K: soov oleks osta bmw 750 e32
K: soov oleks osta bmw 750 e32
Tere mõte seisneb selles, et sooviks osta 750-i e32 kere. Millega peaks arvestama ja mida vaatama enne ostu sooritamist. Kuda ta üldse tehniliselt vastupidavus on? Leidsin ka ühe isendi http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... a/id=93658
Mida arvate??
Mida arvate??
bemari bemari, kõik muu on CHILL
525 TDS 95
525 TDS 95
- Erkki_V
- Huviline
- Postitusi: 278
- Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
- Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki
:o)
Arvan järgmist, konkreetse auto omaniku tean ja tunnen väga hästi, kuna ta on mu otsene ülemus Auto on aus ja täiesti korras, tehniline ülevaatus sooritatud vähem kui kuu aega tagasi ametlikult Saku ülevaatuspunktis, sealsed asjamehed ei leidnud midagi millega kobiseda, tegid ainult silmad, ja vangutasid pead, niikorralik eksemplar. Bensiinikulu antud hetkel keskmine 100 km-le 14,2L, see on siis umbes 60% trass ja 40% linna, mees ei ole penskari stiili, sisu igati korras ei narmenda ega repeta kusagilt ja auto näeb ka välja samasugune nagu pildil, spidomeetri näit on õige, ei ole keritud, servoraamat asja kohta olemas, eelmine omanik saksas oli mingi 70+ aastane pensionka, toodud Saksamaalt Müncheni lähistelt, muud ei oska öelda
750
Nii et siis asuks osta. Soov oleks teada ta ülalpidamis kuludest, kas on palju kallim, kui 525 i 24v? Mul 525 võtab näiteks kütet 12,8-13,5l.
bemari bemari, kõik muu on CHILL
525 TDS 95
525 TDS 95
Pane tähele auto juurest seda lauset: "Saksas 76 aastaselt omanikult ostetud, läbisõit kõigest 180000 km. Läbisõidu kinnitamiseks paberid saabumas" enamus saksast autotoojatest kinnitab, et omanik on vana jne...parima kinnituse sellele saad vaadates saksa registreerimis tunnistust "Fahrzeugbriefi" aga kuna auto on arvel eestis juba siis seda ette näidata pole, võid uskuda ka näidatavat koopiat aga see on ka üks kaupmeeste müügitrikkidest rek, tunnistusele omatahtsi lisasid kirjutada. Läbisõidu kinnitus? Misasi see veel on? Oki sellise aasta autodel saab vaadata kerenumbrit näidikutetabloolt aga läbisõitu....... olen ennegi näinud hooldusraamatuid kus auto on käinud erinevates firmades aga kõik nad kasutavad sama pastakat ning sama allkirja....
Soe soovitus huvilisele: mine ja vaata auto üle! Ja kui tõsine huvi on, siis lase näiteks UM see auto üle vaadata. Niisama foorumis jutumulli veeretades eriti targemaks ei saa.
PS. Selles vana härrasmehe jutu kohta selline näide, et tean Rootsis ühte umbes 70 aastat vana, firmaomanikust härrasmeest, kes alles mõni aasta tagasi kulges näiteks Scorpio Cosworthiga Nii et, et Lõuna-Saksas võib olla vabalt majanduslikult heal järjel papisid, kes kulgevad S klassi mersu / 700 bmw vms aparaadiga, sest see on lihtsalt mugav ja see ei käi nende rahakoti pihta.
Kuigi ei sa vastu vaielda, selle 70a vanakeste jutu najal lasevad suht paljud automüüjad liugu
PS. Selles vana härrasmehe jutu kohta selline näide, et tean Rootsis ühte umbes 70 aastat vana, firmaomanikust härrasmeest, kes alles mõni aasta tagasi kulges näiteks Scorpio Cosworthiga Nii et, et Lõuna-Saksas võib olla vabalt majanduslikult heal järjel papisid, kes kulgevad S klassi mersu / 700 bmw vms aparaadiga, sest see on lihtsalt mugav ja see ei käi nende rahakoti pihta.
Kuigi ei sa vastu vaielda, selle 70a vanakeste jutu najal lasevad suht paljud automüüjad liugu
- Erkki_V
- Huviline
- Postitusi: 278
- Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
- Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki
:o)
Oijahh, kõvatage aga kõvatage Öeldud mõeldud tehtud, see jutt mis siia kirja sai pandud, see vastab ka tõele, selle minu ülemuse näol ei ole tegu mingisuguse hulgi autode toojaga ja mulli ajajaga, auto toodi omale ja igaksjuhuks pandi ka müüki, et äkki huvi on, aga ok mis ma siin ikka targutan, meie lugupeetud autoteadjad on siin ju niitegijad, et teavad rääkida, et mis on ja mida ei ole. Antid post ei ole mõeldud kellegi solvamiseks, aga ... ennem kui mõttetut mulli ajama asuda, siis oleks väike soovitus: punkt üks on seal olemas telefoninumber omaniku oma, helistage küsige uurige, punkt kaks, minge ja vaadake auto isiklikult üle, punkt kolm, kui on konkreetne huvi asja vastu, ei ole ka auto omanikul mingi probleem teiega koos tulla teie poolt valitud ülevaatamise kohta ja auto üle lasta katsuda ja vaadata!!!
Re: 750
laias laastus võib nii öelda, et 525 24v kulud x 2BMW_525ia kirjutas:Nii et siis asuks osta. Soov oleks teada ta ülalpidamis kuludest, kas on palju kallim, kui 525 i 24v? Mul 525 võtab näiteks kütet 12,8-13,5l.
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
750
Olen käind seda autot vaatamas, näeb väga korralik välja muidugi nipet-näpet peab tegema auto ju vana ka juba.
Kas tõesti siis 740-i pidamine on tunduvalt odavam??? V8 nõuab sama moodi (raha) ja ega nad kütte kulult ei erine.
Kas tõesti siis 740-i pidamine on tunduvalt odavam??? V8 nõuab sama moodi (raha) ja ega nad kütte kulult ei erine.
bemari bemari, kõik muu on CHILL
525 TDS 95
525 TDS 95
Re: 750
Sellist autot ostes (nii 4,0 kui 5,0) pole kütusele kuluvad summad primaarsed ma arvan. Kütuse rahast peab ikka auto ülelpidamiseks ka üle jääma. Niisama "kõvatamiseks" pole küll mõtet selliseid vaadata.BMW_525ia kirjutas:Olen käind seda autot vaatamas, näeb väga korralik välja muidugi nipet-näpet peab tegema auto ju vana ka juba.
Kas tõesti siis 740-i pidamine on tunduvalt odavam??? V8 nõuab sama moodi (raha) ja ega nad kütte kulult ei erine.
Pärast kole vaadata kui mõni selline ära hooratud pann kuskil vastu veereb.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... a/id=98377
Huvitav isend! Mootori ja veermiku kappremont tehtud aga müüb kahtlaselt odavalt 29 000'ga ja 91a väljalase veel. Kui auto on nn heas korras miks seda siis kibekiirelt maha müüakse
Huvitav isend! Mootori ja veermiku kappremont tehtud aga müüb kahtlaselt odavalt 29 000'ga ja 91a väljalase veel. Kui auto on nn heas korras miks seda siis kibekiirelt maha müüakse
Lancer EVOLUTION 9