5. seeria BMW põrus ohutustestidel
Ja kommentaaridest peegeldub jällegi kommenteerijate lollus, muud ei midagi. Suur õnnetus tõesti, kui mingis USA testis saadakse 4/5 punkti.
Näiteks kiidetakse kommentaarides KIA-t tema 7 aastase garantii pärast ilma süvenemata. 7 aastat kehtib ainult mootorile ja käigukastile ning kui suur on tõenäosus , et 7 aasta jooksul nendega midagi juhtub?
Näiteks kiidetakse kommentaarides KIA-t tema 7 aastase garantii pärast ilma süvenemata. 7 aastat kehtib ainult mootorile ja käigukastile ning kui suur on tõenäosus , et 7 aasta jooksul nendega midagi juhtub?
suht tõenäoline juqpi kirjutas:Ja kommentaaridest peegeldub jällegi kommenteerijate lollus, muud ei midagi. Suur õnnetus tõesti, kui mingis USA testis saadakse 4/5 punkti.
Näiteks kiidetakse kommentaarides KIA-t tema 7 aastase garantii pärast ilma süvenemata. 7 aastat kehtib ainult mootorile ja käigukastile ning kui suur on tõenäosus , et 7 aasta jooksul nendega midagi juhtub?

- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Kia automaat on vist endiselt 4 käigune kaaise kirjutas:suht tõenäoline juqpi kirjutas:Ja kommentaaridest peegeldub jällegi kommenteerijate lollus, muud ei midagi. Suur õnnetus tõesti, kui mingis USA testis saadakse 4/5 punkti.
Näiteks kiidetakse kommentaarides KIA-t tema 7 aastase garantii pärast ilma süvenemata. 7 aastat kehtib ainult mootorile ja käigukastile ning kui suur on tõenäosus , et 7 aasta jooksul nendega midagi juhtub?vähemalt BMW puhul, et selise ajaga kast või mootor pekki läheb.

Samas kasutab Kia 10 aastat vana tehnikat ka , mis on ennast juba palju rohkem tõestanud kui BMW tänapäevane tehnoloogia(10 aasta pärast ehk toimib asi nii nagu peab). Ma ei usu, et näiteks m20b25 mootor, m30b35 jne. oleksid 7 aastaga väga kergesti hävitatavad. Ja arvestada tuleks ka sellega , et garantii kehtimise nimel peab esinduses korraliselt hooldama, st. hoolduskulude pealt võetakse suhteliselt palju juurde jälleaise kirjutas: suht tõenäoline juvähemalt BMW puhul, et selise ajaga kast või mootor pekki läheb.

Kindlasti tuleks ka vahet teha tehase- ja diilerigarantiil.
Minu arusaamine on selline, et kõik need 3 ja pikema-aastased on just diileri garantiid (saksas nt. ka euro-plus'iks kutsutud).
UM lihtsalt ei näe vajadust sellist asja siin isegi lisana pakkuda (neil on kuldkliendi programm). Veel vähem oleks selle lisamine uuele autole suureks müügiargumendiks.
Minu arusaamine on selline, et kõik need 3 ja pikema-aastased on just diileri garantiid (saksas nt. ka euro-plus'iks kutsutud).
UM lihtsalt ei näe vajadust sellist asja siin isegi lisana pakkuda (neil on kuldkliendi programm). Veel vähem oleks selle lisamine uuele autole suureks müügiargumendiks.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tegelikult ei ole mingit saladust, et pilukate pikema garantii üks põhjus on ka parem töökindlus. Tuleneb see ühte pidi vanematest, aga läbiproovitud lahendustest. Mis ei ole nii mõjukad, moodsad ja ei anna suuri numbreid.
Kui ma siit loen imejutte, kuidas 30 000ga esisillas kõik jupid väsivad, siis mnjaaa.....
Mis puudutab juttu, et raha võetakse pilukatel tagasi hoolduses, siis on see ekslik linnalegend. Mina maksan 15 000 hoolduse eest ca 1800 krooni ja 45 000 hoolduse eest ca 3500 krooni. 3 garantiid sai läbi, ühteteist küll vahetati (kaks stabika puksi ja käigukasti padi - mõlemad garantiikorras).
Ainuke oma taskust läinud kulu oli piduriklotsid 800 eeki. Ei kippunud taskust keegi midagi võtma.
Või milles seisneb bmw 1.8 mootori tehnoloogiline paremus? Muutuvad gaasijaotusfaasid on igal 1.6 juustul praegu juba olemas.
Ei ole küll asjakohane näide, kuid nt millega selgitada seda, et Seat Altea garantii on 2 aastat (lisatud magusaine "sõltumata läbisõidust" - arvake, palju te jõuate 2 aastaga üle 60 000 maha uhada) ja näiteks Kia Carensil on 5-aastane läbisõidupiiranguta garantii? Ärme nüüd räägi vanadest lahendustest - põhimudel, mis annab 90% auto müügist häbeneb oma näitajatelt (8-klapine mootor aastast 1991) Kia kõrval vist silmad peast.
Kui küsimus on selles, et vajad tööautot, millega murevabalt asju ajada, mitte teeninduses istuda, siis liisid 4000 kr eest kuus 250k maksva suva pilukate karbi ja sõidad.
Kui ma siit loen imejutte, kuidas 30 000ga esisillas kõik jupid väsivad, siis mnjaaa.....
Mis puudutab juttu, et raha võetakse pilukatel tagasi hoolduses, siis on see ekslik linnalegend. Mina maksan 15 000 hoolduse eest ca 1800 krooni ja 45 000 hoolduse eest ca 3500 krooni. 3 garantiid sai läbi, ühteteist küll vahetati (kaks stabika puksi ja käigukasti padi - mõlemad garantiikorras).
Ainuke oma taskust läinud kulu oli piduriklotsid 800 eeki. Ei kippunud taskust keegi midagi võtma.
Või milles seisneb bmw 1.8 mootori tehnoloogiline paremus? Muutuvad gaasijaotusfaasid on igal 1.6 juustul praegu juba olemas.
Ei ole küll asjakohane näide, kuid nt millega selgitada seda, et Seat Altea garantii on 2 aastat (lisatud magusaine "sõltumata läbisõidust" - arvake, palju te jõuate 2 aastaga üle 60 000 maha uhada) ja näiteks Kia Carensil on 5-aastane läbisõidupiiranguta garantii? Ärme nüüd räägi vanadest lahendustest - põhimudel, mis annab 90% auto müügist häbeneb oma näitajatelt (8-klapine mootor aastast 1991) Kia kõrval vist silmad peast.
Kui küsimus on selles, et vajad tööautot, millega murevabalt asju ajada, mitte teeninduses istuda, siis liisid 4000 kr eest kuus 250k maksva suva pilukate karbi ja sõidad.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Absoluutselt nõus. Sõidurõõm sõidurõõmuks aga kõige rohkem muretuid kilomeetreid oli mul ikka vana hea lihtsa Civicu ja ka OpeligaAare kirjutas:Tegelikult ei ole mingit saladust, et pilukate pikema garantii üks põhjus on ka parem töökindlus. Tuleneb see ühte pidi vanematest, aga läbiproovitud lahendustest. Mis ei ole nii mõjukad, moodsad ja ei anna suuri numbreid.
...
Kui küsimus on selles, et vajad tööautot, millega murevabalt asju ajada, mitte teeninduses istuda, siis liisid 4000 kr eest kuus 250k maksva suva pilukate karbi ja sõidad.

Indrek