Uutest jõuallikatest olulisim on kahtlemata kolmeliitrine topeltturbodiisel, mis esimest korda võeti kasutusele mudeli 535d juures. 286 hobujõudu, 580 Nm väänet, 0-100 km/h 6,6 sekundiga, 240 km/h tippkiirus - sellised numbrid iseloomustavad üldjuhul sportautosid, mitte kompaktseid maastureid.
Uued on ka 218 hj 2.5- ning 272 hj 3-liitrised bensiinimootorid, mis mõlemad põhinevad BMW maailma kergeimal kuuesilindrilisel alumiiniumi ja magneesiumi sulamist plokil. Esimesel kulub auto paigalt sajani kiirendamiseks 8,5, teisel aga 7,5 sekundit.
Lisaks eelnevatele jäid eelnevast mootorivalikust alles ka kaks veidi ökonoomsemat valikut - 2.0 ning 3.0 turbodiislid võimsustega vastavalt 150 ja 218 hobujõudu.
Kujustuses, nagu ikka, muudeti peamiselt nina ning tagaotsa. Ninal troonivad senisest massiivsemad BMW "neerud", esipamperi alaosa on nüüd auto kerevärvi. Udutuled kolisid põrkeraua seest veidi ülespoole. Auto sabaosas on peamiseks uuenduseks LED-tehnoloogial põhinevad tagatuled, ent ka siin kasutatakse nüüd pamperi juures veidi rohkem auto üldist värvi ja vähem musta.
X3 sisemuses leidis omale koha uus, kolme kodaraga rooliratas. BMW stabiilsuskontroll DSC+ on nüüd kõigil versioonidel standardvarustuses, samuti saab selle osaks oleva DTC kaapeväldiku lülitada reiimi, mis lubab rataste veidi suuremat läbilibisemist ning seeläbi sportlikumat sõidustiili.
Pildid
http://www.autopunkt.ee/img/news/id=3101
http://www.autopunkt.ee/img/news/id=3102
http://www.autopunkt.ee/img/news/id=3103
Info võetud: www.autopunkt.ee
Ise arvan et see x3 ikka õige asi pole, nagu 1. seeria vms.. minu jaoks pole nägu ega midagist


Mis ise arvate X5 väike vennast
