bmw 318 is e30
- Mulk
- Huviline
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
- Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
- Asukoht: Vantaa-Viljandi
bmw 318 is e30
Kas keegi on juhuslikut käinud katsumas punast 318 is mis hiiu-suurtykis myygis? mis sellise auto ostupuhul vajab tähelepanelikku kontollimist ja mis selline auto yltse endast kujutab ? Hinda teisel lastud ja ka uusi pilte auto23 kuulutusse lisatud.
IS-i kohta asjalikku inffi
http://www.esatclear.ie/~bpurcell/index.html
Millegipärast ei ole esiotsast fotot, ei tea kas spoiler puudu või põll kõveraks sõidetud. Süütejuhtmetega tundub mingi porno olevat, sellist sinist rüüsi originaalis ei ole või on mingi kaitse näriliste eest.
M42 mootori juures on kõige kulukam keti vahetus, mis tuleb teha ca 180 tkm tagant. Suurusjärk juppide hinna järgi 7000 kr. Mõttekas on ainult originaaljuppe kasutada. Eeldades, et ls on õige ja hind ka odav, võib arvata sel autol seisab ees keti vahetus. Kulunud kett annab spetsiifilise heliga märku.
Kuna mootor on ketiga, siis on ketikambril palju liitepindasid, kust õli võib lekkima hakata. See eeldab kompleksset lahendust, mitte täna üks tihend, homme teine. Käpardite remontijate käes olnud mootor nõuab tähelepanu ja pakub "avastamisrõõmu".
Muidu BMW nagu muiste
Sõita on puhas rõõm
http://www.esatclear.ie/~bpurcell/index.html
Millegipärast ei ole esiotsast fotot, ei tea kas spoiler puudu või põll kõveraks sõidetud. Süütejuhtmetega tundub mingi porno olevat, sellist sinist rüüsi originaalis ei ole või on mingi kaitse näriliste eest.
M42 mootori juures on kõige kulukam keti vahetus, mis tuleb teha ca 180 tkm tagant. Suurusjärk juppide hinna järgi 7000 kr. Mõttekas on ainult originaaljuppe kasutada. Eeldades, et ls on õige ja hind ka odav, võib arvata sel autol seisab ees keti vahetus. Kulunud kett annab spetsiifilise heliga märku.
Kuna mootor on ketiga, siis on ketikambril palju liitepindasid, kust õli võib lekkima hakata. See eeldab kompleksset lahendust, mitte täna üks tihend, homme teine. Käpardite remontijate käes olnud mootor nõuab tähelepanu ja pakub "avastamisrõõmu".
Muidu BMW nagu muiste

- Mulk
- Huviline
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
- Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
- Asukoht: Vantaa-Viljandi
varem olid mingid muud pildid neil yleval kui auto oli kuskil nurgas seismas, nüüd näha et arvele ka vöetud, aga ja ninast pilti pole.See keti jut väga hea märkus. iise ei tea selle auto iseärasustest midagi.Otsin teist odavat autot , aga mingit rima kah just väga ei taha osta. auto 24 foorumis oli ja natuke juttu et sel vöib olla lsd differ äkki. mis see endast yltse kujutab? kas mootor muidu sama kui e36 paigaldatud 318is , 3 kw vahe vist. Hea oleks kuulda kui keegi pealinna meestest auot ise vaatamas olesk käinud, mis kommeb´ntaarid oleks.
Originaal IS-i spoiler maksab UMis 2000 kr + värvimine.
Bremi süütejuhtmete komplekt (täismäng koos plasthoidikuga) 1300 kr.
Võib olla LSD, oli lisavarustus. Mootor üldjoontes sama, mis E36-l. Minu mäletamist mööda E36-le pandi alguses M42 ja siis tuli M44 (rohkem kW, muutuva pikkusega sisselase). IS-il on nahkkattega rool ja käigukanginupp. M-tech sportvedrustus, mis on normaalse kattega tee peal väga mõnus, täpne, auto ei õõtsu, kaldu ega nooguta. Aga treppis kruusatee jmt unusta ära, lühike ja jäik vedrustus ei triigi välja.
Kui osta, siis tuleb kindlasti mootori seisukord võimalikult täpselt selgeks teha (kas on originaalseis ja vaja ketti vahetada, kas on juba kett vahetatud ja mis kvaliteediga tehtud, poolik töö tuleb ümber teha).
Bremi süütejuhtmete komplekt (täismäng koos plasthoidikuga) 1300 kr.
Võib olla LSD, oli lisavarustus. Mootor üldjoontes sama, mis E36-l. Minu mäletamist mööda E36-le pandi alguses M42 ja siis tuli M44 (rohkem kW, muutuva pikkusega sisselase). IS-il on nahkkattega rool ja käigukanginupp. M-tech sportvedrustus, mis on normaalse kattega tee peal väga mõnus, täpne, auto ei õõtsu, kaldu ega nooguta. Aga treppis kruusatee jmt unusta ära, lühike ja jäik vedrustus ei triigi välja.
Kui osta, siis tuleb kindlasti mootori seisukord võimalikult täpselt selgeks teha (kas on originaalseis ja vaja ketti vahetada, kas on juba kett vahetatud ja mis kvaliteediga tehtud, poolik töö tuleb ümber teha).