Käisin ise sellised sügistalvel vaatamas ning (vist sellepärast, et mu eelmine auto oli viimane Passat Variant) asi tundus touringu kohta uskumatult kitsas. Esiteks - üle 185 kasvuga viska see hiigelrooliratas minema ja asenda suvalise sportrooliga. Siis saad inimesemoodi istuda. Mingi mahukas auto ta pole ning A100/A6-le jääb ta ruumi poolest kõvasti alla. Pgasniku põrand on kõrgel, tagaluuk liiga kaldus ning suur koer sinna sisse ei mahu. Plussiks on see, et klaas käib nagu väike luuk eraldi lahti. Koeravõrk ja pagasikate on nt VW omaga võrreldes täitsa porno. Istme allalaskmisega märkimisväärselt ruumi ei saa, kuna seljatugi on paks ning salong ise madal. E39 touring on selles suhtes vaks edasi.
B5 passatisse sai suvel tagaistmed alla lastud ja sic! kaks maastikuratast (täisk. omad) mahtusid sinna nii sisse, et midagi lahti võtta polnud vaja ja 1,5a rotveiler mahtus ja ära. Pluss kaks inimest esiistmetele.
Sama aasta A100/A6-l on see viga, et mahutavus on märksa parem, aga seevastu moto on kehv - 2.3 on mehhaanilise pritsega 100 kw

, 2.8
on vaid 174 hj ning rüüpab mehemoodi bensiini. Et ainuke arvestatav moto oleks seal 2.5TDI. 2.0 mingise nälginud 85kw-ga on üldse porno ruudus 2-tonnise auto kohta. BMW moto on parem (kõvasti), aga seevastu on tema väärtus universaalina ikka suht kahtlane.
Tõsise alternatiivina kaalu ka E36 touringut-neid saab ka 100K eest ning ruumi on seal umbes samavähe nagu E34-s. Olen sellise 318TDS-ga kolm päeva mööda Rootsit sõitnud ning kiirteekiirustel sai 62 liitrise paagiga läbida 1200 km enne kui tuli põlema hakkas. Niiet 130 peal 5 liitrit sajale.
Eemale tasuks hoida siinsetest 525tds-dest. See on nn autobahnidiisel, mis on mõeldud 160-ga cruisimiseks. Kuna ta uuena maksis samapalju
kui 530i, siis neid pensionärid kirikus käimiseks ei osta. Vastupisi automüüja jutule. Need autod sõidavad 100 000 aastas ning müüakse siis maha, kui TÜV suitsuteste enam ei läbi. 90% on peavalu kindel, samas ei ole see diisel nii eriliselt ökonoomne kui 1.8tds ning võtab kütet juba 2.0 bensumootoriga võrreldavalt (linnas üle 10).
Ka soovitaks soojalt kaaluda, kas tasub lasta end ahvatleda nende hiigelsuurte kaheosaliste katuseluukidega autodest. Need on reeglina ilma konditsioneerita. Kindlasti ei soovita, sest minu nähtud autodest hakkas selle proovimisel automüüja imesoga suust välja ajama ning asi silmnähtavalt ei töötanud (luuk ei lähe korralikult kinni pärast). Seal on terve joru igasugu kulunud pisijunne, mille vahetus eeldab enam-vähem auto laialivõtmist ning vähemalt mõnetonnist jupiarvet.
M30 mootorit touringu peale jah ei pandud. Õigemini touringud ei saanud endale ühtki kaheklapilist bensumootorit välja arvatud M40. See on tõeline õudustemaja ruudus. Aga kui sul kiiret pole ja jupid odavalt käes, siis tasub, saksas saab sellise juba 1000 euro eest.