Facelifti E60 530i ökonoomsem, kui Lexus GS 450h!
Facelifti E60 530i ökonoomsem, kui Lexus GS 450h!
Tehaseandmed: 7,5l / 100km ja 178g CO2 / km ja 200kW.
Peale piesopihustitega kõrgsurve-otsepritse (200bar), on appi võetud veel sellised trikid nagu:
-agregaatide (nt. kütusepump, kliimakompressor) rakendumine vaid vajadusel
-el. veepump (säästab keskmiselt 1,8kW)
-dünaamiliselt juhitavad piduri- ja värskeõhukanalite klapid parandavad aerodünaamikat
-generaatori lahtiühendamine kiirendustel
uuel 1-seeria autol kasutatakse lisaks eeltoodule ka elektrilist roolivõimendit ja mootori start-stop süsteemi.
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... eries.html
http://magazin.autoscout24.de/magazin/m ... celift.asp
http://www.motor-talk.de/showthread.php ... genumber=1
Peale piesopihustitega kõrgsurve-otsepritse (200bar), on appi võetud veel sellised trikid nagu:
-agregaatide (nt. kütusepump, kliimakompressor) rakendumine vaid vajadusel
-el. veepump (säästab keskmiselt 1,8kW)
-dünaamiliselt juhitavad piduri- ja värskeõhukanalite klapid parandavad aerodünaamikat
-generaatori lahtiühendamine kiirendustel
uuel 1-seeria autol kasutatakse lisaks eeltoodule ka elektrilist roolivõimendit ja mootori start-stop süsteemi.
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... eries.html
http://magazin.autoscout24.de/magazin/m ... celift.asp
http://www.motor-talk.de/showthread.php ... genumber=1
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Muljetavaldav! Võrdluseks Lexuse mootorid. Lexuse hübriidil ainult parem kiirendus näitaja, seda isegi ca 300 kg suurema tühimassi juures... Huvitav kui vastupidavad need BMW tehnilised uuendused jällegi on?!
"The sun shines and the iglu melts"
Kui kedagi huvitab E60 facelifti tootestrateegia, siis siit saab lugeda BMW NA pressiteadet:
http://www.autospies.com/images/users/A ... rategy.pdf
Paar huvitavat tähelepanekut:
BMW on võtnud Facelifti tähistamiseks kasutusele uue lühendi - LCI mis ühe allika väitel tähendab Life-Cycle Impulse.
USA turule paistab olevat ka mudel 535i, vana hea twin-turbo 3-liitrisega. Euroopas seda ei ole, meil on 540i.
http://www.autospies.com/images/users/A ... rategy.pdf
Paar huvitavat tähelepanekut:
BMW on võtnud Facelifti tähistamiseks kasutusele uue lühendi - LCI mis ühe allika väitel tähendab Life-Cycle Impulse.
USA turule paistab olevat ka mudel 535i, vana hea twin-turbo 3-liitrisega. Euroopas seda ei ole, meil on 540i.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
..krt. ja mina arvasin, et L tähendab Limo vms.priitv8 kirjutas:Kui kedagi huvitab E60 facelifti tootestrateegia, siis siit saab lugeda BMW NA pressiteadet:
http://www.autospies.com/images/users/A ... rategy.pdf
Paar huvitavat tähelepanekut:
BMW on võtnud Facelifti tähistamiseks kasutusele uue lühendi - LCI mis ühe allika väitel tähendab Life-Cycle Impulse.
USA turule paistab olevat ka mudel 535i, vana hea twin-turbo 3-liitrisega. Euroopas seda ei ole, meil on 540i.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Lang, ehk pikk sakslase keeles. Ju nad siis uuel ajal teevad teisiti, Lang tähise kaotavad üldse ära äkki, kuskilt nagu jäi meelde, et pikendatud kere saab omaette eXX tähise ka.TiitR kirjutas:..krt. ja mina arvasin, et L tähendab Limo vms.priitv8 kirjutas:Kui kedagi huvitab E60 facelifti tootestrateegia, siis siit saab lugeda BMW NA pressiteadet:
http://www.autospies.com/images/users/A ... rategy.pdf
Paar huvitavat tähelepanekut:
BMW on võtnud Facelifti tähistamiseks kasutusele uue lühendi - LCI mis ühe allika väitel tähendab Life-Cycle Impulse.
