Kõvatamine
Kõvatamine
Tekkis mõte selline teema teha ja seda siis täiendada, kui mõni lauslollus ikka kuskile ilmub.
http://www.carrating.org/car.php?1798
M5 "Pelster limited edition"
400 hp
0-100 5,4 sek
Väidetavalt 10 tk tehtud
3.8 "Pelster" mootori sisu ka
Google otsing märksõnadega "M5 Pelster edition" ja "Pelster tuning" ei saanud küll ühtegi vastust. Ka kodus olevad BMW raamatud vaikisid sellisest "editsioonist".
Piltidel paistab täis stock 3.8 M5, ei ühtegi "editsiooni". Huvitav, kas auto ikka kirjutajale ka kuulub?
http://www.carrating.org/car.php?1798
M5 "Pelster limited edition"
400 hp
0-100 5,4 sek
Väidetavalt 10 tk tehtud
3.8 "Pelster" mootori sisu ka
Google otsing märksõnadega "M5 Pelster edition" ja "Pelster tuning" ei saanud küll ühtegi vastust. Ka kodus olevad BMW raamatud vaikisid sellisest "editsioonist".
Piltidel paistab täis stock 3.8 M5, ei ühtegi "editsiooni". Huvitav, kas auto ikka kirjutajale ka kuulub?
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Järgmine: kuidas "Remusega" M3 tjuunida
Ärge pikali kukkuge:
Võimsus (kW): 260/353
Kiirendus 0-100 (s): 4,9: 0-80km/h 3.6s
"Tsipiga" on kiirus ka loomulikult 305 kmh
Nii lihtsasti see käibki
2.7 ehitamine käib siis sedasi
kopipaste:
*Mootor: ..tegu siis 2,7 ..millele on lisatud 2,3 ploki pea..mis on nii ära lihvitud kui võimalik (on võimalik ehk, kuigi 2.3 on peenemate silindritega kui 2,5/2,7( (lisaks performancet sellest ikka ei tule, sest 323/320 on sama kaan väikeste klappide ja väikseste peakanalitega)
*kerged kolvid , millele oli vaja klapi süvendid freesida muidsu tahtnud hästi ära mahtuda ja kogu mäng on tasakaalu aetud
(ei saagi mahtuda)
sport nukk (ok)
lisatud teine õhulugeja (algul mõtlesin, et vahetati õhulugeja, aga vaata järgmist punkti
topelt koonus filtrid ( )
mootori õli radiaator
välja lase 52mm kuni lõpuni aga vaja ikka 65mm saada peab proovima!
surve astet tõstetud
cruise control (ok)
vot
Ärge pikali kukkuge:
Võimsus (kW): 260/353
Kiirendus 0-100 (s): 4,9: 0-80km/h 3.6s
"Tsipiga" on kiirus ka loomulikult 305 kmh
Nii lihtsasti see käibki
2.7 ehitamine käib siis sedasi
kopipaste:
*Mootor: ..tegu siis 2,7 ..millele on lisatud 2,3 ploki pea..mis on nii ära lihvitud kui võimalik (on võimalik ehk, kuigi 2.3 on peenemate silindritega kui 2,5/2,7( (lisaks performancet sellest ikka ei tule, sest 323/320 on sama kaan väikeste klappide ja väikseste peakanalitega)
*kerged kolvid , millele oli vaja klapi süvendid freesida muidsu tahtnud hästi ära mahtuda ja kogu mäng on tasakaalu aetud
(ei saagi mahtuda)
sport nukk (ok)
lisatud teine õhulugeja (algul mõtlesin, et vahetati õhulugeja, aga vaata järgmist punkti
topelt koonus filtrid ( )
mootori õli radiaator
välja lase 52mm kuni lõpuni aga vaja ikka 65mm saada peab proovima!
surve astet tõstetud
cruise control (ok)
vot
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
See on mingi väljamõeldud nimi, kõvatamine. Kõik M5 versioonid on igas BMW ajalooraamatus kirjas ja mingist "Pelsterist" pole keegi kuulnudki.
