päris magusad pildid








X5-le on küll olemas ka õhkvedrustus nii ees- kui taga. Aga selgelt mitte mugavuse vaid kliirensi reguleermise võimaluse pärast.Zipp kirjutas:See pole õhkvedrustus kui ta on ainult taga. Ka X5 sama asi raske käru jaoks vms.
Kas X5-l ainult kliirensi muutmise funktsioon?priitv8 kirjutas:X5-le on küll olemas ka õhkvedrustus nii ees- kui taga. Aga selgelt mitte mugavuse vaid kliirensi reguleermise võimaluse pärast.Zipp kirjutas:See pole õhkvedrustus kui ta on ainult taga. Ka X5 sama asi raske käru jaoks vms.
Ride Height Control Operations
In addition to the automatic ride-height control system for payload compensation, the driver can set three different vehicle ride heights.
• Off-road (+25 mm), high ground clearance to a max. speed of 50 km/h
• Standard (0 mm), normal ride level
• Access (-35 mm), for entry and exit, loading and unloading to a max. speed of 35 km/h or can be activated in Standard mode at road speeds < 25 km/h
The various heights are selected by scroll rocker. Light emitting diodes indicate the present ride height setting.
Samas facelifti kulmu osa meenutab paljuski e60-tViljo kirjutas:Rõngad on ju ikka näha. Sellel pildil lihtsalt päike peegeldab tuledele. Ja miks kustus olles see rõngaste nägemine nii oluline on?
Mõne aasta pärast vaatame raudselt, et päris mahe asi aga praegu tundub küll väga silmikissitav olevat:coley kirjutas:
Väga ilus... loodame, et väga ära ei nudita igavamaks.coley kirjutas:Räägitakse juba järgmisest generatsioonist ja muuseas M770i xDrive'st
![]()