Tundub, et BMW tõmbas vedelal vesinikul töötava sisepõlemismootori projektile lõpuks kriipsu peale. Küll aga eelmine aasta kuskil oli juttu, et BMW hakkab kasutama Minil ja 1. seerial fuel cell tehnoloogiat, kus kasutatakse vesinikku, et toota elektrit elektrimootori jaoks, mis liigutab autot koos sisepõlemismootoriga. Ühesõnaga ilma akudeta elektrimootori ja sisepõlemismootori hübriid.
Tahaks teada, mis vesinikul töötava auto tulevik üldse on. Hetkel suuremosa vesinikku toodetakse vist fosiil kütusest. Samas edaspidi tahetakse vesinikku (mida kasutada kütusena) toota vett elektrolüüsides, mis pidi väga palju elektrit "tarbima". Naljakalt pikaks venib see kogu värk - toodetakse elektrit, et seda kasutada vee elektrolüüsimiseks, mis eraldab vesiniku, mis kogutakse kokku ning tangitakse autosse, kus see pööratakse elektriks, mis toidab elektrimootorit, mis liigutab auto rattaid. Hirmus palju energia kadu mahub ju sinna vahele. Akusid kasutav elektrimootoriga auto tundub nagu mõistlikum valik

.
EDIT: vaatasin just järgi, et BMW avalikustas läinud veebruari kuus oma 1. seeria kupeel baseeruva ActiveE mudeli, mis on seinapistikust laetav elektriauto.