minu võrdluses on tegelikult e32 kerega m30 mootoriga 730 92. või 93. aastast ning m60 mootoriga 740 samadest aastatest. mõlemad automaatkastiga ning heleda nahksisuga.Aare kirjutas:R6 vastu räägib see, et R6ga autod on vanemad ja seega eeldatavalt rohkem sõitnud. Pikka aega lõhkudes laguneb aga iga asi.
Niiet tegelikult pole üldsegi kohane võrrelda 1988 735-te ja 1995 730-i. Kuigi reaalelus on asi sedasi, et vanem mootor on sedapalju kõvem ja lollikindlam, et rikete arvus pole vahet, pigem jamab uuem isegi rohkem.
E32 V8 vs E32 R6
Nii palju kui ma nüüd kah selle turske m60 mootoriga olen viimasel ajal sõitnud, siis juba tekib mõte, et mis sõidurõõm see alla 4L enam onsoon kirjutas:minu võrdluses on tegelikult e32 kerega m30 mootoriga 730 92. või 93. aastast ning m60 mootoriga 740 samadest aastatest. mõlemad automaatkastiga ning heleda nahksisuga.Aare kirjutas:R6 vastu räägib see, et R6ga autod on vanemad ja seega eeldatavalt rohkem sõitnud. Pikka aega lõhkudes laguneb aga iga asi.
Niiet tegelikult pole üldsegi kohane võrrelda 1988 735-te ja 1995 730-i. Kuigi reaalelus on asi sedasi, et vanem mootor on sedapalju kõvem ja lollikindlam, et rikete arvus pole vahet, pigem jamab uuem isegi rohkem.

Seega kunagi ei palju, alati jääb puudu.
Väidavad et 3'st pole mõtet võtta, kuna kulud on samad aga 4'jasel on ~100nm ja 68hj vähem.
Remonti pole pidanud veel õnneks tegema. Ja eks kindlasti ole uuemal veidi suuremad hooldekulud (kasvõi 8 küünalt, 8L õli jne).
Aga aeg läheb edasi ning ei saa ju jääda ainult vanade ja "pommikindlate" mootorite juurde. Pealegi see hääl mida V8 teeb, dünaamika ja stabiilsus (tühikäigul näiteks)...

Samas kui ma iga päev ja 90% linnas peaks selle autoga liikuma, siis valiks midagi natuke lahjemat ning odavamat. Kasvõi kolmese või viiese.
Seega mõtle enda jaoks läbi, kui palju sa tahad (saad, võimalik) kulutada rohkem puhtalt sõidumõnu eest. Arvuta palju sul praegu kulub ning vaata palju kuluma hakkaks ja siis juba otsusta edasi, kuhu poole liikuda.
See oleks üks vaatevinkel, mis võiks aidata otsustamisel.
Edu.
GS
ma suudan väga hästi lugu pidada v8 ning 4liitrisest mootorist, sest kütusekulu vahe 3liitrisega on minimaalne. ja bensiinikulu pole see, miks ma r6 väiksema kubatuuriga mootrit eelistan v8 mootorile. lihtsalt kuna liigselt laristada pole eesmärk, siis kohutavad v8 mootorist eemale võimalikult suuremad remondiarved. kuna mu praegust m20b25 87 aasta mootorit pole 8 aastat kordagi remonditud, siis on tekkinud selle vana mootori vastu teatav usaldus. hea on olla autoomanik, kui ei pea kartma ootamatut võimalikku 5000 krooni suurust remondikulu. ning kuna e32 kerel on üsna väike kiirenduse või kütusekulu vahe 3liitrisel ja 3,5 liitrisel, siis otustaksin kasvõi nende pisikestele iluerinevustele toetudes. tahaks sellist e32 kerega autot, millele ei saaks eriti midagi ette heita. või et konkreetne valik oleks, kasvõi siis ainult mulle, igati põhjendatud. ning kui selle 3liitrisel on need pisikesed esteetilised plussid (mis ehk natukenegi teeb heaks seda, et autol ei ole uut esiotsa), siis räägivad nendele lisaks ka väiksemad kindlustuse arved. leiaks siis lõpuks ka selle auto. pole eesmärk kiirelt uut autot saada, tähtsam on teadmine, et see enamuse meelest mõttetu auto on konkreetselt otsitud.
