Panen siis juba pildid ka:


omega kirjutas:Kas keegi on minuga ühel arvamusel, et disainilt on:
viimane ilus 3´ne E46,
viimane ilus 5`ne E39,
ja viimane ilus 7`ne veeres tehasest välja E38 kerega.
Uuemate BMW-de disain jätab minu arvates ikka väga soovida. Parajad konnad näevad ikka välja küll. BMW-l on viimane aeg omale uus disainer leida, et need peletised tootmisest maha võetaks.
oo7 kirjutas:omega kirjutas:Kas keegi on minuga ühel arvamusel, et disainilt on:
viimane ilus 3´ne E46,
viimane ilus 5`ne E39,
ja viimane ilus 7`ne veeres tehasest välja E38 kerega.
Uuemate BMW-de disain jätab minu arvates ikka väga soovida. Parajad konnad näevad ikka välja küll. BMW-l on viimane aeg omale uus disainer leida, et need peletised tootmisest maha võetaks.
Olen ülivägakindlasti NÕUS. Tore et on kaasmõtlejaid
P.S tegelikult F10 viiene on enamvähem juba kena(nina hakkab vaiksetviisi haipoole liikuma) ja disainer Bangle tõmbas õnnex lesta..
Oled ise pidanud? Millele see väide tugineb? Kellegi tuttava tuttaval olid mingid jamad jne jutt ei ole pädev. Mina ise olen 3a ja pea 100k km sõitnud E60tega, lisaks tean mõningate E60-te elukäiku veel, ei lagune küll kuskilt otsast meeletult hullemini kui iga teine auto ja näiteks sildade kohapealt oluliselt vastupidavam kui E38/39 (2a ja 56k km pidanud ka E38 750iL-i, niiet võrdlus täitsa olemas, samuti paljudel tuttavatel nende keredega autod).oo7 kirjutas: Kahjuks on ka nii BMWga et E60 vastupidavusega on halvad lood
Eks 10 aasta pärast vaatame!oo7 kirjutas:Ise ei hakka seda autot juba välimuse pärast kunagi omamagi
Mõtlesid selle all 5 seeriat ikka? Sest vastasel juhul see väide paika ei peaAlfonze kirjutas:E60 ka enim müüdud bmw keremudel läbi aegade
Tegelikult selleks et e60 oleks enam vähem sama kaaluga nagu e39, BMW pidi tegema alumiiniumist esiots talle. Mis on kerele kinni liimitud ja nagu mina kuulsin mõnedel autol isegi kriuksub sest meie Eesti tänavad on v'ga "siledad". Ehk ma ei ütleks et vanad BMW on rasked kolakad, teine suht loll näide M3 e30 ja M3 e92 ja palju muud ehk aegaga BMWd lähevad ainult raskemaks ja nagu siin on mainitud ebakindlamaksAlfonze kirjutas:E60 ka enim müüdud bmw keremudel läbi aegade, seetõttu ilmselt probleemseid ka rohkesti. Lisaks puksiirile jõuavad näiteks starterite pärast, mis tüüpmure tundub olevat, samuti lastakse akud kotti külmadega jne, ei mingid suured probleemid. Eks muidugi on erandeid ka, mul heal sõbral LCI E60 ja garantiivahet koguaeg mingite imelike asjadega, samas kahel tuttaval veel LCI-d ja kõik super. Ja mis need masinad nüüd niiväga uued enam on, 7a ja näiteks 250-300k km pole ju enam eriti uus (vanus muidugi suhteline mõiste ja ilmselgelt ei kesta need masinad enam miljon km ja 25 aastat nagu kunagised lihtsad ja rasked kolakad, kus elektroonikat oli minimaalselt ja kaalu ei üritatudki säästa kuskiltpoolt).
Sellistel junnidel ei oleks enam tänapäevases maailmas turgubemm730 kirjutas:Õigel BMW-l on ees terav nina ja neli ümmargust tuld!!!