BMW 5-seeria '2010 F10
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
GT on minu meelest ainult pildipeal kole. Reaalselt igapäevaselt nähes on mõnusalt lahmakas lai kulgur.
- TanelE34
- Klubiliige
- Postitusi: 913
- Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
- Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
BMW ALPINA B5 Bi-Turbo EDITION 50
4.4 litre V8 Bi-Turbo 441kW (600hp) 800Nm @ 3500-4500rpm
Tippkiirus: 328 km/h (universaalil 323 km/h)


4.4 litre V8 Bi-Turbo 441kW (600hp) 800Nm @ 3500-4500rpm
Tippkiirus: 328 km/h (universaalil 323 km/h)


Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Meie teedel peaks isegi üks X6M 700hp/1050nm seades vurama, turbote sisu pole küll enam originaal.TanelE34 kirjutas:4.4 litre V8 Bi-Turbo 441kW (600hp) 800Nm @ 3500-4500rpm
Tippkiirus: 328 km/h (universaalil 323 km/h)
Üldiselt aga tavaseades 4,4 biturbo N63B44O0 mis 2008-2012 toodeti väga kriitikat töökindluse osas ei kannata ja BMW tegi antud mootoritele paar kuud tagasi tehase tagasikutse
- dreamstyle
- Huviline
- Postitusi: 237
- Liitunud: 14.10.2006 12:47 36
- Asukoht: Tallinn, Vahest Holland - Valkenswaard ja Eindhoven
- Kontakt:
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
ega sa ei motle HKI x6m Typhooni?Ultron kirjutas:Meie teedel peaks isegi üks X6M 700hp/1050nm seades vurama, turbote sisu pole küll enam originaal.TanelE34 kirjutas:4.4 litre V8 Bi-Turbo 441kW (600hp) 800Nm @ 3500-4500rpm
Tippkiirus: 328 km/h (universaalil 323 km/h)
Üldiselt aga tavaseades 4,4 biturbo N63B44O0 mis 2008-2012 toodeti väga kriitikat töökindluse osas ei kannata ja BMW tegi antud mootoritele paar kuud tagasi tehase tagasikutse
kontakt: 53838731
https://www.facebook.com/HarriVaherPhoto" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/HarriVaherPhoto" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
http://www.bmwblog.com/2015/11/24/alpin ... d-you-buy/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4147
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
F10 M5 world record ja mäletan nii elavalt veel, kui Lauri Kuriks esimest korda 10sek sisse sõitis...
http://f10.m5post.com/forums/showthread.php?t=1204640


http://f10.m5post.com/forums/showthread.php?t=1204640
On the 8th day, God created boost.
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Päris hea. 0.154 sek veel maha ja pill on 9 sekundi sees. 

- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4147
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
My car is a DD... take the kids to school in it!
All of the mods are perfectly streetable - just switch maps based on the gas you are running. The ice-tank really has no benefit other than at the track (and when filled with ice). Pure S1 provides more airflow upto around 6K RPM, after that seems it (and the stock) are turbine limited.
Regarding weight - pass seat comes off at the track (its probably 65lbs. Figure race-weight (me + gas) is 4500. Car had 1000hp for this pass. The hp calculators are pretty spot on.

On the 8th day, God created boost.
-
- Huviline
- Postitusi: 2
- Liitunud: 30.03.2018 09:34 01
- Peamine sõiduk: BMW 320dA '05 tour
- Telefon: 53313855
- Asukoht: Tln
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Kas digitaalne spidokas (digital cluster) oli lisa või luksuliku paketi osa? LCI hakkasid üldse need peale tulema nagu ma aru saan.