Viimati muutis soon, 16.03.2005 19:22 42, muudetud 2 korda kokku.
see uuendus tuligi koos "vau" mootoritega 92 aastal ning 730 oli 6silindrilistest ainuke, mille tootmist jätkati ja mis nendest uuendustest osa sai. kahju ainult, et talle uut nägu väljast ei antud....
Viimati muutis soon, 31.07.2005 00:50 58, muudetud 1 kord kokku.
3.0 motoga oli see pull, et vist 93 toodeti neid korraga, nii M30 kui M60.
Aga selles soon'e jutus on uba sees. Vanad mootorid käivad ikka uskumatult kaua, kui neid hooldada ja pinnapealsed pisivead kiirelt likvideerida.
7 aasta jooksul M60-l on küsimus selles, et kui midagi olulist ei juhtu, siis sõltuvalt juhusest 2-4 süütepooli ja muid "odavaid pisiasju" läheb seal kindlasti.
Aga see on kordan veel maitse asi.
Aga selles soon'e jutus on uba sees. Vanad mootorid käivad ikka uskumatult kaua, kui neid hooldada ja pinnapealsed pisivead kiirelt likvideerida.
7 aasta jooksul M60-l on küsimus selles, et kui midagi olulist ei juhtu, siis sõltuvalt juhusest 2-4 süütepooli ja muid "odavaid pisiasju" läheb seal kindlasti.
Aga see on kordan veel maitse asi.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
s6itsin just oma 325ga v2ikse ringi ja m6tlen, et 2kki 730 138kw on nii uimane, et pension2rid hakkavad ka taga signaali laskma.... v6i siis et kiirendama peab t2isgaasiga... peaks vist proovis6itu tegema m6nega. natuke rahustab praegu teadmine, et s6bral kunagi oli 530 sama mootoriga ja selle mineku yle küll ei saanud kurta.
Aga las keegi sõidab su 325'ga kõrval ning vaata siis, kuidas liigub.soon kirjutas:s6itsin just oma 325ga v2ikse ringi ja m6tlen, et 2kki 730 138kw on nii uimane, et pension2rid hakkavad ka taga signaali laskma.... v6i siis et kiirendama peab t2isgaasiga... peaks vist proovis6itu tegema m6nega. natuke rahustab praegu teadmine, et s6bral kunagi oli 530 sama mootoriga ja selle mineku yle küll ei saanud kurta.
E32 on suur ja kohmakas auto, ega seda minekut niiväga ei tunnegi (kui just 5.0'st juttu pole).
GS
Ostsin kah nädal tagasi 730 -89 . mineku osas ei saaks küll öelda et lahja on. ma muidugi rahuliku sõidustiiliga mees ja mulle on 138 kw täitsa paras.
740 on muidugi tsipa kallim ju kah kui 730. ise aga arvan et 4.0 oleks parem valik kui sul on see raha välja käia. nii auto soetamiseks kui hooldamiseks. kui otsisin autot siis esmatähtis oli minu jaoks hinna ja kvaliteedi suhe. mootori suurus kui selline ei olnud minu jaoks määrav. sai vaadatud nii 3.0 kui ka 3.5 aga lõpuks valisin ikkagi auto seisukorra järgi.
edu.
740 on muidugi tsipa kallim ju kah kui 730. ise aga arvan et 4.0 oleks parem valik kui sul on see raha välja käia. nii auto soetamiseks kui hooldamiseks. kui otsisin autot siis esmatähtis oli minu jaoks hinna ja kvaliteedi suhe. mootori suurus kui selline ei olnud minu jaoks määrav. sai vaadatud nii 3.0 kui ka 3.5 aga lõpuks valisin ikkagi auto seisukorra järgi.
edu.
525 iA e28; 524 tdA e28; 730 iA e32
528eA e28; 525e M-tech e28; 518i e28
528eA e28; 525e M-tech e28; 518i e28