


Ettetänades Pets4524
5223073
kollerimees kirjutas:Nelikveo tulemused on üldiselt esiveost kehvemad. Kiire auto saad ka esiveolise. Nt. Golf GTI ja seda koos LSD diffriga. Ma ei tea ainult kas see on sobiv jutt siin foorumis aga kuna ise tegelen sellega siis vast antakse andeks. Enda jääraja auto on mul escort ja ka kannatab sõita.
Fun on tõesti tagaveolisega sõita ning nelikuga samuti. Nelikvedu pole mitte sellepärast aeglasem, et sõidab tavaliselt peale FWD, vaid kurvi läbimise tehnika on hoopis teine /külg ees/ aga teatavasti sellisel juhul auto pidurdab ning ajapeale sõites kaotad veidi aega. Eelpoolse väite kinnituseks veel seda, et tavaliselt sõidetakse vähemalt 2 sõitu ja siis lähevad esivedulised peale AWD klassi uuesti rajale ja sõidavad ikka ajad üle. Korraldasime möödunud talv ürituse audiklubiga ja osad mehepojad olid üpris pettunud, et nende quattrod ja muud loomad hätta jäid. Parima aja sõitis neist välja b2 kerega 80, FWD. Aga suurematel võistlustel on see samuti tihti nii. See teema ots oli siin sellepärast, et mees rääkis oma esimeses postis, et ta tahab KIIRESTI sõita.antti22 kirjutas:Theres no fun in FWD...
Esiveoliste ajad kipuvad tihti kiiremad olema seetõttu et nemad lähevad esimesena rajale kui rada on kare... Nelivedu läheb viimasena ja siis on esiveolised raja nii kiilakaks teinud et jube.
Ning eks oleneb juhist ka suht palju...
Ise olen aga taga või neliveo pooldaja ja jäärada see aasta saab neliveolisega sõidetud.
Savernas on natuke teine teema muidugi. Seal on rada väga tehniline ja esiveol teatav eelis seal on, või noh, suhteliselt 50-50. Kerget autot lihtsalt vaja. Kaal mängib nii suurt rolli kurvides lihtsalt: füüsika seaduste vastu ei saa... Kuid ega IX ka eriti kerge auto ei ole. Subaru justy või daihatsu charade on niiöelda ideaalsed toorikud neliveolistena.kollerimees kirjutas:Fun on tõesti tagaveolisega sõita ning nelikuga samuti. Nelikvedu pole mitte sellepärast aeglasem, et sõidab tavaliselt peale FWD, vaid kurvi läbimise tehnika on hoopis teine /külg ees/ aga teatavasti sellisel juhul auto pidurdab ning ajapeale sõites kaotad veidi aega. Eelpoolse väite kinnituseks veel seda, et tavaliselt sõidetakse vähemalt 2 sõitu ja siis lähevad esivedulised peale AWD klassi uuesti rajale ja sõidavad ikka ajad üle. Korraldasime möödunud talv ürituse audiklubiga ja osad mehepojad olid üpris pettunud, et nende quattrod ja muud loomad hätta jäid. Parima aja sõitis neist välja b2 kerega 80, FWD. Aga suurematel võistlustel on see samuti tihti nii. See teema ots oli siin sellepärast, et mees rääkis oma esimeses postis, et ta tahab KIIRESTI sõita.antti22 kirjutas:Theres no fun in FWD...
Esiveoliste ajad kipuvad tihti kiiremad olema seetõttu et nemad lähevad esimesena rajale kui rada on kare... Nelivedu läheb viimasena ja siis on esiveolised raja nii kiilakaks teinud et jube.
Ning eks oleneb juhist ka suht palju...
Ise olen aga taga või neliveo pooldaja ja jäärada see aasta saab neliveolisega sõidetud.
Sorry OT pärast ja olen nõus kui see siit kustutatakse.
kollerimees kirjutas:Kaalu ei tea, kuid olen just sellisega proovinud sõita jäärajal. Igaltpoolt kippus otse minema, nõelasilmakurvi läbimine on tõeline piin, juhul kui ei saa saba ettevisata. Miks soovitasin seda golfi:
*sõiduoskuses asi
1. Ta on väiksem ja hea kaalujaotusega.
63% esisillale ja 37% tagasillale on tõesti hea aga ainult esiveolise kohta, ideaalini on veel palju + esiveolisel ei mängi kaalujaotus jäärajal mingit rolli vaid hoopis võimalikult kerge kaal.
4. Ilma diffrilukkudeta bemm ei liigu sugugi nii nagu tahaks, kuid see liigub pisut paremini, neil on nimelt LSD differ ees.
* Golfil LSD, ära tee nalja palun. Isegi GTI 16v Golfil ei ole LSD-d , omanud sellist ja tean. Miks muidu 2004 aastal kõik lätist LSD difreid rahvasprindis 7500.- eeguga ostsid?![]()
Lisaks veel, et ma ei tunne seda müüjat ja see jutt pole siin mitte reklaami eesmärgil, vaid lihtsalt minu arvamus sellest.
Täpselt jagan Sinu arvamust. Vaevalt ta selle uuena ostis... Siis polnud vast Eesti Vabariikigiqpi kirjutas:Syncro golfil ongi 25% lsd ja kusjuures ees mitte tagasillas..
Kas Rosenberg ostis selle golfi uuena? Ei usu eriti ja vastasel juhul ei saa ta kuidagi kindel olla, et see LSD tehasest oli küljes.
Tagavedustest BMW-dest oleks tänavarehvi klassi kindlasti parim valik BMW 318i(e30) LSD-ga, sest mootor on piisavalt võimekas ja nina kerge.
Neliveolisel hea kui esiots raske? ära aja pada palun.kollerimees kirjutas: Lisaks veel, et kuna G2-l on esiots raskem, on ka parem juhitavus sellel. Tõsi, sellise golfiga pole ma elusees sõitnud ja ei oska kommida.