Haruldlane E39 540 Hartge müügis
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
tegelt sain aru, parandasin ka ülevalpool vea et oleks paremini aru saada mida mina mõtlesin. sry et esialgu vähe arusaamatuks jäi.AARE530 kirjutas:Erikpunane, mina ei ole öelnud, et mootor kohvi on, mõtlesin üleüldiselt
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Vähemalt piltide järgi tundub tegu olevat sama autoga. Nimelt üks mu sõber selle hiljuti ära ostiski. Mis ma oskan öelda. Pärast esmast sõiduelamust tekkis näole miskit sellist
korda 10. Väga tubli aparaat on igatahes. Tõsi ta on, et sidur oli töölepingu lõpetand ja natuke pärast ostu purunes ka üks tagumine õõtshoob, mis arvatavasti oli tingitud liigsest külg ees kulgemisest ja seda mitte praeguse omaniku poolt. Ühtlasi vahetati ära ka esiklaas, kuna see oli kividega päris sina peal olnud. Kindlasti on veel midagi, millest mul ülevaadet pole veel. Pärast õlivahetust läks sisse Motul täissünt, pidavat maksma 1200 Eeki liiter nagu öeldi. Sõbra jutu kohaselt on ta peale ostu sinna umbes 30K alla pannud. Ostu ta igatahes ei kahetse ja auto väga meeldib.
Loodan ühtlasi et ta ei pahanda minu pisikese kommentaari peale tema auto kohta
Terv,
Jannar

Loodan ühtlasi et ta ei pahanda minu pisikese kommentaari peale tema auto kohta


Terv,
Jannar
BMW on auto ja teised kõigest masinad
Uhh. Pole küll õige teema, aga siiski: 1200 eest saab Motulit mitte liitri, vaid pea V8 mootori jagu.Riddick kirjutas:Pärast õlivahetust läks sisse Motul täissünt, pidavat maksma 1200 Eeki liiter nagu öeldi.
Kasutan ka ise seda, ja üle 200 pole liitrist veel maksnud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Äkki küsid ka täpse margi järgi?Riddick kirjutas:No nii, sain vahepeal targemaksNimelt kuna mul vend tegutseb ühes rallitiimis mehaanikuna, tuli välja et siiski maksab konkreetselt Hartgele sisse valatud õli liiter 1200 Eek-i kuna tegemist on sama õliga mida kasutatakse igapäevaselt rallisõitjate autodes
Meie siin kasutame 300V-d (Le Mans, Chrono).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Lisaks oma tahasihoidlikud 2 senti: kui eelnevad N sada tuhat kilomeetrit on sõidetud tundmatu mudruga ringi, siis sellise õli kasutamine ei pruugi kasuks tulla. Pakun ka seda, et rallikatel käib õli praktiliselt iga võistluse eel sisse-välja, mitte ei pea 15 tuhat sees loksuma. Tundub kergelt linnalegendina, kui keegi terve mõistusega inimene on valmis 12 aastat vanale autole iga 15 tuhande järel 10 tuhande krooni eest õli sisse valamaRiddick kirjutas:No nii, sain vahepeal targemaksNimelt kuna mul vend tegutseb ühes rallitiimis mehaanikuna, tuli välja et siiski maksab konkreetselt Hartgele sisse valatud õli liiter 1200 Eek-i kuna tegemist on sama õliga mida kasutatakse igapäevaselt rallisõitjate autodes

Kõvatamine minu meelestRiddick kirjutas:No nii, sain vahepeal targemaksNimelt kuna mul vend tegutseb ühes rallitiimis mehaanikuna, tuli välja et siiski maksab konkreetselt Hartgele sisse valatud õli liiter 1200 Eek-i kuna tegemist on sama õliga mida kasutatakse igapäevaselt rallisõitjate autodes

Indrek
Tore näha, et teema lahti
.
Tean seda autot ja kaudselt omanikku. Tõsi, auto on vist ostetud vastavalt oma kasutamise eesmärgile (kuulda/näha linnavahel
). Omanik tundub igati masina eest hoolt kandvat, väliselt on küll tipp-topp korda tehtud.
Eks näiss, mis edasi saab

Tean seda autot ja kaudselt omanikku. Tõsi, auto on vist ostetud vastavalt oma kasutamise eesmärgile (kuulda/näha linnavahel

Eks näiss, mis edasi saab

Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring