K: Bmw 325i head/halvad küljed, mõttes mõlgub ostuplaan

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Ülar M
Huviline
Postitusi: 462
Liitunud: 12.12.2004 12:51 43
Asukoht: Tallinn/Kiisa

K: Bmw 325i head/halvad küljed, mõttes mõlgub ostuplaan

Postitus Postitas Ülar M »

Terekest!

Sooviks siis teada selle auto häid ja halbu omadusi? Kuidas vastu peab siin Eesti teedel? Tehnika töökindlus? Korras mootori puhul on see kütusekulu täiesti rahuliku sõidu puhul palju? Jne, jne..

Auto, mis on väljavalitud, on aastast 1991. Masin asub veel Saksamaal, siit ei julge osta, kuna enamus raiped. Ning need, mis korralikud on, nendest küsitakse metsikut hinda.

Tänan vastukaja eest!
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Nagu ma aru saan on tegu E36 mudeliga. Meie kodulehel on päris hea ülevaade antud mudelist.
Ülar M
Huviline
Postitusi: 462
Liitunud: 12.12.2004 12:51 43
Asukoht: Tallinn/Kiisa

Postitus Postitas Ülar M »

meph kirjutas:Nagu ma aru saan on tegu E36 mudeliga. Meie kodulehel on päris hea ülevaade antud mudelist.
Eip, tegu e30-ga.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Nuvot... seda oleks kohe alguses pidanud ütlema. Iseenesest on auto ostumüügi alamfoorumis ka paar sticky topicut, mis võrdlemisi head infot täis.
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Juhul, kui saad korraliku eksemplari siis on väga hea auto.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Muidu väga hea, ainult rinkaks nina liiga raske, dragimiseks cubic inche liiga vähe. Ni mjaso ne rõba. Tavaliseks sõiduks kärab küll :)
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Ülar M
Huviline
Postitusi: 462
Liitunud: 12.12.2004 12:51 43
Asukoht: Tallinn/Kiisa

Postitus Postitas Ülar M »

Mida see masin ka üldse sööb? 95-te? 98-t? Ja palju ta siis ka võtab rahulikult sõites?
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

stockmootor sööb 95'te... kuigi 98 peale vast nurrub ilusamini :)
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

Postitus Postitas bemarifan »

jah enne osta ikka e30 kui e36
Kasutaja avatar
Ain
Huviline
Postitusi: 3229
Liitunud: 13.10.2003 22:19 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ain »

bemarifan kirjutas:jah enne osta ikka e30 kui e36
:shock:

järsku suudad enda tarka lauset ka põhjendada :?
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

kusjuures kütusega on nii nagu on enda oma E36 töötab 95ga paremini kui 98ga. Aju kallal on käidud ;)
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Mida selle ajuga siis tehtud on???? Tavaliselt kui seal kallal käiakse, siis pigem sõidab 98'ga paremini ja 95'ga kipub mädaks...
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

Postitus Postitas bemarifan »

oman praegu ühte e36 te ja selle kvaliteet ei kannata mingit võrdlust näiteks e34 ga ja ütleks et ka e30 s on kasutatud näiteks sisu osas kvaliteetsemaid materjale, tehnika peaks suht sama olema ju, mootori osas küll on 24 klapiline ikka üle selgelt, aga kui kavatsed osta mingi 91a e30 siis peaks see päris asjalik veel olema.
Ainuke asi mis e36l on on ilus välimus.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Peale võrdlemisi suurt järeleaitamist saab ka E36 sisu vägagi ilusaks, krõbinavabaks ja kvaliteetseks :) Kuigi ega sellel originaalproduktil ka suurt midagi häda ei ole. Võrreldes sama aastakäigu audidega igatahes minu meelest jääb BMW peale.

Edit: dämit... nüüd vist läheb fleimiks :P
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

Postitus Postitas bemarifan »

kui eesti teed oleks nagu bayeri omad ei nagiseks seal mitte midagi
Marko_J
Huviline
Postitusi: 510
Liitunud: 30.09.2002 22:04 59
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Marko_J »

njah...eks ta rohkem meie super teede süü ikka ole, miks autod nagisevad ja kolisevad! Aga kui nüüd aus olla siis tundub ka mulle et originaalis on kuidagi e30 sisustus parem/kvaliteetsem kui e36-l...omal ajal kui e30 sai sõidetud siis peab ütlema et minu e30 nagises vähem kui sõbra e36...eriti just armatuuri osa!
Viimati muutis Marko_J, 14.12.2004 22:59 17, muudetud 1 kord kokku.
patrik
Huviline
Postitusi: 4616
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

kõige nõrgem koht on plokikaan, ei kannata ülekuumenemist
kõik muu on ok
eestist ei tohi osta sest sellega sõidab tavaliselt vaesemat tüüpi noorem rullnokk( kõvasti piitsa ja vähe remonti+ super elektrikud tavaliselt kallal käinud)
saksast võib päris hea aparaadi saada
kõige võimsam ja parem mootor 85-87a, summuti tavaliselt läbi
88-90 jälle uuema nina ja tagaosaga ja veidi lonkava mootoriga, vähem roostet, katalüsaatoriga, abs ja kesklukk, vahest mõned el lisad ka
kui palju lisasid siis võid sattuda ka lsd peale
küttekulu 11.5-16
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
patrik
Huviline
Postitusi: 4616
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

Ning need, mis korralikud on, nendest küsitakse metsikut hinda.
jah, 3500-6000euri pole probleem
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Jälle külalegendid... Mu auto uuena Eestist ostetud. Siin läbinud 160kkm, ei nagise, kolise ega pudene ka muidu. Iga masin vajab hooldust. Siin sõites ehk pisut rohkem, aga nende originaalsarniiridega 10a vanuste "otse saksast" masinate lagunemislembuse järgi ei tasuks küll otsuseid langetada.
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

Postitus Postitas bemarifan »

mul e36 l nagiseb näiteks katuse luugi juurest tagant kah kusagilt aga aru pole saanud veel kust kohast.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

patrik kirjutas:kõige võimsam ja parem mootor 85-87a, summuti tavaliselt läbi 88-90 jälle uuema nina ja tagaosaga ja veidi lonkava mootoriga, vähem roostet, katalüsaatoriga, abs ja kesklukk, vahest mõned el lisad ka kui palju lisasid siis võid sattuda ka lsd peale
küttekulu 11.5-16
Kui autodata andmeid uskuda, siis on ka 87-üles E30 325 olemas ilma katita, nn ECE mudel. Nagu on olemas katita E36 325. Iseasi, kas karmide tossutamismaksudega saksas neid leidub, paljudele on juba seal maksude pärast see G-kat või whatever alla pandud.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
pocket
Huviline
Postitusi: 112
Liitunud: 13.09.2004 13:41 20
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas pocket »

bemarifan kirjutas:mul e36 l nagiseb näiteks katuse luugi juurest tagant kah kusagilt aga aru pole saanud veel kust kohast.
ka minu E36 nagises katuse luugi juurest eelmise omaniku käes -piisas vaid ühe mutika pingutamisest ja nüüd 3 kuu vältel pole probleemi täheldanud. Kui E36 armatuur ning salong põhjalikult üle käia saab ta täitsa tasaseks
Vasta