

Aga eks peab uue mudel ära ootama ja siis tekivad uued arvamused ma arvan.
Tegemist on ilmselt pikendatud keremudeliga Li.lauri91 kirjutas:tagauks on jõkralt suur võrreldes esimesega
http://www.autoweek.nl/newsimages.php?i ... p=1&d=&ref
Võimalikiiv6l kirjutas:Tegemist on ilmselt pikendatud keremudeliga Li.lauri91 kirjutas:tagauks on jõkralt suur võrreldes esimesega
http://www.autoweek.nl/newsimages.php?i ... p=1&d=&ref
Täitsa nõus. Liikuva peal näeb jukka väga hea välja. Mulle need neerud meeldivad.Alfonze kirjutas: Liikuva pildiga on täitsa ilus auto, eks harjumise asi, aga ma usun, et enamus inimesi sõidaks sellega ja naudiks.
http://www.7-forum.com/modelle/f01/tech ... ?id1=181#1TarmoV12 kirjutas:kui võrrelda praegust ja tulevast 750Li 'd, siis ikka edasiminekut on ..
270kW vs 300 kW
490Nm vs 600 Nm(sama, mis praegusel V12-l)
6,0 s vs 5,3 s - 0-100 kmh (kiirem kui praegune V12 (5,6))
kütusekulu on sama (11,4), Co2 natuke langenud .. auto kaal on laias laastus sama - 1,9 tonni.
hind on natuke tõusnud 1,33M vs 1,46M (94kEUR) .. disla maksab samamoodi milli tuuri, nagu praegunegi ..
vurridega ikka mõlemadTanelE34 kirjutas:http://www.7-forum.com/modelle/f01/tech ... ?id1=181#1
Silma jäi, et mootori töömaht on vaid 4395cccm?![]()
![]()
Ikka vabalthingava mootoriga tegemist?
EDIT: ja 740i on 3L R6 mootoriga![]()
http://www.7-forum.com/modelle/f01/tech ... ?id1=179#1
E67/E68 all mõtlesin seega ikkagi E65/E66/E67/E68 FL varianti.veekaheksa kirjutas:
Lootsin midagi sellist, paistab hulka huvitavam. A pole sellel nüüdselgi midagi viga. Esituled on igavad. Ja kellad oleks võinud ikka klassikalised jääda. Muu on üpris hea.
Aga ma pakun siiski, et E65/E66 jäävad pikaks ajaks oma bravuurika ja KickAss välismuse pärast väga paljude lemmikuteks. E67/E68 on juba lahjemad.