TiitR kirjutas:...ega "tänavapildis" eristab vast "õiget" M5... M-paketist esi udukate puudumine esipampris ja nelja toruga väljalase tagastange alt?....ja loomulikult lisaõhutusrestid esitiivas..
Bmw E60 M5
Peeglid on üks enamlevinud "tuuning" element, väga väheusaldusväärne. Kõige kindlam on vaadata tiivakoobaste järgi, mis on laiemad kui tavalisel 5-sel Ja kui ikka kahtled, siis pea see auto kinni ja vaata kapoti alla...qpi kirjutas:Peeglid on kindla peale minek alati
TiitR kirjutas:...ega "tänavapildis" eristab vast "õiget" M5... M-paketist esi udukate puudumine esipampris ja nelja toruga väljalase tagastange alt?....ja loomulikult lisaõhutusrestid esitiivas..
Ma arvan et see lubatud 386 on ainult tuunijate märg unenägu. Eriti pärast ühe artikli lugemist, kus kirjeldati Veyroni rasket vaeva 400 piiri ületamiseks.aise kirjutas:ootan huviga 400km/h ületamist selle keregaryan kirjutas:800 hobust olemas http://www.postimees.ee/230207/esileht/ ... to2.php#33Raivo kirjutas:Tea, kas tõmmati siis 1000hj ikka ära või?
Reaalne oleks vast seal 800-900hp kandis?
Sellest oli juttu 2-3 nädalataguses Top Geari saates TV3 pealt. Ei ütleks, et ta nüüd nii väga vaevaliselt tuli, ent koguma pidi küll natuke jah. Et saada kiirusesks 300 km/h on vaja ~400 hobust, 400km/h jaoks on tarvis ülejäänud 600hp.AlarM kirjutas:Eriti pärast ühe artikli lugemist, kus kirjeldati Veyroni rasket vaeva 400 piiri ületamiseks.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Ja mitte ainult neid hobuseid. Tippkiiruse režiimi aktiveerumisel korjatakse vähemaks kõik õhutakistust suurendavad vidinad ja reaalselt on 400 km/h downforce väiksem kui tavarežiimis 250 km/h. Kuna downforce on nii suure kiiruse juures jube väike, on auto valverežiimis, st. iga väiksemgi rooliliigutus ja gaasipedaali tagasilaskmine, rääkimata piduri puudutamisest deaktiveerib tippkiiruserežiimi. Nii et seda tegelikult ei ole, et paned baani mööda 400-ga .Fred22 kirjutas:Sellest oli juttu 2-3 nädalataguses Top Geari saates TV3 pealt. Ei ütleks, et ta nüüd nii väga vaevaliselt tuli, ent koguma pidi küll natuke jah. Et saada kiirusesks 300 km/h on vaja ~400 hobust, 400km/h jaoks on tarvis ülejäänud 600hp.AlarM kirjutas:Eriti pärast ühe artikli lugemist, kus kirjeldati Veyroni rasket vaeva 400 piiri ületamiseks.
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2998
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Hmm.. eelmisel lehel on pilt kus auto küljes samad peeglid? Ning ka M6-l on need küljes...akibo kirjutas:2009 aastast alates siis uutel M5-tel (Sedaan/Touring) kui ka M6-tel (Coupe/Cabrio) kasutusel sellised peeglid:
http://img71.imageshack.us/img71/1918/bmwm5m61ji3.jpg
Paar huvitavat infokildu.
http://www2.basf.de/basf2/html/plastics ... 06_118.htm
http://www2.basf.de/basf2/html/plastics ... 04_242.htm
http://www2.basf.de/basf2/html/plastics ... 06_118.htm
http://www2.basf.de/basf2/html/plastics ... 04_242.htm
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Äkki seletad lähemalt millest jutt käib. Kõik ei oska saksa keelt (k.a mina)priitv8 kirjutas:Paar huvitavat infokildu.
http://www2.basf.de/basf2/html/plastics ... 06_118.htm
http://www2.basf.de/basf2/html/plastics ... 04_242.htm
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 407
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
Ja pärast hakkad neid vahetama nagu Fordil.
Minul BMW E46 320i sedaan 2000a.Naisel BMW E46 318i sedaan 1998a.
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
"This modification was made on the 3.0 liter 6 cylinder engine and brought additional 20 percents of power. That means total 320hp (272hp in stock) and 680Nm (from 600Nm) of torque. And thats better feeling and top speed of 268kmph."
Huvitav jah, et nad räägivad, et 3.0 aga tegelikkuses on 3.5 liitrisel diislil 200kW ja ka auto peal on 535d... Pilte ka:
Huvitav jah, et nad räägivad, et 3.0 aga tegelikkuses on 3.5 liitrisel diislil 200kW ja ka auto peal on 535d... Pilte ka:
Kiiruselt M5 omab mingit võimalust, nullist on e55 kiirem, aga pole kumbki liikumise poolest paha masin muidugi:-) Ja kurvide läbimiseks ja disaini poolest valiks iga kell M5 ennem, kui võrdlus oleks CLS55 AMG, siis peaks mõtlema juba:-P Samas rääkides sellest, et M5 on vabalthingav 5l ja E55 on 5,5 ülelaadimisega ja lahjem, siis pole millestki rääkida, tehnoloogiliselt on BMW peajagu üle.
Ma ei saa sinuga selles nõustuda, kuna maksimumvõimsus ei ole kindlasti näitaja, mis tähendaks tehnoloogia taset tänapäeval.Alfonze kirjutas:Kiiruselt M5 omab mingit võimalust, nullist on e55 kiirem, aga pole kumbki liikumise poolest paha masin muidugi:-) Ja kurvide läbimiseks ja disaini poolest valiks iga kell M5 ennem, kui võrdlus oleks CLS55 AMG, siis peaks mõtlema juba:-P Samas rääkides sellest, et M5 on vabalthingav 5l ja E55 on 5,5 ülelaadimisega ja lahjem, siis pole millestki rääkida, tehnoloogiliselt on BMW peajagu üle.
Mulle pakub aga huvi, kaua M-seeria ilma ülelaadimiseta praeguste trendidega vastu peab - hetkel on suhteliselt selge, et vabalthingaval bensiinimootoril pole ülelaadimisega mootoritele võimalik dünaamika ja tegelikult ka võimsuse osas konkurentsi pakkuda.
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 407
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
Mootorite ehituselt ja nende tehnoloogiliste lahenduste poolest ei ole juba aastaid BMW mootoritele vastast olnud. Seda tõestab ka ilmekalt Aasta Mootori ja nende alakategooriate auhindade kogu, mida BMW pole mitte ühe korra võitnud Üldse on vähe autosi, mis pakuvad samasuguseid tipptehnoloogilisi lahendusi. Ja mercedest siinkohal mainida? Suht old skuul võrreldes BMWga. Ennem on Audi ja VW oma lahendustega. Minuarust on Phaeton ikka väga kõva näide kuidas saab autot ehitada. S klass(mitte hetkemudel) on sellekõrval ikka lahja.
Teemasse. Sellest G-Poweri M5'st on pikemalt juttu BMWcar'i augustinumbris. Muljetavaldav värk. Ja järgmine M5 on suure tõenäosusega topeltülelaetud V8. Mütsi veel sööma ei hakka
Teemasse. Sellest G-Poweri M5'st on pikemalt juttu BMWcar'i augustinumbris. Muljetavaldav värk. Ja järgmine M5 on suure tõenäosusega topeltülelaetud V8. Mütsi veel sööma ei hakka
All good things come to those who wait.