
TiitR kirjutas:...ega "tänavapildis" eristab vast "õiget" M5... M-paketist esi udukate puudumine esipampris ja nelja toruga väljalase tagastange alt?....ja loomulikult lisaõhutusrestid esitiivas..
Peeglid on üks enamlevinud "tuuning" element, väga väheusaldusväärne. Kõige kindlam on vaadata tiivakoobaste järgi, mis on laiemad kui tavalisel 5-selqpi kirjutas:Peeglid on kindla peale minek alati![]()
TiitR kirjutas:...ega "tänavapildis" eristab vast "õiget" M5... M-paketist esi udukate puudumine esipampris ja nelja toruga väljalase tagastange alt?....ja loomulikult lisaõhutusrestid esitiivas..
Ma arvan et see lubatud 386 on ainult tuunijate märg unenägu. Eriti pärast ühe artikli lugemist, kus kirjeldati Veyroni rasket vaeva 400 piiri ületamiseks.aise kirjutas:ootan huviga 400km/h ületamist selle keregaryan kirjutas:800 hobust olemasRaivo kirjutas:Tea, kas tõmmati siis 1000hj ikka ära või?
Reaalne oleks vast seal 800-900hp kandis?http://www.postimees.ee/230207/esileht/ ... to2.php#33
Sellest oli juttu 2-3 nädalataguses Top Geari saates TV3 pealt. Ei ütleks, et ta nüüd nii väga vaevaliselt tuli, ent koguma pidi küll natuke jah. Et saada kiirusesks 300 km/h on vaja ~400 hobust, 400km/h jaoks on tarvis ülejäänud 600hp.AlarM kirjutas:Eriti pärast ühe artikli lugemist, kus kirjeldati Veyroni rasket vaeva 400 piiri ületamiseks.
Ja mitte ainult neid hobuseid. Tippkiiruse režiimi aktiveerumisel korjatakse vähemaks kõik õhutakistust suurendavad vidinad ja reaalselt on 400 km/h downforce väiksem kui tavarežiimis 250 km/h. Kuna downforce on nii suure kiiruse juures jube väike, on auto valverežiimis, st. iga väiksemgi rooliliigutus ja gaasipedaali tagasilaskmine, rääkimata piduri puudutamisest deaktiveerib tippkiiruserežiimi. Nii et seda tegelikult ei ole, et paned baani mööda 400-gaFred22 kirjutas:Sellest oli juttu 2-3 nädalataguses Top Geari saates TV3 pealt. Ei ütleks, et ta nüüd nii väga vaevaliselt tuli, ent koguma pidi küll natuke jah. Et saada kiirusesks 300 km/h on vaja ~400 hobust, 400km/h jaoks on tarvis ülejäänud 600hp.AlarM kirjutas:Eriti pärast ühe artikli lugemist, kus kirjeldati Veyroni rasket vaeva 400 piiri ületamiseks.
Hmm.. eelmisel lehel on pilt kus auto küljes samad peeglid? Ning ka M6-l on need küljes...akibo kirjutas:2009 aastast alates siis uutel M5-tel (Sedaan/Touring) kui ka M6-tel (Coupe/Cabrio) kasutusel sellised peeglid:
http://img71.imageshack.us/img71/1918/bmwm5m61ji3.jpg
Äkki seletad lähemalt millest jutt käib. Kõik ei oska saksa keelt (k.a mina)priitv8 kirjutas:Paar huvitavat infokildu.
http://www2.basf.de/basf2/html/plastics ... 06_118.htm
http://www2.basf.de/basf2/html/plastics ... 04_242.htm
Ma ei saa sinuga selles nõustuda, kuna maksimumvõimsus ei ole kindlasti näitaja, mis tähendaks tehnoloogia taset tänapäeval.Alfonze kirjutas:Kiiruselt M5 omab mingit võimalust, nullist on e55 kiirem, aga pole kumbki liikumise poolest paha masin muidugi:-) Ja kurvide läbimiseks ja disaini poolest valiks iga kell M5 ennem, kui võrdlus oleks CLS55 AMG, siis peaks mõtlema juba:-P Samas rääkides sellest, et M5 on vabalthingav 5l ja E55 on 5,5 ülelaadimisega ja lahjem, siis pole millestki rääkida, tehnoloogiliselt on BMW peajagu üle.