Jälle üks ilus auto müüa.
Panin kirja, mida minu silm pildi pealt nägi. Ja seal on vähemalt 5 tunnust, et tegemist pole mingi "shiny-like-new" autoga - seal selleks liiga palju vastuoksusi.
Võimalik, et tehniliselt hea masin ja tasub see 20 000 välja käia ja sügavalt eksin.
Kuid võib ka olla rooste peale lastud värviga, mis aasta pärast sügeleb igast otsast.
Kui valuveljed 60kroonise aerosooliga üle lasta ja paar kilo värvi peale tuisata näeb iga 520 selline välja.
Käige keegi vaatamas ära, siis muljetame. Kas sellest roolist saab keegi sotti?
Võimalik, et tehniliselt hea masin ja tasub see 20 000 välja käia ja sügavalt eksin.
Kuid võib ka olla rooste peale lastud värviga, mis aasta pärast sügeleb igast otsast.
Kui valuveljed 60kroonise aerosooliga üle lasta ja paar kilo värvi peale tuisata näeb iga 520 selline välja.
Käige keegi vaatamas ära, siis muljetame. Kas sellest roolist saab keegi sotti?
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Minu arvates see auto on esiosa avariiga. Aarel õiged tähelepanekud. Esistange joon tundub külje pealt kuidagi viltune. Põlle alumine osa on originaalis must.
Aga käigukanginupp on E28 ja E30 sama, ETK järgi E12, E21, E23, E24, E28, E30 seeriatel. 200+ tkm läbisõiduga kulub rool siledaks, vähemalt see koht, kust tihti kinni hoitakse (kella 10 koht). Käigukanginahk kipub neil katki minema, selles pole midagi imelikku kui see originaal pole. Paratamatult 2 viimast asja kuluvad ka hoitud autol.
Aga käigukanginupp on E28 ja E30 sama, ETK järgi E12, E21, E23, E24, E28, E30 seeriatel. 200+ tkm läbisõiduga kulub rool siledaks, vähemalt see koht, kust tihti kinni hoitakse (kella 10 koht). Käigukanginahk kipub neil katki minema, selles pole midagi imelikku kui see originaal pole. Paratamatult 2 viimast asja kuluvad ka hoitud autol.
Sõidurõõm
Minuteada peaks E28 originaalnupp olema selline pudelikorki meenutav silindriline. Tavamudelil lihtsalt must, M-l on triibud sees.
Ma olen ise 520-t pidanud 7 aastat, eks midagi jääb meelde ka.
Esiotsa avarii tunnused
-joon esitange ja tiiva liitekohas
-kapott pole paigas
-läikiv värv ja valesti värvitud esipõll
-esilogar esiratta tagant puudu
-mootori õhutoru puudu
-mõnes kohas üle värvitud asjad kapoti all
-suurendusega vaadates on esiklaas eest ära käinud (alumine liistunurk pole paigas) ja liistu kulumisaste ei vasta muudele säravatele kroomjuppidele (vt stange, aknaliistud külje peal)
Oht on selles kui suur on esiotsa avarii olnud. Kui on lonzekad paigast ära sõidetud ja lihtsalt väljast siledaks tõmmatud, siis on jama variant-nii vanal autol ei hakka ükski müüja kererobotile raha raiskama. Esisild reguleeritakse nii, et auto enamvähem otse jookseb ja kõik.
Patrik ütles ka ükskord ühes teemas, et palju puuduvaid plastmassjuppe ja palju küprokikruvisid=avarii tunnus.
Kui on korralik remont tehtud (mida isiklikult 20k müügiauto kohta ei usu)
ja tehnika on korras, siis tasub see papp maksta - see auto peab ikka väga kaua vastu.
Muidu on lihtsam osta tõesti mingi rikkega 7000 maksev silk ja teha ta korda, siis vähemalt tead, kuidas seda teed.
Kangi naha kohta oli lihtsalt see repliik, et kui viitsiti läikima nühkida ja romust uusi tükke osta, siis oleks võinud 25 kr eest terve originaalnaha panna ka.
Selle kujuga nuppu kasutati minuteada 88-üles autodel, vanadel oli jah seesama mis E30-l (pudelikork).
Ma olen ise 520-t pidanud 7 aastat, eks midagi jääb meelde ka.
Esiotsa avarii tunnused
-joon esitange ja tiiva liitekohas
-kapott pole paigas
-läikiv värv ja valesti värvitud esipõll
-esilogar esiratta tagant puudu
-mootori õhutoru puudu
-mõnes kohas üle värvitud asjad kapoti all
-suurendusega vaadates on esiklaas eest ära käinud (alumine liistunurk pole paigas) ja liistu kulumisaste ei vasta muudele säravatele kroomjuppidele (vt stange, aknaliistud külje peal)
Oht on selles kui suur on esiotsa avarii olnud. Kui on lonzekad paigast ära sõidetud ja lihtsalt väljast siledaks tõmmatud, siis on jama variant-nii vanal autol ei hakka ükski müüja kererobotile raha raiskama. Esisild reguleeritakse nii, et auto enamvähem otse jookseb ja kõik.
Patrik ütles ka ükskord ühes teemas, et palju puuduvaid plastmassjuppe ja palju küprokikruvisid=avarii tunnus.
Kui on korralik remont tehtud (mida isiklikult 20k müügiauto kohta ei usu)
ja tehnika on korras, siis tasub see papp maksta - see auto peab ikka väga kaua vastu.
Muidu on lihtsam osta tõesti mingi rikkega 7000 maksev silk ja teha ta korda, siis vähemalt tead, kuidas seda teed.
Kangi naha kohta oli lihtsalt see repliik, et kui viitsiti läikima nühkida ja romust uusi tükke osta, siis oleks võinud 25 kr eest terve originaalnaha panna ka.
Selle kujuga nuppu kasutati minuteada 88-üles autodel, vanadel oli jah seesama mis E30-l (pudelikork).
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
kas keegi teab ehk selle auto tausta?....ja huvitav on see kuidas sellest mootorist 143 kw'd on saadud?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=108517
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=108517
kas keegi foorumlastest omab sellist e39 M5? sooviks teada kuda ta meie eesti oludes ka kestab?
igast asjalikud kommid teretulnud
http://auto24.delfi.ee/webcache_kasutat ... fi_ee.html
igast asjalikud kommid teretulnud

http://auto24.delfi.ee/webcache_kasutat ... fi_ee.html