Hübriidist pole haisugi. Jutt käib ju komponentide võimalikust ühisest sisseostmisest - kondikate moodulid, istmeraamid. Ilmselt võib siia lisada terve hunniku pudi-padi alates rattalaagritest, pidurikomponentidest, voolikutest-juhtmetest jne. Ühesõnaga kõigest sellest anonüümsest materjalist, mis on erinevate allhankijate käest senini eraldi ostetud ja ei anna auto kui brändi osas mingit tunnetatavat panust.
Volkkaril, Fordil ja Toyotsil on ladu niivõrd suur, et premium klassi masinate ülesehitamine massiautode juppidega täiesti igapäevane tegevus, millest ka võime paremaid marginaale premiumilt teenida.
Eraldi koostöö käib Bemmi ja Mersu vahel alternatiivtehnoloogiate arendamise osas niikuinii.
Kui sellest koostööst ka hinnad kuidagi võidaksid. Pigem pannakse lihtsalt suurem kopikas enda tasku
