Lihtne, sest audi S4-st on sedaani, avanti ja nüüd ka A5-e näol kupee olemas.h82lose kirjutas:why???TanelE34 kirjutas: Lisaks kupeele saab M3 mudeliperekond ka kabrio, sedaani ja universaalkerega versiooni.![]()
E92 M3
Värskes AMS-is (28.03.07) on siis väljas mingid tehnilised andmed uue M3 mootori kohta:
90* V8
sil. diam: 92,0
kolvikäik: 75,2
töömaht: 3999
max. võimsus: 309kW (420hj) @ 8300rpm
max. väändemom: 400Nm @ 3900rpm
surveaste: 12,0:1
kaal: 202kg
105hj/l pole paha!
90* V8
sil. diam: 92,0
kolvikäik: 75,2
töömaht: 3999
max. võimsus: 309kW (420hj) @ 8300rpm
max. väändemom: 400Nm @ 3900rpm
surveaste: 12,0:1
kaal: 202kg
105hj/l pole paha!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Nüüd ka saksa AutoBildis loetav ja bmw.de kodulehelt leitav!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Lumma poolt kena täiendus e92-le tuuningpaketi lisamisega
http://www.postimees.ee/260607/esileht/ ... to2.php#33
http://www.postimees.ee/260607/esileht/ ... to2.php#33
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Näeb välja nagu Korea-Salvo-XXX tuuning. Sellised asjad tuleks seadusega ära keelata.ryan kirjutas:Lumma poolt kena täiendus e92-le tuuningpaketi lisamisega
http://www.postimees.ee/260607/esileht/ ... to2.php#33

- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4147
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
poogen,ega neil ikka olulist vahet ei ole ja eks ikka ühte auku rihitud kupeega... 2 in 1 on kõva eelis imo,eriti veel kõva katus!priitv8 kirjutas:Eriti just M-klassis on raske leida kabriol mõtet, ainuüksi 100-200 lisakilo tõttu, mis katuse puudumine endaga kaasa toob.h82lose kirjutas:see igatahes mõttekam kui coupe imo
On the 8th day, God created boost.
priitv8 kirjutas:Eriti just M-klassis on raske leida kabriol mõtet, ainuüksi 100-200 lisakilo tõttu, mis katuse puudumine endaga kaasa toob.
Poogen? Tõsta endale 200 kilo eest liivakotte autosse ja vaata kas ikka on. Päris vastik on.h82lose kirjutas:poogen,ega neil ikka olulist vahet ei ole ja eks ikka ühte auku rihitud kupeega... 2 in 1 on kõva eelis imo,eriti veel kõva katus!
Aga nojah, keskmise inimese jaoks kes propellerimärki ostab on tõesti kama. Nagu ka hiljuti lugeda võis vedasid M Gmbh töötajad kihla, kui paljud CSL-i kunded topivad kallilt saadud dieetmasinasse "rasva" nagu konditsioneeri, xenonid ja kõva helisüsteemi tagasi. Nad pakkusid 50%, tegelikkuses pani 85% CSLi ostjaid autole rasvapolstri uuesti selga

