Erinevad M3'd Eestis
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
et siis investment tulevikuks...polegi paha mõte, ilmselt juba 10a. pärast on originaal-seisukorras M3 nö oksjoni objekt...ja kui marko on juba 60a. vanune siis M3 eest saaks ilmselt rohkem kui wrc eeste36forever kirjutas:Ei usu, et ta hakkab sellise autoga treenima, kui ta ise sõidab esiveolise Hondaga. Lihtsalt e30 m3 on selline auto, mis võiks igal ralli-, ringraja sõitjal kord olla. Pealegi hakkavad nad otsa saama ja praegu on viimane aeg endale üks alla 200k muretseda

ilma autota
Paanikat tegelikult pole - nn "intervjuu autor" ei saanud kunagi jutust aru, isegi kui talle mitmeid kordi jutu sees vihjati, et ainus tolle hetke M3 kuulub kodanik Soomerile. Mul pole TanalP vastu isiklikult midagi, kuid mõned tema sõnavõtud selles teemas muutsid teatud kodanikud temaga suhtlemisel väga ettevaatlikuks, seepärast läks ka selle intervjuuga kaua aega.
Intervjuu pole see kuskilt otsast, kui juba intervjuu, siis oleks tulnud kirja panna ka konkreetse auto elukäik. See on tegelikult algupärase konfiguratsiooniga mudel, fännide seas eriti hinnatud, sellele saavad ligi vaid EVO versioonid ja Cecottod. asja illustreerimiseks oleks abiks olnud ka mõni põnev linnalegend - a la - Ühel aastal kurtsid Pärnu etapil Golfi mehed 100 teguri üle, miks ei saa Golfiga kiirelt sõita. Soomer istus M3 sisse ja sõitis nende parima aja ümber - kulunud tänavarehvidega, auto oli määramatus seisukorras ja autos veel 3 inimest...!
Ma vähemasti loodan, et küsisid luba ka sisse istumiseks - peale restaureerimist pole peale omaniku praktiliselt keegi seda teinud - kuigi võimalusi ja ahvatlusi on palju. Tõsine BMW huviline oleks võinud kokku lugeda ka eri mudelite M seeriate mootorid, mis antud sepikojas hetkel vedelevad - vihjeks, et neid on seal palju...
Intervjuu pole see kuskilt otsast, kui juba intervjuu, siis oleks tulnud kirja panna ka konkreetse auto elukäik. See on tegelikult algupärase konfiguratsiooniga mudel, fännide seas eriti hinnatud, sellele saavad ligi vaid EVO versioonid ja Cecottod. asja illustreerimiseks oleks abiks olnud ka mõni põnev linnalegend - a la - Ühel aastal kurtsid Pärnu etapil Golfi mehed 100 teguri üle, miks ei saa Golfiga kiirelt sõita. Soomer istus M3 sisse ja sõitis nende parima aja ümber - kulunud tänavarehvidega, auto oli määramatus seisukorras ja autos veel 3 inimest...!
Ma vähemasti loodan, et küsisid luba ka sisse istumiseks - peale restaureerimist pole peale omaniku praktiliselt keegi seda teinud - kuigi võimalusi ja ahvatlusi on palju. Tõsine BMW huviline oleks võinud kokku lugeda ka eri mudelite M seeriate mootorid, mis antud sepikojas hetkel vedelevad - vihjeks, et neid on seal palju...
Kas ükskord lõpeb see minu kallal ilkumine ära ka? Mis sa arvad, et ma ei oleks tahtnud kõiki neid lugusid Tõnu endaga pajatada. Inimesel on kiire elu ja tõesti ei leidnud selleks aega, kuigi lubas. See selleks. Vaatasin tõesti seal töökojas ringi...oli nii mõndagi huvitavat seal, aga ma ei läinud sinna selleks. Jah, luba istuda, katsuda oli. Isegi käima panna, kuid kuna Tõnu ennast seal polnud, siis nii see ei läinud, vahet pole, mis põhjustel. Minu poolest võib mõlemad M3 teemad lukku panna, kui siit tõesti enam midagi mõistlikku ei tule.
võiks ikka avatud olla
äkki leiab hr. soomer või keegi teine natuke aega ja paar pilti ja paar rida teksti ja ongi se kurikuulus ja kauaoodatud intervjuu siin - otse meie ees.
kannatust natuke...
PS: ja kuna kõik "spetsialistid" jahvatavad pidevalt miskisest majanduslikust kasvust ja selle tõusust, siis on ju oodata veelgi lisa nendele paarile "M"'le ...

äkki leiab hr. soomer või keegi teine natuke aega ja paar pilti ja paar rida teksti ja ongi se kurikuulus ja kauaoodatud intervjuu siin - otse meie ees.
kannatust natuke...
PS: ja kuna kõik "spetsialistid" jahvatavad pidevalt miskisest majanduslikust kasvust ja selle tõusust, siis on ju oodata veelgi lisa nendele paarile "M"'le ...
ilma autota
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
kuulutusest lähtub, et asi on M sugemetega. Hind on tegelikult sellise aparaadi kohta suht ahvatlev!
kuulutusest lähtub, et asi on M sugemetega. Hind on tegelikult sellise aparaadi kohta suht ahvatlev!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
sellest juttu olnudTauri kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
kuulutusest lähtub, et asi on M sugemetega. Hind on tegelikult sellise aparaadi kohta suht ahvatlev!
Muhv kirjutas:See auto vajab tööd. Ilmselt on kunagi haiget saanud ja mitte just esinduse tasemel taastatud. Katus annab läbi kuskilt jne.Tarvo kirjutas:Taas üks päris põnev putukas müügis:
http://www.carman.auto24.ee/detail.php? ... 1e318777l6
Hind on vastav ka...
see on airbagiga m-tech rool.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=35
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=35
Õigele fännile soovitaks M3 GT mudelit. 356tk tehtud. 217kW ja osad keredetailid alumiiniumist (uksed näiteks).
http://autoscout24.de/Details.aspx?id=vbwgmzgn3res
http://autoscout24.de/Details.aspx?id=vbwgmzgn3res
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
See 7kw ei tasu ära endraimo_r kirjutas:Õigele fännile soovitaks M3 GT mudelit. 356tk tehtud. 217kW ja osad keredetailid alumiiniumist (uksed näiteks).
http://autoscout24.de/Details.aspx?id=vbwgmzgn3res

Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Uksed on alumiiniumist ka 3,2 liitrisel E36 M3.raimo_r kirjutas:Õigele fännile soovitaks M3 GT mudelit. 356tk tehtud. 217kW ja osad keredetailid alumiiniumist (uksed näiteks).
http://autoscout24.de/Details.aspx?id=vbwgmzgn3res
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence