Alpina diisel D10 E39
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
Alpina diisel D10 E39
kiikan vaikselt uuemat autot. see saab olema kindlasti diisel. mida arvata alpina diislist?
http://www.autogenial.de/autosdet.php?N ... lor=202020
müüvad seda seal vähemalt 3 kuud (kiibitsen seda pikemat aega). kahjuks ei oska saksa keelt. kas keegi nendega suhelda ei taha? kangutaks hinda ja küsiks, kui palju see "unfallfrei" on. imestama paneb, miks auto nii pikalt platsil seisab, arvestades, et see kõige odavam "alpina diisel", mille ma olen kuude jooksul leidnud.
"kaks sotti" on autol läbisõitu. mis kuludega tuleks ostmisel kindlasti arvestada?
kui ostan auto neto pricega, siis tuleb mul eestis käibekas juurde?
neid on samuti vähe tehtud:
http://www.alpina-automobile.de/cms/his ... d_nr=10023
http://www.autogenial.de/autosdet.php?N ... lor=202020
müüvad seda seal vähemalt 3 kuud (kiibitsen seda pikemat aega). kahjuks ei oska saksa keelt. kas keegi nendega suhelda ei taha? kangutaks hinda ja küsiks, kui palju see "unfallfrei" on. imestama paneb, miks auto nii pikalt platsil seisab, arvestades, et see kõige odavam "alpina diisel", mille ma olen kuude jooksul leidnud.
"kaks sotti" on autol läbisõitu. mis kuludega tuleks ostmisel kindlasti arvestada?
kui ostan auto neto pricega, siis tuleb mul eestis käibekas juurde?
neid on samuti vähe tehtud:
http://www.alpina-automobile.de/cms/his ... d_nr=10023
Re: Alpina diisel D10 E39
see ei ole palju, kuna peaks olema binaarne suurus. elan natuke liiga kaugel Bremenist ja keeleoskus suht kasin, seega aidata ei saa.ZoojaPuhur kirjutas: küsiks, kui palju see "unfallfrei" on.
FCUK Deutschland
Re: Alpina diisel D10 E39
Käibemaksu Eestis tuleb maksta Euroopa Liidu liikmesriigis ostetud uuelt mootorsõidukilt. Uueks loetakse sõidukit, mis on müüdud enne 6 kuu möödumist esmasest kasutusele võtmisest või ta on sõitnud alla 6000 km.ZoojaPuhur kirjutas:kui ostan auto neto pricega, siis tuleb mul eestis käibekas juurde?
Re: Alpina diisel D10 E39
Üldiselt on Saksa inimesel kaks maagilist tähist ehk 100000km ja 200000km, peale mida tuleb auto kindlasti maha müüa.ZoojaPuhur kirjutas: imestama paneb, miks auto nii pikalt platsil seisab, arvestades, et see kõige odavam "alpina diisel", mille ma olen kuude jooksul leidnud.
"kaks sotti" on autol läbisõitu. mis kuludega tuleks ostmisel kindlasti arvestada?
Kulud: Omast kogemusest võin öelda, et Eestis sõitnud E39-l tuleb ca´200KKm pealt vahetada kogu esisild, pidurikettad (4tk), klapisääretihendid (bensiin 2,8-l) ja muud midagi. 200KKm hoolduses UM-s ilmselt midagi veel.
Kui läbisõit on õige (ilmselt on) ja kõik süsteemid töötavad, siis selle konkreetse autoga sõidad ilmselt mitu head aastat muretult veel ja näitad pealekauba enamusele bensukatele tagatulesid kui tarvis on.
Kõigist sõidan mööda välja arvatud bensujaam...
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
olen kuulnud, et sakslased panevad tihti sellepärast kuulutusele juurde kirje: ekspordiks müük, sest et saksas müües peavad nad garantii kaasa andma (mingi saksa tarbijakaitse nõue). on see õige?
teine küsimus. antud alpina diisel on koos saksa käibekaga (MwSt. ausweisbar). ma peaks saama osta ka ilma käibekata (saksas 16%), või kuna oleme euroopa liidus, siis mina ilma käibekata osta ei saa?
teine küsimus. antud alpina diisel on koos saksa käibekaga (MwSt. ausweisbar). ma peaks saama osta ka ilma käibekata (saksas 16%), või kuna oleme euroopa liidus, siis mina ilma käibekata osta ei saa?
on õige küll
saksamaal on seadus, et pead ostjat vigadest informeerima, millest sa teadsid või pidid teadma.
kui ostja garantiiajal avastab, et jätsid müües ütlemata, siis on õigus auto tagastada ja sa pead ostusumma tagasi maksma.
olen mingis saksa autosaates isegi mingit advokaadi juttu näinud.
kui Eestis selline asi toimiks, siis võiks kõik autoärikad ennast vist põlema panna
käibemaksu maksad saksas ära ja siin ei maksa enam midagi - alates 01. maist.
põhimõte, et maks makstakse ostukohas ja ainult üks kord
saksamaal on seadus, et pead ostjat vigadest informeerima, millest sa teadsid või pidid teadma.
kui ostja garantiiajal avastab, et jätsid müües ütlemata, siis on õigus auto tagastada ja sa pead ostusumma tagasi maksma.
olen mingis saksa autosaates isegi mingit advokaadi juttu näinud.
kui Eestis selline asi toimiks, siis võiks kõik autoärikad ennast vist põlema panna

käibemaksu maksad saksas ära ja siin ei maksa enam midagi - alates 01. maist.
põhimõte, et maks makstakse ostukohas ja ainult üks kord
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Saad ikka osta ilma, kuid pead maksma sel juhul eesti käibemaksu 18%ZoojaPuhur kirjutas:teine küsimus. antud alpina diisel on koos saksa käibekaga (MwSt. ausweisbar). ma peaks saama osta ka ilma käibekata (saksas 16%), või kuna oleme euroopa liidus, siis mina ilma käibekata osta ei saa?
Võibolla on võimaliks sooritada tehing ka nii, et ostad ilma käibeta ja siin käivet ei maksa. Kuid olen kusagilt lugenud, et käbe tagastamine käib alles hilje, st kui oled eesti käibe maksnud, siis saad Saksa riigilt nende käibe tagsai nõuda. Aga selle tohuva pohu puhul on parem konsulteerida vist mõne raamatupidaja või maksuseadust tundva isikuga.
Ma ei tea, kui pikk see garantii Saksas on aga põhimõtteliselt toimib sama asi ka Eestis. Müües oma firmast masina läbi liisingu eraisikule mõned kuud tagasi, öeldi et ostjal on õigus masin tagastada nädala jooksul. Seda siis juhul, kui ilmnevad mingid tõsised probleemid, millest ostjat ei teavitatud.Aare kirjutas:on õige küll
kui ostja garantiiajal avastab, et jätsid müües ütlemata, siis on õigus auto tagastada ja sa pead ostusumma tagasi maksma.
olen mingis saksa autosaates isegi mingit advokaadi juttu näinud.
kui Eestis selline asi toimiks, siis võiks kõik autoärikad ennast vist põlema panna
e10 & e21 & e24 & e30 & R