Kabrio põhiprobleem on kere jäikus. Õieti selle puudumine. Selle vastu võitlemiseks on kabrio kerel erinevad lisatugevdused, tänu millele see kaalulisa tekibki.
Uus kõvakatus on ka raskem, kui vana present. Minu mäletamist mööda kaalus see uus vist 47kg.
Tehnilisi andmeid võrrelda, siis on näha:
E92 335i - tühimass = 1600kg, kandevõime 480kg, 0-100 = 5,5s
E93 335i - tühimass = 1810kg, kandevõime 430kg, 0-100 = 5,8s
Vaatamata lisatugevdustele, ei saa kabriot kunagi sama jäigaks, kui on katusega kere. Seega on kabrio ikkagi rohkem chillimise auto.
Uus kõvakatus on ka raskem, kui vana present. Minu mäletamist mööda kaalus see uus vist 47kg.
Tehnilisi andmeid võrrelda, siis on näha:
E92 335i - tühimass = 1600kg, kandevõime 480kg, 0-100 = 5,5s
E93 335i - tühimass = 1810kg, kandevõime 430kg, 0-100 = 5,8s
Vaatamata lisatugevdustele, ei saa kabriot kunagi sama jäigaks, kui on katusega kere. Seega on kabrio ikkagi rohkem chillimise auto.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
On need massid ikka õiged? mina olen näinud mõlemal vastavalt umbes 50-100 kilo väiksemaid arve, kaasaarvatud oma pere Cabrio passis. Aga see selleks.priitv8 kirjutas:Kabrio põhiprobleem on kere jäikus. Õieti selle puudumine. Selle vastu võitlemiseks on kabrio kerel erinevad lisatugevdused, tänu millele see kaalulisa tekibki.
Uus kõvakatus on ka raskem, kui vana present. Minu mäletamist mööda kaalus see uus vist 47kg.
Tehnilisi andmeid võrrelda, siis on näha:
E92 335i - tühimass = 1600kg, kandevõime 480kg, 0-100 = 5,5s
E93 335i - tühimass = 1810kg, kandevõime 430kg, 0-100 = 5,8s
Vaatamata lisatugevdustele, ei saa kabriot kunagi sama jäigaks, kui on katusega kere. Seega on kabrio ikkagi rohkem chillimise auto.
Üldiselt on sellel cabrio seerial saadud juba jäikus väga heale tasemele aga eks muidugi selle lisakaalu arvelt. Auto on suhteliselt jäik ja dünaamika pole ka eriti palju kehvem kui coupe'l, rinkale mõeldes siis peaks katus üleval suhteliselt sama võrdväärne olema kuna kaalujaotus on ikkagi paigas, katus maas olles on auto natuke pehmem ja kaalu ka taga rohkem. Aga jah eks see 200kg mängib oma rolli kuid ma usun, et see on seda väärt kui pole just spetsiaalselt rinka jaoks ostetud masin, vaid on soov ainult mõnikord rajale sattuda, kuna katus maas sõitmine on juba omaette elamus mille vastu coupe ei saa

Ja samuti see, et BMW insenerid on suhteliselt hea tööga hakkama saanud selle cabrio puhul kuna väliselt ta vägapalju katus üleval olekus, ei erine coupe'st, nende eristamiseks peab olema treenitud silm siiski, esmapilgul sarnased.
BMW cupi üritustel olete teretulnud uudistama ma usun

Võtsin need saksa lehelt tehniliste andmete PDF-dest:antti22 kirjutas:On need massid ikka õiged? mina olen näinud mõlemal vastavalt umbes 50-100 kilo väiksemaid arve, kaasaarvatud oma pere Cabrio passis.
http://www.bmw.de/de/de/index_highend.html
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Noh jah, eks siis võib-olla minu mälu pettis, silme ees olid Autoweek.nl lehelt saadud kaalud.priitv8 kirjutas:Võtsin need saksa lehelt tehniliste andmete PDF-dest:antti22 kirjutas:On need massid ikka õiged? mina olen näinud mõlemal vastavalt umbes 50-100 kilo väiksemaid arve, kaasaarvatud oma pere Cabrio passis.
http://www.bmw.de/de/de/index_highend.html
Siin saab nautida väikest videot heliga:
http://media.autobild.de/video/7/61efc4 ... 0947-1.wmv
http://media.autobild.de/video/7/61efc4 ... 0947-1.wmv
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mõned pildid ka sedaanist, päris kena. http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=77033
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Seda sedaani värki on natuke lahatud siin: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=43506jockker26 kirjutas:Mõned pildid ka sedaanist, päris kena. http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=77033
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
EBK sünnipäeva paiku panin ka pildid sellest M3-st siia foorumisse!hanno kirjutas:Tundub, et oli Eesti numbriga.Enrico_P kirjutas:Täna nägin Nõmme kandis uut sinist M3-e. Ei pannud tähele kas oli üldse Eesti nr-ga.Aga paistis eemalt päris kobe küll
Tõnu Soomer käis täna sellega UM-s.
Ma olen sõnatu.....
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw