2004 kolmekas ehk E90
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Kui mina telekast seda uut 3xx nägin siis tagatuled häirisid ja mitte vähe.
Kuidagi Nissanlik on see tagaots.
See on minu arvamus.
Kuidagi Nissanlik on see tagaots.
See on minu arvamus.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Teeme ka siis nats juttu.. E90 koha pealt nõustun enamusega, asi meenutab väga Nissan Primerat või eelmist Toyota Avensist... Muidu pole tal väga vigagi- nagu öeldakse- kriisiajal käib ka
. Aga kui nats OT-d teha- minu meelest on E34 ja E38 ühed kõige paremini õnnestunud disainiga mudelid... Isegi Kustase postis oli ju pilt,kus tagatuled olid E34 stiilis
Vähemalt nö E34 stiilis tagatulede suhtes võid ilmeksimatult öelda et tegu BMWga 



oma väitega et tegu just kõige ilusama kolmesega astun tõenäoliselt sysi ja nuga varvastele, aga tegelikult ta seda on. tagatuled meenutasid endalegi esialgu avensist, aga tänavapildis on väga ilus. ise pakun et miks tuledega seda teed mindi on viiese esialgne ebapopulaarsus (võibolla tõesti venitati tuled otstest liiga pikaks ja seetõttu peabki autosid disainima kollaste suundadega, sel juhul vist midagi sellist läbi poleks läinud.) ja ülevaltpoolt tuli käsk ''ei midagi sellist enam''. mind ennast häirib e36 citroeni armatuur tunduvalt rohkem.
FCUK Deutschland
Kohalikud mehed väitsid, et tegu varuosalettist müüdavate lisanditega. Sportpakett tulevat alles ca aasta pärast. No mine võta kinni...Kustas kirjutas:Süsinik plast? Originaal toodang? Päris kerge ja tugevMuhv kirjutas:kas tõesti carbon fibre?
Aga muidu on see auto päris sõidukõlbulik.

Olgu kere kuidas on, aga veljed teevad ka sapakast buusteri. Aru ma ei saa, miks selle uue kolmese originaalvalud paistavad auto all kui plekkveljed. Nii pildil kui elusana salongis. On siis raske vähe pisem offset teha, et natukenegi rattad kõhu alt esile tuua ...
-- E30 316i (2.7) --
Fun is not a straight line!
Fun is not a straight line!
- MantaOwner
- Huviline
- Postitusi: 300
- Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
No nii, nüüd sai asi ka ise ära proovitud ja peab ütlema, et on väga hea, palju parem kui esmapilgul võiks arvata. Mudel oli siis 320, ehk nüüd 4-pytine. See silindrite arv on ausalt öeldes petlik, sest kui ei oleks teadnud oleks arvanud, et on 6 kapoti all. Veab väga hästi, käiguühtlus on super ja ka pöördesse jookseb ilma 4-se tavaliselt vastiku hääleta. Juhi kohalt vaadates (isteasend jne.)peab ütlema, et auto on väga sportlik, arvaks et ehk kõige sportlikum tavasedaan, mis BMW on kunagi ehitanud. Pigem on tunne nagu istuks Z4-s. Viimistlus on ok. Odavat plasti, nagu on 1-l kusagilt ei paistnud. Kui võrrelda uue 5-ga siis kalduks isegi 3-se kasuks, auto on sedavõrd palju sportlikum. Stabiilsusprogramm töötab nagu unelm. Igatahes E46-ga võrreldes suur samm edasi.
Äkki kedagi huvitavad uuele kolmekale pakutavate audiosüsteemide tehnilised näitajad.
Ilmselt on juba huvilistel teada, et kolmeka elekter baseerub tegelikult "kopikal" (e. E87 1er), seega on ka pakutav audio- ja kliimaprogramm neil kahel mudelil väga sarnane.
