Kas keegi oskaks näpunäiteid anda bmw 335 ehitamisel
Kas keegi oskaks näpunäiteid anda bmw 335 ehitamisel
Tahaks ehitada BMW 316i st, 89a. auto on komplektne.ja sõidab.. mida peaks ümber tegema ja millest lähtuma ja millega tuleb probleeme,,ja kuidas neid ära hoida
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Hehe... kui sa kavatsed ise seda tegema hakata ja sul on sellised küsimused, siis parem jäta asi pooleli või lase teha kellelgi, kes asja jagab.
Vahetada vaja sul mootor, aju, juhtmestik, kast, kardaan, reduktor.. e30 tagasilda ei tunne ise, aga arvaks, et poolassid ja võibolla ka õõtshoovad.
Siis kindlasti ka vedrud ja amordid... vahetust tahaks ka kogu pidurisüsteem. Tõenäoliselt ka bensupump... rohkem lambist ei tule pähe asju. Kodus rohkem E36 peal.
Vahetada vaja sul mootor, aju, juhtmestik, kast, kardaan, reduktor.. e30 tagasilda ei tunne ise, aga arvaks, et poolassid ja võibolla ka õõtshoovad.
Siis kindlasti ka vedrud ja amordid... vahetust tahaks ka kogu pidurisüsteem. Tõenäoliselt ka bensupump... rohkem lambist ei tule pähe asju. Kodus rohkem E36 peal.
Toorik tuleb võtta selline, kus on 6se mootori raskuse ja võimsusega arvestavad sõlmed küljes+ketaspidurid.
kõige parem on 325i
paremuselt järgmine 318iS
kõik muu tuleb sinna järgi
olulised sõlmed, mis 325 ostmisel rahasäästu annavad
tagareduktor ja poolteljed (3,5K)
ketaspiduritega tagasild (?)
vedrud, amordid, stabikad (4K)
jahutatavad esipidurid (2K)
kõige parem on 325i
paremuselt järgmine 318iS
kõik muu tuleb sinna järgi
olulised sõlmed, mis 325 ostmisel rahasäästu annavad
tagareduktor ja poolteljed (3,5K)
ketaspiduritega tagasild (?)
vedrud, amordid, stabikad (4K)
jahutatavad esipidurid (2K)
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Oi ****, igal juhul on kõige nõrgema mudeli ehitamine nö. 4x võimsamaks mõttetu tegevus, kõik kohad hakkavad lagunema, ei pea valule vastu. Ma arvan et kõik peale istmete ja rooli ning kereplekkide peaks välja vahetama, seega oleks lihtsam/odavam võtta kohe mõni võimas BMW (ja siis seal soovi korral välja vahetada eelnimetatud asjad nõrgema mudeli omade vastu
).

Lauri BMW 750i '96 (VIN DG23934)