BMW 7-seeria '2009 F01
vat ei tea jah...ilmselt selline lollikindel disain keskmise kliendi seisukohalt müüb paremini.
aga veits parem pildigalerii -> http://www.caranddriver.com/reviews/hot ... hotos.html
aga veits parem pildigalerii -> http://www.caranddriver.com/reviews/hot ... hotos.html
Väga viisakas! Eriti kvaliteetne tundub salong, mis on pildilt paistab E65-ga võrreldes ikka tubli samm edasi!
Tagantvaade meenutab muidugi kahtlaselt LS lexust..
EDIT: kas bemm on tõesti punase armatuurivalgustuse asendanud uue värviga??
Tagantvaade meenutab muidugi kahtlaselt LS lexust..
EDIT: kas bemm on tõesti punase armatuurivalgustuse asendanud uue värviga??
Viimati muutis Raivo, 04.07.2008 10:01 04, muudetud 1 kord kokku.
GS
Siin osa samu pilte normaalse resoga:
http://carspyshots.net/showthread.php?t=15750
http://carspyshots.net/showthread.php?t=15750
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2412
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
mida rohkem neid pilte vaatan, seda rohkem hakkab kett suunurgast jooksma
väliselt on ees neerud harjumatult suured. tagant ja küljelt on suht ok .. aga sisu on ikka väga kena .. ja see iLa tagaiste, mmmm, seal lebotaks küll
minu arust on see kompott üsna hästi õnnestunud ja ma usun, et sellest saab päris edukas aparaat. kui saaks veel tehnilise poole pealt rohkem infot
väliselt on ees neerud harjumatult suured. tagant ja küljelt on suht ok .. aga sisu on ikka väga kena .. ja see iLa tagaiste, mmmm, seal lebotaks küll
minu arust on see kompott üsna hästi õnnestunud ja ma usun, et sellest saab päris edukas aparaat. kui saaks veel tehnilise poole pealt rohkem infot
V8
On jah, nagu konnakibo kirjutas:Muidu on tegelikult täiesti OK, silm juba harjub vaikselt, aga selle nurga alt on küll tõsiselt koll!
http://img503.imageshack.us/img503/2913 ... 2b0kp9.jpg
Selle nurga alt teda suht tihti kahjuks hakatakse nägemaakibo kirjutas:Muidu on tegelikult täiesti OK, silm juba harjub vaikselt, aga selle nurga alt on küll tõsiselt koll!
Nagu näha tõmbas E65 disani reaktsioon bemmi juhtkonnal sulgurlihase krampi ja järgmine mudel tuli seetõttu oluliselt lahjendatum. Välja arvatud siis nägu. Selleks, et asi lihtsalt faceliftina ei paistaks venitati neerud eest sama suureks nagu kanalisatsiooniluugid. Väga ameerikalik, väga ebaproportsionaalne ja lihtsalt kole. Krt ma lootsin, et concept CS-i ilusad, saledad ja voolavad jooned jõuavad lõpuks kuidagi vormistusse, aga tulemus on selline nagu oleks keegi lihtsalt autole kärsa ette kleepinud.
Eks legaliseeritud kanepi süstemaatiline tarbimine annab omad vitsad (vihje siis van Hooydonkile)
EDIT: Mida rohkem ma neid pilte vaatan, seda enam paistab ta eestvaates välja tugevalt veoautolik ja tagantvaates nagu LS600 copy (tuled, trapetsoidsed pamperisse integreeritud sumpsiotsikud). Kahju, et kunagise E38 kerge disaini asemele on tulnud sõna otseses mõttes paks ja raskepärane lahendus. Ehk järjekordne tõestus sellest, et ameeriklased ja hollandlased tuleb kvaliteetautode disainist iga hinnaga eemale hoida ja usaldada keevaverelisi lõuna poisse
Viimati muutis Ilves, 04.07.2008 20:58 52, muudetud 5 korda kokku.
Täiesti lõpp ikka, polekski uskunud, et pedevalgustus tuleb 7er standardvarustuses. Hello, im Fritz ja esitlen teile seda uut kallist VW... Vabandage BMW:d. Ma lootsin midagi palju palju hullemat. Näiteks navi mille vaatenurk muutub kuu asukoha järgi ja räägib sinuga puude keeles. Krotinahast istmed ja kuukividest tehtud summuti filtrid. Parkides deformeeruvad kerepaneelid, peletamaks vandaalid eemale. Adapteerivad valuveljed, mis muudavad su koera tujumuutuste järgi kuju ja lõhnavad vihmase jaaniöö järgi. Midagi äärmiselt shokeerivat ootasin, kuid ei. See auto on tundub olevat nagu poliitik riigikogus, kellest sa pole kunagi kuulnud, ning ei taha kuulda ka. Jällegi see, et käigukang keskkonsooli topiti oli väga praktiline samm. Sellise igava liigutuse oleks saanud ilusti andeks, lisades sinna kangi külge suunatule lüliti. Nii saaks ka "ultimate lebo vennad" suuna sisse lükata. Kõige hullem oleks veel see, et antud mudel oleks äärmiselt töökindel. Tänu sellele, haaraks ta suure turuosa endale. Kunagi 20 aasta pärast, siis kui bmw teeb sama faasi läbi mis MB kvaliteedi osas, arutatakse foorumites kuidas oli ikka hea auto. Kuigi võrreldes E65 tehtud sammuga on antud auto sama shokeeriv ning uuenduslik nagu uus toyota avensis, mis on ka äärmiselt töökindel.
