Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Kas keegi seletaks usutavalt ära, miks on mitmetel autodel rooli õhupadja kate kortsus. Mai tahaks uskuda, et tegemist on lihtsalt kõva vajutamise tagajärjel tekkinud defektiga. Pigem ikka kisub sinnapoole, et padi on lahti käind ja mingi suva kate on pärast selga tõmmatud. Loodan, et keegi tõestab vastupidist.
primary kirjutas:Kas keegi seletaks usutavalt ära, miks on mitmetel autodel rooli õhupadja kate kortsus. Mai tahaks uskuda, et tegemist on lihtsalt kõva vajutamise tagajärjel tekkinud defektiga. Pigem ikka kisub sinnapoole, et padi on lahti käind ja mingi suva kate on pärast selga tõmmatud. Loodan, et keegi tõestab vastupidist.
vanematel e38/e39 mudelitel vist olidki alguses kehvad katted kui ma ei eksi, samas võib see ka laksu tagajärg olla, pole lihtsalt uut patja raatsitud panna.
primary kirjutas:Kas keegi seletaks usutavalt ära, miks on mitmetel autodel rooli õhupadja kate kortsus. Mai tahaks uskuda, et tegemist on lihtsalt kõva vajutamise tagajärjel tekkinud defektiga. Pigem ikka kisub sinnapoole, et padi on lahti käind ja mingi suva kate on pärast selga tõmmatud. Loodan, et keegi tõestab vastupidist.
Pidin seda sama just küsima. Huvitav et nii luksuslikul masinal ja muidu nii kvaliteetsete materjalide kõrval siis mõni detail nii viletsast materjalist on?
primary kirjutas:Kas keegi seletaks usutavalt ära, miks on mitmetel autodel rooli õhupadja kate kortsus. Mai tahaks uskuda, et tegemist on lihtsalt kõva vajutamise tagajärjel tekkinud defektiga. Pigem ikka kisub sinnapoole, et padi on lahti käind ja mingi suva kate on pärast selga tõmmatud. Loodan, et keegi tõestab vastupidist.
Pidin seda sama just küsima. Huvitav et nii luksuslikul masinal ja muidu nii kvaliteetsete materjalide kõrval siis mõni detail nii viletsast materjalist on?
'
Miskipärast on jah osadel see kate kuidagi imelik ja on esinenud seda ka E38-tel, aga kindklasti ei ole see padja avanemise ja paikamise tagajärg.
Kuna peale paikamist on padja katetel uus värv, soontes sulatus jäljed ja kui paigatakse siis tavaliselt tehakse see siledaks, kuna muidi on ebameeldiv rante kokku ajada.
Ka minu ühel E38 oli padi selline lössi vajunud ja kui rooli vahetasin siis uurisn siit ja sealt aga kõik oli OK
Ja järjekordselt on see masin müügis ning ka hind kallimaks muutunud vahepeal. Huvitav kas ta ikka korralikult korda tehtud pärast seda kui Arx700 teda katkisena nägi
Vähemalt õige stange on ette pandud tagasi
Mingil hetkel käisin aastaid tagasi BRC-s autosid vaatamas ja siis oli asi päris matsaka hinnaga müügis, esispoiler oli väga maadligi, hind oli ka üsna soolane. Aga see ainult minu arvamuse järgi.
Praegu vaataks isegi M5 E39-t kui plaanid sellised.
On palju juttu olnud selle auto ümber.. Nimelt see auto oli mu sõbra auto Viljandis..
Mis siin ikka rääkida auto muidu hea ja haruldane , aga mootor hakkas kohviks jääma, ja sidur andis libiseda. Ei tea palju nendest kW-dest seal alles on jäänd. Sai joonele pandud suvel enda 740 ila-ga 4.4 210 kw. ja ütleme ,et võittis auto pikkusega ainult ,,400m . Eks auto on oma aja ära elanud, ja vajab täielikku kapitaalremontti. mootori ja siduri osas...
Hmm, kas tõesti siis 2 aastaga ruunati masin sedavõrd ära
Alles 2005 või 2006a sõitis see masin OMC-l 1miilil ca 247km/h mis justkui tõestas, et pole need hobused kadunud kusagile.
See oli 2005aastal Tapa OMC-l. Aga kõik on ju võimalik siin Eestimaal, selline auto peaks olema tõesti AINULT fänni kasutuses minu meelest, need ''uusrikkurid'' või kes iganes siin ei oska ekslusiivsuse väärtust hinnata...
EDIT: Lisasin quote' et oleks aru saada mida täpselt kommenteerisin
byerman kirjutas:On palju juttu olnud selle auto ümber.. Nimelt see auto oli mu sõbra auto Viljandis..
Mis siin ikka rääkida auto muidu hea ja haruldane , aga mootor hakkas kohviks jääma, ja sidur andis libiseda. Ei tea palju nendest kW-dest seal alles on jäänd. Sai joonele pandud suvel enda 740 ila-ga 4.4 210 kw. ja ütleme ,et võittis auto pikkusega ainult ,,400m . Eks auto on oma aja ära elanud, ja vajab täielikku kapitaalremontti. mootori ja siduri osas...
sidur korda ja dünosse, on enamvähem vähemalt teada palju neid hobuseid kappab seal kapoti all. Libiseva siduriga võid kohapeal kah seista, vahet pole kas kapoti all on 50 või 500 hobust
hea arusaam et kui sidur läbi siis siis kohe automaatselt mootor kohvi.
terv
erich
Viimati muutis erikred, 29.11.2007 00:40 54, muudetud 1 kord kokku.