Veel sellisest, kus peale mootori pelsteriseerimist võimsus 60 hj kasvab (kolm korda arvake, kui kerge see M5 mootoril on)
3.8 M5 on ise piisavalt kõva sõna ja mingit mõttetud "editsiooni" on sinna küll mõttetu külge pookida. SR jutuks hea küll.
Veel sellisest, kus peale mootori pelsteriseerimist võimsus 60 hj kasvab (kolm korda arvake, kui kerge see M5 mootoril on)
3.8 M5 on ise piisavalt kõva sõna ja mingit mõttetud "editsiooni" on sinna küll mõttetu külge pookida. SR jutuks hea küll.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Natuke noppeid auto.24-st
See on nime all M-tuning
Otsimismäng: leia "M-tuningu" komponendid
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... /id=100692
BMW 320 M (vene ajal oli Zaz-968A ja 968M - modifitsirovannõi) - ega ta muu olla ei saa, sest küljes pole isegi läti emm-spoilereid
See on nime all M-tuning
Otsimismäng: leia "M-tuningu" komponendid
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... /id=100692
BMW 320 M (vene ajal oli Zaz-968A ja 968M - modifitsirovannõi) - ega ta muu olla ei saa, sest küljes pole isegi läti emm-spoilereid
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Väheke margi offtopic,aga Audi S seeria umbes sama suunitlusega nagu bmw M seeriad
Niisiis,mul on au esitleda 1993 aasta S2 sedaani...... neid tehti 300 tk(source: Audi Typenatlas)
Saksas on selliste hinnad ca 10k eur alates,siit saab saia raha eest...
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 2/id=91531
Huvitaval kombel pole müüja märkinud mootorit,ja vedavat silda
Niisiis,mul on au esitleda 1993 aasta S2 sedaani...... neid tehti 300 tk(source: Audi Typenatlas)
Saksas on selliste hinnad ca 10k eur alates,siit saab saia raha eest...
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 2/id=91531
Huvitaval kombel pole müüja märkinud mootorit,ja vedavat silda
No saksa müügisaidid on ka sellist jura täis.
Siin üks ära ******* E36 318,nimetatakse seda:BMW 318i M3 MEGA OPTIK
Siin üks ära ******* E36 318,nimetatakse seda:BMW 318i M3 MEGA OPTIK
paketist on asi kaugel,udutulede ümbrus meenutab veidi M3-e stanget,Henrik88 kirjutas:no aga on ju tegemist E36 M-optik paketiga (stanged)
tagatiivast ma ei räägi jne.Lühidalt öeldes MEGA PORNO OPTIK.
PS. Näiteks meph-i 316 on M-optik,v.a. küljekarbid.
Viimati muutis Märt, 09.11.2004 22:49 19, muudetud 1 kord kokku.