USA turule paistab olevat ka mudel 535i, vana hea twin-turbo 3-liitrisega. Euroopas seda ei ole, meil on 540i.
730iA e32 138kW 12/1992
Juba saigi ju. E65 vs. E66. Üldse said kõik erinevad keretüübid oma E-koodi (E90/91/92/93).V2ike_Suur kirjutas:...kuskilt nagu jäi meelde, et pikendatud kere saab omaette eXX tähise ka.
Allikas ise on siin:
http://www.alto.com.au/bmw-sydney-artar ... rmon-may07
http://www.technoride.com/article/BMW+5 ... 334_1.aspx
Ja üks telereklaam ka, mida Eestis küll näidatud ei ole:
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Limo all mõtlesin Limousine e. sedaani.V2ike_Suur kirjutas:Lang, ehk pikk sakslase keeles. Ju nad siis uuel ajal teevad teisiti, Lang tähise kaotavad üldse ära äkki, kuskilt nagu jäi meelde, et pikendatud kere saab omaette eXX tähise ka.TiitR kirjutas:..krt. ja mina arvasin, et L tähendab Limo vms.priitv8 kirjutas:Kui kedagi huvitab E60 facelifti tootestrateegia, siis siit saab lugeda BMW NA pressiteadet:
http://www.autospies.com/images/users/A ... rategy.pdf
Paar huvitavat tähelepanekut:
BMW on võtnud Facelifti tähistamiseks kasutusele uue lühendi - LCI mis ühe allika väitel tähendab Life-Cycle Impulse.
USA turule paistab olevat ka mudel 535i, vana hea twin-turbo 3-liitrisega. Euroopas seda ei ole, meil on 540i.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 20.12.2005 20:58 08
On teist keegi GS450h-iga sõitnud? Selle auto dünaamika on hoopis teisest maailmast võrreldes 530i BMW-ga. 0-100kmh ei ole hübriidide puhul veel kogu tõde, sest möödasõidukiirendused maanteel on need kohas kus võimsamad hübriidid tegelikult säravad - variaatorkast ei pea käike kickdowni vajutades alla "lappama" ega ka üles vahetama, auto reageerib gaasi põhja vajutamisele kohe, mootorit ei pea pöördesse laskma, et kiirendada, elektrimootorite moment on suur ja kohe saadaval - seega kokkuvõttes auto reageerib gaasivajutusele momentaanselt, vahetult ja vaikselt, kiirendus on väga tugeva pöördemomendiga 0-250ni ühtlaselt pidev.
OMC 2007 tulemused näitavad ka vast seda:
Lexus GS450H 2006 3,5 232
BMW 745D 2005 4,4TD 223
BMW 535TD 2004 3,0TD 226 (Markelil on see chipitud)
Mina sain UM-i lehelt 530i LCI bemmi andmed hoopis sellised:
Kütusekulu (l/100 km)
- linnas 12,6
- maanteel 6,6
- keskmine 8,8
Co2 emissioon (g/km) 212
GS450h
Maanteel 7,2
Linnas 9,2
Kombineeritud 7,9
CO2 emissioon, g/km 186
GS450h jääb kiiruseomadustelt kuskile sinna 540i LCI ja 550 LCI vahele, seega oleksid tegelikult need masinad kohasemad võrdlused.