Pean tunnistama, et ma ei saanud midagi aruiiv6l kirjutas: /.../ Kunagi 20 aasta pärast, siis kui bmw teeb sama faasi läbi mis MB kvaliteedi osas, arutatakse foorumites kuidas oli ikka hea auto. Kuigi võrreldes E65 tehtud sammuga on antud auto sama shokeeriv ning uuenduslik nagu uus toyota avensis, mis on ka äärmiselt töökindel.
Koostekvaliteedi langus mis algas MB:l 90date keskel. Praegu kiidetakse w124 keremudelit ja w140, et viimased korralikud MB:d. Point on see, et kui F01 on uskumatult vastupidav ja peale seda tulevad BMW:d käivad alla, siis kiidetakse mõttevaeset ning "igavat" autot taevani. See mulle ei meeldiks, meeldivad rohkem radikaalsed uuendused ja väljavaated. Ärge saage valesti aru, et see auto ei meeldiks mulle, lihtsalt kuidagi... Tavaline, puudub skandaal ning vihavalangud mis kaasnesid E65 puhul, mis oli selline Hate it or love it auto. See jällegi... Hall mass võrreldes olemasoleva mudelireaga. Näe uus bmw! Ennem oli ikka tundega, et "Müra küll, vaata kui rõve bemm." "Kas uut seitsmekat oled näinud? Mina küll ei ostaks." Selle auto puhul sellist probleemi vaevalt kohtab. Kui mõni asi teha ennenägematult rõvedaks, siis võib see muutuda osade silmis iluks. Minu suhe siis inetu pardipojaga (E65) lühidalt.Ilves kirjutas:Pean tunnistama, et ma ei saanud midagi aruiiv6l kirjutas: /.../ Kunagi 20 aasta pärast, siis kui bmw teeb sama faasi läbi mis MB kvaliteedi osas, arutatakse foorumites kuidas oli ikka hea auto. Kuigi võrreldes E65 tehtud sammuga on antud auto sama shokeeriv ning uuenduslik nagu uus toyota avensis, mis on ka äärmiselt töökindel.
vahepeal neil oli see väga ilus (minu arvates) 4 uksega vist niiöelda 8nda seeria vms prototüüp, oleks uue seitsmese puhul ka midagi sellist hoopis näha lootnud
http://www.egmcartech.com/wp-content/up ... ages_8.jpg
http://www.egmcartech.com/wp-content/up ... ages_8.jpg
jaa, see oleks hoopis midagi muuddarklight kirjutas:vahepeal neil oli see väga ilus (minu arvates) 4 uksega vist niiöelda 8nda seeria vms prototüüp, oleks uue seitsmese puhul ka midagi sellist hoopis näha lootnud
http://www.egmcartech.com/wp-content/up ... ages_8.jpg
Suurimaks probleemiks võikski lugeda, et hakkab samastuma teistega, kui vanematel mudelitel oli raskusi võrdlemaks neid teiste markidega, siis selle auto puhul on mindud kuldset keskteed, ning samasusi teistega on palju.
Endale kõige kurvem on see, et ka armatuurivalgustus on nüüd VW taoline.
Mitte et auto ei oleks kena, seda ta on tõesti, ning sõidumugavus ka kindlasti on tippklass- kuid kui küsida, miks ma peaksin eelistama seda masinat Audi A8sale või Lexusele.. ei oskakski öelda eeliseid.
Kuigi põhimõtte pärast võtaksin ikkagi selle 7se- margitruudus:)
Endale kõige kurvem on see, et ka armatuurivalgustus on nüüd VW taoline.
Mitte et auto ei oleks kena, seda ta on tõesti, ning sõidumugavus ka kindlasti on tippklass- kuid kui küsida, miks ma peaksin eelistama seda masinat Audi A8sale või Lexusele.. ei oskakski öelda eeliseid.
Kuigi põhimõtte pärast võtaksin ikkagi selle 7se- margitruudus:)
328 CIA
CS ja GINA oleks über! Oleks aga jällegi on sama hea kui poleks ning oleks tädil rattad oleks omnibuss. Minu kui tavasureliku arvamust, et need oleks pidanud tootmisse minema mõttevaese F01 asemel, võtab vaevalt BMW AG kuulda.darklight kirjutas:vahepeal neil oli see väga ilus (minu arvates) 4 uksega vist niiöelda 8nda seeria vms prototüüp, oleks uue seitsmese puhul ka midagi sellist hoopis näha lootnud
http://www.egmcartech.com/wp-content/up ... ages_8.jpg
- ziilike-uduz
- Huviline
- Postitusi: 154
- Liitunud: 09.05.2007 16:51 41
- Peamine sõiduk: 325Ti
- Asukoht: Tallinn
Selline disain on selgelt suunatud soliidsemale sihtgrupile kelleks on 40-50 aastased firmajuhid. Vaadake neid pehmeid vorme, ei mingit sportlikkust! Rahulik klassikaline vormikeel, rõhutatud autoriteetne esiots, eriti igav esispoiler, priske kaupmehenaise ahter, luksuslik sisu nagu 20 millisel kaatril.
Sihuke äiapapa auto
Sihuke äiapapa auto
Viimati muutis jyri373, 06.07.2008 12:21 00, muudetud 1 kord kokku.
E21 323i, E30 320i, E46 328i, E39 525iT, X5 E53 3,0 D, X5 E70 LCI, F30 335i
Just nimelt, noortele ja sportlikke sõiduelamusi otsivatele inimestele on teised mudelidjyri373 kirjutas:Selline disain on selgelt suunatud soliidsemale sihtgrupile kelleks on 40-50 aastased firmajuhid. Vaadake neid pehmeid vorme, ei mingit sportlikkust! Rahulik klassikaline vormikeel, rõhutatud autoriteetne esiots, üligav esispoiler, priske kaupmehenaise ahter, luksuslik sisu nagu 20 millisel kaatril.
Sihuke äiapapa auto