Tavalise kupee kapoti alt leiab 3-liitrise reaskuuese võimsusega 265 hobujõudu. Paigalt sajani kiirendab see auto 5,7 sekundiga, tippkiirus on mõistagi elektrooniliselt piiratud 250 km/h peal. Kõige selle juures peaks samas keskmine kütusekulu jääma vaid 8,6 liitri piiresse 100 km kohta, mootor täidab Euroopas Euro IV ja USAs ULEV-II saastenormide nõuded.
M-versioon saab aga M3-lt tuntud 3.2-liitrise mootori, millel võimsust 343 hobuse jagu. Kiirendusaja kahandab see täpselt 5 sekundini. Ka pidurid on võimsama mootori puhul laenatud M3-lt, täpsemalt selle tippversioonilt M3 CSL.
Pagasiruumi on kaheukselise kupee kohta üsna tublid 340 liitrit (Z4 M puhul küll kahaneb see 300-ni) - nagu BMW testid näitasid, mahub sinna isegi kaks selliste autode pagasiruumi mõõdupuuks olevat golfikotti.
Z4 Coupe ametlik esmaesitlus leiab aset Genfis, tootma hakatakse seda, nagu ka tema rodsterist sõsarat, USAs Spartanburgi linnas asuvas tehases.



allikas: autopunkt.ee