Mis hübriidi tootmise/arendamise keskkonna kahjulikusesse puudutab, siis oli see mingi USA "instituudi" uuring millest kõik koguaeg räägivad. Tõenäoliselt on see isegi tõsi. Samas selle loogika järgi peaks igasugune tehnoloogiline areng seisma, et võimalikult palju meie planeeti hoida. Odavam ja vähem ressursse tarbiv oleks ilma turbota diisleid toota, piesopihustite asemel tavalisi vanakooli lihtsamaid pihusteid vorpida, 8-käigulise automaadi asemel vana head 3-käigulist valmistada, kõik peenem elektroonika autost minema visata, sest selle tootmine on loodusele kurnav jne jne. Kõiki uuemaid ja moodsamaid tehnoloogilisi lahendusi on alguses kallim ja ressursimahukam valmistada kui vana kraami - ajapikku tootmine muutub uue valmistamine odavamaks, osad lihtsamaks jne. Kallid BMW austajad - natuke loogikat võiks kasutada
OMC 2007 tulemused näitavad ka vast seda:
Lexus GS450H 2006 3,5 232
BMW 745D 2005 4,4TD 223
BMW 535TD 2004 3,0TD 226 (Markelil on see chipitud)
Mina sain UM-i lehelt 530i LCI bemmi andmed hoopis sellised:
Kütusekulu (l/100 km)
- linnas 12,6
- maanteel 6,6
- keskmine 8,8
Co2 emissioon (g/km) 212
GS450h
Maanteel 7,2
Linnas 9,2
Kombineeritud 7,9
CO2 emissioon, g/km 186
GS450h jääb kiiruseomadustelt kuskile sinna 540i LCI ja 550 LCI vahele, seega oleksid tegelikult need masinad kohasemad võrdlused.
Mis hübriidi tootmise/arendamise keskkonna kahjulikusesse puudutab, siis oli see mingi USA "instituudi" uuring millest kõik koguaeg räägivad. Tõenäoliselt on see isegi tõsi. Samas selle loogika järgi peaks igasugune tehnoloogiline areng seisma, et võimalikult palju meie planeeti hoida. Odavam ja vähem ressursse tarbiv oleks ilma turbota diisleid toota, piesopihustite asemel tavalisi vanakooli lihtsamaid pihusteid vorpida, 8-käigulise automaadi asemel vana head 3-käigulist valmistada, kõik peenem elektroonika autost minema visata, sest selle tootmine on loodusele kurnav jne jne. Kõiki uuemaid ja moodsamaid tehnoloogilisi lahendusi on alguses kallim ja ressursimahukam valmistada kui vana kraami - ajapikku tootmine muutub uue valmistamine odavamaks, osad lihtsamaks jne. Kallid BMW austajad - natuke loogikat võiks kasutada

Pigem küll vastupidi. Nii miniaturiseerimine kui suurem integratsiooniaste teevad asjad ju keerukamaks, kuigi nad väljast vaadates paistavad kompaktsemad ja lihtsamate liidestega. Aga kokkuvõttes visatakse hiljem seda osa asendades prügimäele tohutult suurem kogus inimtööd.Taavi_SR20DET kirjutas:...osad lihtsamaks jne.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Olen LS600Lh sõitnud. Kombineeritud võimsus peaks olema siis kuskil 440hj, aga möödasõidud midagi väga käredat just polnud. Gaasi vajutamisele eelnes tüüpiline automaadi mõttepaus ja kiirendus oli küll hea, kuid midagi millest koju kirjutada küll mitte. MB S500 on tagumiku järgi vähemalt sama tegus.Taavi_SR20DET kirjutas:On teist keegi GS450h-iga sõitnud? Selle auto dünaamika on hoopis teisest maailmast võrreldes 530i BMW-ga. 0-100kmh ei ole hübriidide puhul veel kogu tõde, sest möödasõidukiirendused maanteel on need kohas kus võimsamad hübriidid tegelikult säravad - variaatorkast ei pea käike kickdowni vajutades alla "lappama" ega ka üles vahetama, auto reageerib gaasi põhja vajutamisele kohe, mootorit ei pea pöördesse laskma, et kiirendada, elektrimootorite moment on suur ja kohe saadaval - seega kokkuvõttes auto reageerib gaasivajutusele momentaanselt, vahetult ja vaikselt, kiirendus on väga tugeva pöördemomendiga 0-250ni ühtlaselt pidev.
