/03/07/bmw- ... roduction/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui nii edasi läheb, saab i3-st kõige kauem ilma suuremate muutusteta tootmises püsinud BMW. Disain on igatahes ülikõva ja ei näita veel mingeid väsimuse märke, seega potentsiaali on.
Kuluaarides sosistatakse, et oodata on 150Ah (52,2kwh) akut + 100kw laadimine ning seejärel 180Ah (63kwh) akupakk. Kui nii peaks minema, siis diislitel pole varsti enam mingit mõtet.
Ja veel. Mitu nädalat painab mind Rootsis Jukkasjärvi lähedal vilksamisi nähtud, tugevas maskeeringus, autode tandem. Esimene neist oli kangesti i3 kujuga, teine pisut suurem, suv’i laadne. Võrede katete järgi BMW-d. Ma ei suutnud kuidagi mõista, miks peaks i3 maskeerima, seega arvasin, et tegu mingi muu aparaadiga. Mingi planeeritav ebaharilik uuendus annaks siin vastuse.
Kui nii edasi läheb, saab i3-st kõige kauem ilma suuremate muutusteta tootmises püsinud BMW. Disain on igatahes ülikõva ja ei näita veel mingeid väsimuse märke, seega potentsiaali on.
Kuluaarides sosistatakse, et oodata on 150Ah (52,2kwh) akut + 100kw laadimine ning seejärel 180Ah (63kwh) akupakk. Kui nii peaks minema, siis diislitel pole varsti enam mingit mõtet.
Ja veel. Mitu nädalat painab mind Rootsis Jukkasjärvi lähedal vilksamisi nähtud, tugevas maskeeringus, autode tandem. Esimene neist oli kangesti i3 kujuga, teine pisut suurem, suv’i laadne. Võrede katete järgi BMW-d. Ma ei suutnud kuidagi mõista, miks peaks i3 maskeerima, seega arvasin, et tegu mingi muu aparaadiga. Mingi planeeritav ebaharilik uuendus annaks siin vastuse.
Re: BMW elektriautodest
M3 ja X5M olid interneti andmetel Rootsis testimisel tõesti.
https://www.autoevolution.com/news/spys ... 23199.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.autoevolution.com/news/spys ... ws_static/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.autoevolution.com/news/spys ... 23199.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.autoevolution.com/news/spys ... ws_static/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW elektriautodest
Eesti keelne uudis nende Rootsis nähtud autode kohta. Kõik kolm elektrikat: https://www.accelerista.com/eluviis/sti ... ziGjwf3Rpk" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW elektriautodest
Sorri jumalast lampi teema vahetamise pärast, aga kas on nimetatud ülepäevastele leheartiklitele mingeid viiteid, linke vms.? Proovisin guugeldada ja jäin hätta, kuigi tavaliselt tuleb see mul suht hästi välja.
Re: BMW elektriautodest
Täiesti p0hh mida kirjutatakse meedias. Kui päris statistikat ei ole, siis on kõik see nonsense.
Tesla põlengutest kirjutati ka iga päev. Sellest aga keegi ei kirjuta, et põlenguid oli aastas
3tk, fosiilautodega on 100-200.....
tuhat.
Palun ärme nii lihtsalt õnge mine - asjadele, millele meedia ERILIST tähelepanu pöörab
Tesla põlengutest kirjutati ka iga päev. Sellest aga keegi ei kirjuta, et põlenguid oli aastas
3tk, fosiilautodega on 100-200.....
tuhat.
Palun ärme nii lihtsalt õnge mine - asjadele, millele meedia ERILIST tähelepanu pöörab
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW elektriautodest
Selle vastu on juba lahendus olemas, ka neile vanematele autodele.
https://keylessprotector.com/
Sellest võime õppida, probleemi üle meeldib meil rääkida aga lahendust ei otsita.
Re: BMW elektriautodest
Statistikat armastav Martin Rinne kirjutab:
“Sama õhtu jooksul kolmas statistikapurse, seekord veidi naljakamast vallast. Septembris läks Eestis BMW i3 mööda Teslast, st registris on rohkem i3-sid, kui S/X/3 kokku. Huvitav oleks teada, kas ja kui palju maailmas veel selliseid riike on.”