Häält on siis põhimõtteliselt võimalik saada viiest allikast:
* Raadio BMW Audio (pakutakse ainult 1-seeriale) - tavaline RDS raadio ilma ühegi lisavidinata (v.a. AUX-In mis olemas ka kõigil järgmistel)
* CD-raadio BMW Business CD (E90 baasvarustuses) - RDS raadio koos CD mängijaga ja Diversity-antenniga
* CD-raadio BMW Professional (alati lisavarustus) - RDS raadio valikuliselt kas CD (MP3-ühilduv!) või MD mängijaga, Diversity-antenn, TOP-HiFi võimendi ja CD boksi võimalus.
* Navi Business - asendab ka raadio, RDS raadio 2 FM vastuvõtjaga, 6.5" LCD, DVD seade, Diversity-antenn, TOP-HiFi võimendi ja CD boksi võimalus.
* Navi Professional - asendab ka raadio, RDS raadio 2 FM vastuvõtjaga, 6.5" LCD, CD ja DVD seade, Diversity-antenn, TOP-HiFi võimendi ja CD boksi võimalus.
Lisaks on võimalik paigaldada kaks erinevat HiFi süsteemi, mis kasutavad lisavõimendit. Seega on saadaval 3 erinevat audiopaketti:
* Stereosüsteem (standardvarustuses, kui on raadio (E87)) - Autos on 4 helikanalit, 6 kõlarit, mida toidetakse raadio/navi lõppvõimendist.
Ees 2 x 100mm lairiba
Taga 2 x 100mm lairiba
Esiistmete all 2 x 160mm woofer (resonantsruumina kasutatakse küljekarpe).
50-14000Hzą3dB
helirõhk 98dB
Võimsus sõltub heliallikast:
raadiod - 4x15W@4Ohm
Navi Business - 4x40W@2Ohm
Navi Professional - 4x25W@2Ohm
* HiFi-süsteem - Autos on 6-kanaliline analoog-võimsusvõimendi, ja 10 kõlarit.
Ees 2 x 26mm tweeter
Ees 2 x 100mm keskriba
Taga 2 x 26mm tweeter
Taga 2 x 100mm keskriba
Esiistmete all 2 x 217mm woofer (resonantsruumina kasutatakse küljekarpe).
40-20000Hzą3dB
helirõhk 104dB
Võimsus 2 x 40W@2Ohm (bass) + 4 x 25W@2Ohm
Analoogvõimendi ühendub olemasoleva raadio kõlariväljundisse.
* TOP-HiFi-süsteem E87 - Autos on 8-kanaliline digitaalne võimsusvõimendi, ja 10 kõlarit. Sobib ainult koos Professional raadioga.
Ees 2 x 26mm tweeter
Ees 2 x 100mm keskriba
Taga 2 x 26mm tweeter
Taga 2 x 100mm keskriba
Esiistmete all 2 x 217mm woofer (resonantsruumina kasutatakse küljekarpe).
30-20000Hzą1.5dB
helirõhk 104dB
Võimsus 2 x 70W@4Ohm (bass) + 6 x 40W@2Ohm
Võimendi saab helisignaali digitaalselt üle optilise MOST-kanali.
Võimendil on 7-ribaline ekvalaiser ja ruumikõla protsessor Logic7 (DSP)
Ees keskmise surround-kanali simuleerib Logic7 DSP
* TOP-HiFi-süsteem E90 - Autos on 9-kanaliline digitaalne võimsusvõimendi, ja 13 kõlarit. Sobib ainult koos Professional raadioga.
Ees keskel 1 x 100mm keskriba
Ees 2 x 26mm tweeter
Ees 2 x 100mm keskriba
Taga 2 x 26mm tweeter
Tagaustes 2 x 100mm keskriba
Tagariiulil 2 x 100mm keskriba
Esiistmete all 2 x 217mm woofer (resonantsruumina kasutatakse küljekarpe).
30-20000Hzą1.5dB
helirõhk 110dB
Võimsus 2 x 70W@4Ohm (bass) + 7 x 40W@2Ohm
Võimendi saab helisignaali digitaalselt üle optilise MOST-kanali.
Võimendil on 7-ribaline ekvalaiser ja ruumikõla protsessor Logic7 (DSP)
Ilmselt on juba huvilistel teada, et kolmeka elekter baseerub tegelikult "kopikal" (e. E87 1er), seega on ka pakutav audio- ja kliimaprogramm neil kahel mudelil väga sarnane.