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2999
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Arvo T kirjutas:http://www.uno.ee/autoline/car/1306/?o=3
See auto ei kuulu "kõvatajate" alla
Järjekordne kõvataja, kes püüab meeleheitlikult autole nn. "silte külge pookida" ,mis aitaksid autot paremini müüa. Kust otsast näeb see auto välja 94/95. Ei ole laia neeru ega kapotti ja puuduvad ka uuema tüübi peeglid . http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... /id=102734
Laia neeruga esiots=kuulutuses "uue mudeli välimus"= reaalelus pärast suurt pauku on esiots üles löödud uuema mudeli kereosadega, sest romulas parasjagu muud polnudAndrus_V kirjutas:Järjekordne kõvataja, kes püüab meeleheitlikult autole nn. "silte külge pookida" ,mis aitaksid autot paremini müüa. Kust otsast näeb see auto välja 94/95. Ei ole laia neeru ega kapotti ja puuduvad ka uuema tüübi peeglid . http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... /id=102734
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Ehk vihjab poiss sellele, et auto on niivõrd korralikus konditsioonis, et näeb sama hea välja nagu 5 aastat uuem masin. Samas on ju ilusti ära mainitud, et auto tegelikult 1990. Hind oleks ka väga korralikule 90 aasta autole vastav.Andrus_V kirjutas:Järjekordne kõvataja, kes püüab meeleheitlikult autole nn. "silte külge pookida" ,mis aitaksid autot paremini müüa. Kust otsast näeb see auto välja 94/95. Ei ole laia neeru ega kapotti ja puuduvad ka uuema tüübi peeglid . http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... /id=102734
Salong tundub tõesti väga puhas ja korralik samuti ka välisilmeLauri_L kirjutas:Ehk vihjab poiss sellele, et auto on niivõrd korralikus konditsioonis, et näeb sama hea välja nagu 5 aastat uuem masin. Samas on ju ilusti ära mainitud, et auto tegelikult 1990. Hind oleks ka väga korralikule 90 aasta autole vastav.Andrus_V kirjutas:Järjekordne kõvataja, kes püüab meeleheitlikult autole nn. "silte külge pookida" ,mis aitaksid autot paremini müüa. Kust otsast näeb see auto välja 94/95. Ei ole laia neeru ega kapotti ja puuduvad ka uuema tüübi peeglid . http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... /id=102734
Lancer EVOLUTION 9
Aare kirjutas:"nagu 94-95" tähendab ikka väga selgelt suuri neere ja teisi peegleid - et mul auto läigib nagu 94-95 kõlab ikka uskumatult lollilt
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... /id=103012
Siin veel üks kahtlane isend! 95a kohta maksab kuidagi vähe ja tekib küsimus kus on lai neer +uued peeglid ja originaal karbilaiendid
Lancer EVOLUTION 9
Ei ole küll BMW,aga eriti kõva-kõvatamine.Noorhärra väidab enda
auto olevat Porsche 937 Carrera GT,mis on väga haruldane ja ajab
iga teise Porsche fänni tagajalgadele.
http://www.carrating.org/car.php?2330
auto olevat Porsche 937 Carrera GT,mis on väga haruldane ja ajab
iga teise Porsche fänni tagajalgadele.
http://www.carrating.org/car.php?2330
Pilt muideks pole eestis tehtud..... pakuks usaMckie kirjutas:Ei ole küll BMW,aga eriti kõva-kõvatamine.Noorhärra väidab enda
auto olevat Porsche 937 Carrera GT,mis on väga haruldane ja ajab
iga teise Porsche fänni tagajalgadele.
http://www.carrating.org/car.php?2330
Edit:pilt pärineb siit lehel http://www.924.org/models/CarreraGT.htm
Ning auto ongi Usas
aga ma olen kuulnud et see ei pidand vastupidama mingi 20000 ja kogu moos kap remont jälleAare kirjutas:Järgmine: kuidas "Remusega" M3 tjuunida
Ärge pikali kukkuge:
Võimsus (kW): 260/353
Kiirendus 0-100 (s): 4,9: 0-80km/h 3.6s
"Tsipiga" on kiirus ka loomulikult 305 kmh
Nii lihtsasti see käibki
2.7 ehitamine käib siis sedasi
kopipaste:
*Mootor: ..tegu siis 2,7 ..millele on lisatud 2,3 ploki pea..mis on nii ära lihvitud kui võimalik (on võimalik ehk, kuigi 2.3 on peenemate silindritega kui 2,5/2,7( (lisaks performancet sellest ikka ei tule, sest 323/320 on sama kaan väikeste klappide ja väikseste peakanalitega)
*kerged kolvid , millele oli vaja klapi süvendid freesida muidsu tahtnud hästi ära mahtuda ja kogu mäng on tasakaalu aetud
(ei saagi mahtuda)
sport nukk (ok)
lisatud teine õhulugeja (algul mõtlesin, et vahetati õhulugeja, aga vaata järgmist punkti
topelt koonus filtrid ( )
mootori õli radiaator
välja lase 52mm kuni lõpuni aga vaja ikka 65mm saada peab proovima!
surve astet tõstetud
cruise control (ok)
vot