“Sama õhtu jooksul kolmas statistikapurse, seekord veidi naljakamast vallast. Septembris läks Eestis BMW i3 mööda Teslast, st registris on rohkem i3-sid, kui S/X/3 kokku. Huvitav oleks teada, kas ja kui palju maailmas veel selliseid riike on.”
Re: BMW elektriautodest
Hea, et sel aastal Genfi pileteid ei ostnud, sest ärajäämise tõttu kolis kõik nagunii interneedusesse.
Vasakult BMW pressikas, al 09.00: https://www.gimsvirtualpressday.ch/pressday
TGs ilusama pildiga:
Vasakult BMW pressikas, al 09.00: https://www.gimsvirtualpressday.ch/pressday
TGs ilusama pildiga:
Re: BMW elektriautodest
Minu arust jubedus.
Eriti nina.
Ületehtud.
Kurb kui see läbi läheb.
Eriti nina.
Ületehtud.
Kurb kui see läbi läheb.
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: BMW elektriautodest
See on sisuliselt juba läbi läinud. Meeldetuletuseks:
i3 Concept
i8 Concept
Eeldatavasti on ka i4 Concept sisuliselt toodanguvälimusega.
Re: BMW elektriautodest
Nu see viimane on kaunitar, aga see suur nina eelmises postituses jah veits liiast.
Re: BMW elektriautodest
Uus M3 ja M4 tulevad ka selliste neerudega nagu i4-l, kui lekitatud pilte uskuda.
Re: BMW elektriautodest
Pole viga - küll harjute ära. Pealegi - teistel autodel on 5-7a pärast nagunii samad jooned. Vt näiteks kuidas i3-st on saanud VW id3. Nii seest kui väljast.
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: BMW elektriautodest
Tundub, et iX3 tuleb ka harjumatu neeruga (omavahel keskel ühendet):
Re: BMW elektriautodest
Tõmbame sae käima!?
Instagram-ist saatus ette video G05 kohta ja kiire google näitab, et probleem on paljudel BMW elektri ja hübriid autodel.
https://www.instagram.com/reel/C6bvQBTu ... BiNWFlZA==
AC kompressor annab otsad, toodab metallipuru. Paraku see jahutus seotud akupaki jahutusega, mis tähendab, aku maha ja siis tõmba rahakotirauad laiali.
https://www.reddit.com/r/BMWi3/comments ... tastrophe/
https://bmwi.bimmerpost.com/forums/show ... ?t=1735122
Instagram-ist saatus ette video G05 kohta ja kiire google näitab, et probleem on paljudel BMW elektri ja hübriid autodel.
https://www.instagram.com/reel/C6bvQBTu ... BiNWFlZA==
AC kompressor annab otsad, toodab metallipuru. Paraku see jahutus seotud akupaki jahutusega, mis tähendab, aku maha ja siis tõmba rahakotirauad laiali.
https://www.reddit.com/r/BMWi3/comments ... tastrophe/
https://bmwi.bimmerpost.com/forums/show ... ?t=1735122
-
- Huviline
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: BMW elektriautodest
Eks nende hübriidide kõige suurem mure ongi, et sul on kaks autot mida remontida. Sisepõlemis ja elekter. Karantii ajal on savi sellist pidada aga kui läbi siis pole eriti meeldiv higistada kui midagi peaks lendama. Elektri osakonna jupid on kõik 4 kohalised ja ka 5 kohalised. Endal oli üle aasta aja õnneks polnud ühtegi jama seoses elektriga( va laadimis luugi vahetasin ja lukustus solenoidi. Jupid 200e töö tegin ise). Lugedes soome foorumit kus on palju kogemust hübriideidega tuli omal ka hirm nahka ja läks vahetusse.
BMW g31 520d M Sport
Re: BMW elektriautodest
Ei jää muud loota, kui vigadest õpitakse ja järgmistel mudelitel suudetakse need vead paranda. Tulevik elektri ja hübriidi suunas liigub, ei jää lõpuks muud valikusse, eriti kui kaasaegsemaid mugavuslisasid soovida.
-
- Huviline
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: BMW elektriautodest
Soome juba on seal. Kui vaadata automüügi portaalis uuemaid kui 2020 ss müüdavatest bmw on juba 95 (3 ja 5 seeria) prossa hübriidid.
BMW g31 520d M Sport