Häält on siis põhimõtteliselt võimalik saada viiest allikast:
* Raadio BMW Audio (pakutakse ainult 1-seeriale) - tavaline RDS raadio ilma ühegi lisavidinata (v.a. AUX-In mis olemas ka kõigil järgmistel)
* CD-raadio BMW Business CD (E90 baasvarustuses) - RDS raadio koos CD mängijaga ja Diversity-antenniga
* CD-raadio BMW Professional (alati lisavarustus) - RDS raadio valikuliselt kas CD (MP3-ühilduv!) või MD mängijaga, Diversity-antenn, TOP-HiFi võimendi ja CD boksi võimalus.
* Navi Business - asendab ka raadio, RDS raadio 2 FM vastuvõtjaga, 6.5" LCD, DVD seade, Diversity-antenn, TOP-HiFi võimendi ja CD boksi võimalus.
* Navi Professional - asendab ka raadio, RDS raadio 2 FM vastuvõtjaga, 6.5" LCD, CD ja DVD seade, Diversity-antenn, TOP-HiFi võimendi ja CD boksi võimalus.
Lisaks on võimalik paigaldada kaks erinevat HiFi süsteemi, mis kasutavad lisavõimendit. Seega on saadaval 3 erinevat audiopaketti:
* Stereosüsteem (standardvarustuses, kui on raadio (E87)) - Autos on 4 helikanalit, 6 kõlarit, mida toidetakse raadio/navi lõppvõimendist.
Ees 2 x 100mm lairiba
Taga 2 x 100mm lairiba
Esiistmete all 2 x 160mm woofer (resonantsruumina kasutatakse küljekarpe).
50-14000Hzą3dB
helirõhk 98dB
Võimsus sõltub heliallikast:
raadiod - 4x15W@4Ohm
Navi Business - 4x40W@2Ohm
Navi Professional - 4x25W@2Ohm
* HiFi-süsteem - Autos on 6-kanaliline analoog-võimsusvõimendi, ja 10 kõlarit.
Ees 2 x 26mm tweeter
Ees 2 x 100mm keskriba
Taga 2 x 26mm tweeter
Taga 2 x 100mm keskriba
Esiistmete all 2 x 217mm woofer (resonantsruumina kasutatakse küljekarpe).
40-20000Hzą3dB
helirõhk 104dB
Võimsus 2 x 40W@2Ohm (bass) + 4 x 25W@2Ohm
Analoogvõimendi ühendub olemasoleva raadio kõlariväljundisse.
* TOP-HiFi-süsteem E87 - Autos on 8-kanaliline digitaalne võimsusvõimendi, ja 10 kõlarit. Sobib ainult koos Professional raadioga.
Ees 2 x 26mm tweeter
Ees 2 x 100mm keskriba
Taga 2 x 26mm tweeter
Taga 2 x 100mm keskriba
Esiistmete all 2 x 217mm woofer (resonantsruumina kasutatakse küljekarpe).
30-20000Hzą1.5dB
helirõhk 104dB
Võimsus 2 x 70W@4Ohm (bass) + 6 x 40W@2Ohm
Võimendi saab helisignaali digitaalselt üle optilise MOST-kanali.
Võimendil on 7-ribaline ekvalaiser ja ruumikõla protsessor Logic7 (DSP)
Ees keskmise surround-kanali simuleerib Logic7 DSP
* TOP-HiFi-süsteem E90 - Autos on 9-kanaliline digitaalne võimsusvõimendi, ja 13 kõlarit. Sobib ainult koos Professional raadioga.
Ees keskel 1 x 100mm keskriba
Ees 2 x 26mm tweeter
Ees 2 x 100mm keskriba
Taga 2 x 26mm tweeter
Tagaustes 2 x 100mm keskriba
Tagariiulil 2 x 100mm keskriba
Esiistmete all 2 x 217mm woofer (resonantsruumina kasutatakse küljekarpe).
30-20000Hzą1.5dB
helirõhk 110dB
Võimsus 2 x 70W@4Ohm (bass) + 7 x 40W@2Ohm
Võimendi saab helisignaali digitaalselt üle optilise MOST-kanali.
