2. leht 2-st

Postitatud: 27.01.2005 22:34 07
Postitas Aare
Einoh, ega suki mingi tippauto muidu pole, aga neliveosüsteem on seal küll asi, mis kriitika alt välja tuleb jätta.

Uurisin netist, tegemist pole teps mitte mingi lülitatava asjaga, vaid tavaoludes 70/30 pideva veoga. Mis läbilibisemisel muudetakse kuni 50/50-ks. Muidu on see 15 000 lisahinda arvestades kõige kõvema hinna/kvaliteedi sõiduauto nelivedu, mida ma proovinud olen.

Selle mäe leiab sedasi. Sõidate Männiku teelt linnast välja, Tooma tee ristist mööda, Asva sinisest majast mööda, ca 1 km pärast keerab üks tee vasakule üle raudtee. Panete üle raudtee, keelumärgi alt läbi ja otse. Kuni vasakut kätt hakkab paistma üks 2-3 korruse kõrgune küngas. Sealt esimesest tõusust üles ja siis ühest kahest langusest alla. Järsemat esimese korraga ei maksa proovida, ehmatab pissi püksi.

Enne mäge on paarkümmend meetrit sügavaid Uralide sõidetud rööpaid ja põlvini lund. Minge proovige. 2wd autoga sinna asja muidugi pole.

Postitatud: 27.01.2005 22:48 05
Postitas AndresS
Aare kirjutas:Kuni vasakut kätt hakkab paistma üks 2-3 korruse kõrgune küngas. Sealt esimesest tõusust üles ja siis ühest kahest langusest alla. Järsemat esimese korraga ei maksa proovida, ehmatab pissi püksi.
Kõlab SELLE künka moodi?

Postitatud: 28.01.2005 10:25 29
Postitas Aare
sama jah

Postitatud: 29.01.2005 13:55 40
Postitas janz
5-se bemmi neliveo taasünni puhuks korraldatav mäkketõusu show toimub 30.01 ehk HOMME kell 12 männiku kärjääris.

Vaata teemat:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=9425

Postitatud: 31.01.2005 12:11 11
Postitas janz
Kas keegi oskab tõlkida seda BMW tabelit 525ix kliirensiks?
Pilt
Et siis selliseks nagu Lianal on toodud 160 mm:
http://www.japauto.ee/mudelid/suzuki_liana/tehnika.html

Postitatud: 13.02.2005 01:51 04
Postitas janz
Leidsin uue E60 525ix andmed netist:
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=124861

Sealjuures huvitavad andmed jõudluse osas:
Max. output 218 PS (215.0 bhp) (160.3 kW)
@6500 rpm
Max. torque 250.0 Nm (184 lbft) (25.5 kgm)
@2750 rpm

Nagu näha on KW suurenenud vana mootoriga võrreldes ligi 20 KW võrra. See tuleb lisaks muudele asjadele ilmselt BI-Vanosest.
Samas moment on sama kuigi müstiliselt väikeste pöörete juures. Vanal mootoril oli sama moment 4200 pöörde pealt. Tundub nagu oleks siin trükiviga.

Põnev on ka kiirenduse paranemine 1.5 sekundit vana 10.0 pealt 8.5 peale. Ja seda lisandunud 70 tühikaalu kilo juures!! Kas tõesti 20KW annab niipalju juurde?

Postitatud: 14.02.2005 08:31 26
Postitas Svenp
Lihtne arvutus näitab, et suhteline kiirenduse paranemine on vastavuses suhtelise võimsuse suurenemisega -- mõlemad muutusid 15 %. Suurem mass kompenseeritakse suurema võimsusega madalatel pööretel.

Postitatud: 18.04.2005 11:27 31
Postitas England
mulk2 kirjutas:Saksas vist märtsist alates myygis, hinnadki olid kuskil saksa foorumi lehel väljas. esialgu vist oli 3 bensu mootorile pakkuda. Meeldiv oleks aga kogeda 535 d neliveolisena.
ja juba liigub selliseid. 530 ix.