Kas keegi oskab öelda, kuidas Z3-ga Eestis liigelda on, kas talvel on mõttetu z3 kabrio ja tuleks vaadata natuke kahtlasema välimusega kupee poole?
Kuidas vastupidavus on teiste BMW-dega võrreldes?
Lihtsalt uurin hetkel suveks maad
Just huvitab M Roadster, kuna tahaks ringrajale teinekord minna, aga 750 on liialt suur ning raske. Samas uue E46 M3 hinnalipik on liialt kõrgel ja E36 M3 oleks teatud mõttes tagasi minek.
321hj ja 5.1seki 0-100 on M Roadsteri suured eelised minu silmis +veel 1400kg ja arvatavasti ideaalne juhitavus.
Autoks siis midagi sellist http://www.mobile.de/SIDmUYT7Mqd0-MogbU ... 1148429834&
Z3 ja Eesti
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Z3 ja Eesti
BMW M5 V10
aga mina arvan, et m3 pidamise "odavus" on vaid aritmeetiline väljend (nagu ruutjuur sajast on väiksem kui kolm kuubis), sest z3 või m3 ostjale ei tohiks väga korda minna kas sarniir maksab paarsada krooni rohkem või mitte. kabriod vist ei olegi niiväga rallikad kuivõrd kruisiautod (kui just ei ole tungiv vajadus migreeni ja seljavalude järele). aga hea muidugi kui sellisega teistele jalgu ei jää.
Kui sa rinkat lased pidevalt siis ostad pidurklotse, pukse, sarniire jne. hulka tihedamini kui tavaliselt vurades.
Ja cabrio viga on selles, et neil on tavaliselt "pehmem" kere kui coupel ja seega viletsam juhitavus ja nad on ka reeglina raskemad (kere alumine osa peab tugevam olema + katuse mehhaanika jne.).
Ja cabrio viga on selles, et neil on tavaliselt "pehmem" kere kui coupel ja seega viletsam juhitavus ja nad on ka reeglina raskemad (kere alumine osa peab tugevam olema + katuse mehhaanika jne.).