Võimendil on 7-ribaline ekvalaiser ja ruumikõla protsessor Logic7 (DSP)
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
Sai siis ka korra E90 rooli keeratud ja jättis igati hea mulje. Selle eest siis tänud Kaidole
Ainuke asi mida Kaido pidi mainima oli istmetesse puutuv- nimelt uuel 3kal siis iste liigub edasi-tagasi istme all oleva kangiga. Kõik ülejäänu oli kohe hoomatav ja peab mainima, et sõidu mugavuselt igati nauditav.
Pühendasin siis oma tähelepanu auto tunnetusele ja roolimisele, mis tundus igati OK. Ehk teisisõnu enda autosse tagasi istudes oli tunda, et tunnetav vahe on sees.
Kahjuks ei jõua lühikese ajaga kõigele muule tähelepanu pöörata- või kui ausam olla siis lihtsalt ei pane tähele.
Ainuke asi mis on võõras- armatuur! Võrreldes E46 ga, millel on selline suur ja võimas armatuur on E90-l kahanenud "zigullilikuks" aknalauaks, mida piltidel ei pane tähele. Siin teemas mitmeid kordi kritiseeritud tagatuled ei ole kohe kindlasti asjad, mis silma riivavad.
Igatahes "kassid sööksid seda"

Ainuke asi mida Kaido pidi mainima oli istmetesse puutuv- nimelt uuel 3kal siis iste liigub edasi-tagasi istme all oleva kangiga. Kõik ülejäänu oli kohe hoomatav ja peab mainima, et sõidu mugavuselt igati nauditav.
Pühendasin siis oma tähelepanu auto tunnetusele ja roolimisele, mis tundus igati OK. Ehk teisisõnu enda autosse tagasi istudes oli tunda, et tunnetav vahe on sees.
Kahjuks ei jõua lühikese ajaga kõigele muule tähelepanu pöörata- või kui ausam olla siis lihtsalt ei pane tähele.
Ainuke asi mis on võõras- armatuur! Võrreldes E46 ga, millel on selline suur ja võimas armatuur on E90-l kahanenud "zigullilikuks" aknalauaks, mida piltidel ei pane tähele. Siin teemas mitmeid kordi kritiseeritud tagatuled ei ole kohe kindlasti asjad, mis silma riivavad.
Igatahes "kassid sööksid seda"

E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Nii, ka touringu pildid ametlikult väljas.
Peab mainima, et juskui pisut parem kui maskeeritud masinad aimata andsid
http://mediapool.bmw.com/daten/pczoompu ... 018934.JPG
http://mediapool.bmw.com/daten/pczoompu ... 018935.JPG
http://mediapool.bmw.com/daten/pczoompu ... 018936.JPG
http://mediapool.bmw.com/daten/pczoompu ... 018937.JPG
http://mediapool.bmw.com/daten/pczoompu ... 018938.JPG
http://mediapool.bmw.com/daten/pczoompu ... 018939.JPG
http://mediapool.bmw.com/daten/pczoompu ... 018940.JPG
http://mediapool.bmw.com/daten/pczoompu ... 018941.JPG
http://mediapool.bmw.com/daten/pczoompu ... 018942.JPG
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1944574
Peab mainima, et juskui pisut parem kui maskeeritud masinad aimata andsid
http://mediapool.bmw.com/daten/pczoompu ... 018934.JPG
http://mediapool.bmw.com/daten/pczoompu ... 018935.JPG
http://mediapool.bmw.com/daten/pczoompu ... 018936.JPG
http://mediapool.bmw.com/daten/pczoompu ... 018937.JPG
http://mediapool.bmw.com/daten/pczoompu ... 018938.JPG
http://mediapool.bmw.com/daten/pczoompu ... 018939.JPG
http://mediapool.bmw.com/daten/pczoompu ... 018940.JPG
http://mediapool.bmw.com/daten/pczoompu ... 018941.JPG
http://mediapool.bmw.com/daten/pczoompu ... 018942.JPG
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1944574
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Tulekul 335i topelt turbo. http://autocar.co.uk/news_article.asp?na_id=214768