Üldiselt, kui loodust tahame säästa võiks hübriidid ja vesinikumasinad kohe mulla alla ajada ja mitte lollustega tegeleda. Ainuke põhjus, miks tootjad hübriide haibivad on võimalus näiliselt eriliste toodete eest lisaraha küsida. Elektri+bensu hübriidid on tõestanud ainult seda, et sisepõlemismootor on endiselt parim alternatiiv, nii kütusekulu kui summaarse keskkonna saastamise osas. Tulevik on väikeste, ülelaetud ja üliefektiivse sissepritsega bensiinikate pärusmaa. Vastava diiselmootori tootmine maksab juba praegu keskmiselt 50% enam kui bensuka oma, EURO5 normide saabumine tähendab seda, et diislid jäävad ainult sellise autoklassi pärusmaaks, mis ei ole hinnatundlik (loe: väikediislid surevad välja).
Vesiniku toodetakse paljustki tuumaenergiaga...aga päevakorda vesinik vaevalt väga tuleb...kuna näiteks selleks, et katta ainuüksi USA vajadus vesinikule, tuleks ehitada sadu tuumajaamu, mis aga on üsna mõeldamatu, arvesse võttes ühe tuumajaama maksumust ning ehitamise aga ja ressurssi...priitv8 kirjutas:Kohe, kui leitakse võimalus vesiniku tootmiseks mitte-fossiilseid kütuseid põletades, tuleks ka vesiniku(sisepõlemis)mootor päevakorda.Ilves kirjutas:Tulevik on väikeste, ülelaetud ja üliefektiivse sissepritsega bensiinikate pärusmaa.

And btw, drag racing a BMW is like going fishing with a hooker, it's fun but it's not what you got her for...
NotAnotherDigg
NotAnotherDigg
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 20.12.2005 20:58 08
Uus S500 on 80-120 4.9sek. Aga LS600h 4.3sek - umbes sama mis 760i või A8 6.0. Hübriididel ongi tagumikutunne veidi erinev, elektrimootori vääne tuleb sujuvalt, tavapärast gaas põhja, seierid tagurpidi, jalaga selga tunnet tõesti ei ole
Ma pole ühegi Lexuse hübriidiga sama pikka kasti kickdown mõttepausi saanud nagu tavaautomaadil. Kasti nö "Sport mode" lükkab elektroonika veidi äkilisemaks ja kiiremini reageerivaks - järgmine kord proovi seda nuppu ka
.
No eks hübriide võib alla lasta igasugu põhjendustega. 4-5a pärast on saksa suurel kolmikul kõigil hübriidid tootmises - siis lihtsalt võrreldakse kes toodab paremaid hübriide, mitte ei püüta tõestada, kui õige või vale see on.
Vesiniku teemale lisaks, soovitan otsast lõpuni läbi lugeda:
http://www.energybulletin.net/11963.html

Ma pole ühegi Lexuse hübriidiga sama pikka kasti kickdown mõttepausi saanud nagu tavaautomaadil. Kasti nö "Sport mode" lükkab elektroonika veidi äkilisemaks ja kiiremini reageerivaks - järgmine kord proovi seda nuppu ka

No eks hübriide võib alla lasta igasugu põhjendustega. 4-5a pärast on saksa suurel kolmikul kõigil hübriidid tootmises - siis lihtsalt võrreldakse kes toodab paremaid hübriide, mitte ei püüta tõestada, kui õige või vale see on.
Vesiniku teemale lisaks, soovitan otsast lõpuni läbi lugeda:
http://www.energybulletin.net/11963.html
Võiks peaaegu et kihla vedada: hübriid on üleminekutehnoloogia. Ma arvan, et ta unustatakse sama kiiresti, kui ta tekkis. Vaja on ainult põhimõtteliselt uut lahendust. Küll see kunagi ka tuleb.
Elektrimootori tõmmet saab ju iga päev trollis tunnetada
Elektrimootori tõmmet saab ju iga päev trollis tunnetada

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!