E92 M3
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 20.12.2005 20:58 08
Tegu polegi ju mingi tõsise modimisega vaid ainult chipiga saab jõunumbrid ka väga huvitavaks. Dislasid chipivad tänapäeval isegi tavakasutajad, rääkimata fanaatikutest.
Alpina pakutava täislahendusega masinad on vast oluliselt kallimad seeriatoodangu M-seeria autodest? Näiteks kasvõi see Hartge H5.0.
335i on samas täiesti tavaline seeriatoodangu BMW, mille saad otse letist 700k eest endale istumise alla suvalise BMW diileri käest. Sellise hinna ja lihtsa ostmisega ei kokureeri ükski Alpina.
Point ei ole riisimeestele sarnases suhtumises, vaid lihtsalt imekergesti saab antud BMW väga kiireks nikerdada, mille pea sama kiire (ehk isegi aeglasem?) sama kerega alternatiiv SAMALT TOOTJALT on 300-400k kallim.
Alpina pakutava täislahendusega masinad on vast oluliselt kallimad seeriatoodangu M-seeria autodest? Näiteks kasvõi see Hartge H5.0.
335i on samas täiesti tavaline seeriatoodangu BMW, mille saad otse letist 700k eest endale istumise alla suvalise BMW diileri käest. Sellise hinna ja lihtsa ostmisega ei kokureeri ükski Alpina.
Point ei ole riisimeestele sarnases suhtumises, vaid lihtsalt imekergesti saab antud BMW väga kiireks nikerdada, mille pea sama kiire (ehk isegi aeglasem?) sama kerega alternatiiv SAMALT TOOTJALT on 300-400k kallim.
Mina paha inimene tegin siin otsa lahti teemal "kas 335-st saab M3 raha eest tegusama masina kui M3" ja ma üldse ei kahtle, et Bmw-l õnnestub müüa M3-e rohkem, kui on olemas samaväärseks moditud 335i-sid. Aga ilmselt müüks ta oluliselt rohkem M3 masinaid, kui 335i-d poleks olemas.Aare kirjutas:Kumba müüdi rohkem? Ikka originaali.
Mis toob mind ammu painava arvamuse juurde, et Bmw on oma mudeligamma ära killustanud ja tekitanud mudeleid, mis omavahel tugevalt konkureerides söövad üksteise müüginumbritele sisse ja kokkuvõttes toodavad omanikele vähem lisaväärtust kui suurema võimekuse sammuga gamma puhul. (M3/335i, 330d/325d, 120d/118d). Aga ma samas usun, et nende turu-uurijad teevad matemaatikat paremini, kui ma siin lakke sülitades

M3 müük < M3 + 335 müük.Ilves kirjutas:Aga ilmselt müüks ta oluliselt rohkem M3 masinaid, kui 335i-d poleks olemas.
Ehk on see rohkem astumine Hartge ja muude poleerimiskodade kandadele, pakkudes tehnoloogiagurudele ja muidu netisõltlastele võimalust odavalt nurga taga sajajalgsega lonti pikendada. Autohobuste hind muudkui langeb.
-- E30 316i (2.7) --
Fun is not a straight line!
Fun is not a straight line!
See valem on kindlasti õige, aga mul mõlkus meeles selline valem:RNT kirjutas:M3 müük < M3 + 335 müük.
M3 + 330i(kupee) müük > M3 + 335i(kupee) müük. Eeldusel, et 335i Couped ei oleks. Ja oleks lisaks kohe kokku hoidnud N miljonit eurot kokku 335i kupee arendamiseks.
Aga lõpp hea kõik hea, et nad selle 335i Coupe ikkagi ära tegid.
Mulle BMW puhul just see meeldibki, et kohati jääb mulje nagu tehataks ka asju ära tegemise pärast ning kõik ei ole hoolega läbi kalkuleeritud. Asjas on nagu hinge rohkem ning vähem Excelit. Mingil määral tehakse muidugi järeleandmisi aga vähemalt suund on õige.
Selles osas räägid sa endale vastu Ilves
Selles osas räägid sa endale vastu Ilves

Ei, see on universaalne väideaise kirjutas:sa tahtsid öelda eestis lagunevamaks?Ilves kirjutas:Huvitav, millal tuleb piir millal bmw autosid raskemaks ja lagunevamaks ehitada ei saa?sips kirjutas:Huvitav millal tuleb bmw-l see piir, kui enam autosi kiiremaks ja paremaks ehitada ei saa?( iga uue põlvkonna M on ju eelmisest kiirem??).

Mul on uus Saksa Autobild. Seal on pildid ja pikk jutt uuest M3-st. Kui vaid keelest rohkem aru saaks. Aga võrdlevad teda seal Audi S5-ga.
Kui keegi soovib, võin laenata
EDIT: no näed siis, veelgi lihtsam variant
Kui keegi soovib, võin laenata

EDIT: no näed siis, veelgi lihtsam variant

Viimati muutis Raivo, 13.03.2007 15:00 47, muudetud 1 kord kokku.
http://www.autobild.de/erlkoenige/neuhe ... l_id=13477Raivo kirjutas:Mul on uus Saksa Autobild. Seal on pildid ja pikk jutt uuest M3-st. Kui vaid keelest rohkem aru saaks. Aga võrdlevad teda seal Audi S5-ga.
Kui keegi soovib, võin laenata
Teeme asja veelgi lihtsamaks: http://babelfish.altavista.com/babelfis ... id%3D13477Juss kirjutas:http://www.autobild.de/erlkoenige/neuhe ... l_id=13477Raivo kirjutas:Mul on uus Saksa Autobild. Seal on pildid ja pikk jutt uuest M3-st. Kui vaid keelest rohkem aru saaks. Aga võrdlevad teda seal Audi S5-ga.
Kui keegi soovib, võin laenata
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
- TanelE34
- Klubiliige
- Postitusi: 913
- Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
- Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Uus BMW M3 saab 420-hobujõulise mootori

Sügisel Frankfurdi autonäitusel esmaesitlusele jõudva M3-e jõuallika tehnilised andmed on nüüd avalikustatud.
Nimelt saab M3 4-liitrise V8-mootori, mis arendab 8300 pöörde juures 420 hobujõudu ning mille maksimaalseks pöördemomendiks on 400 Nm. Tänu Double Vanosele saab 85 protsenti pöördemomendist kätte juba 2000 pöörde juures, kirjutab Lenta.Ru.
Lisaks sellele kaalub uus mootor tänu aktiivsele alumiiniumi ja liitmaterjalide kasutamisele vaid 202 kg, mis on M3 eelmise põlvkonna mootoriga võrreldes 15 kg vähem.
Lisaks kupeele saab M3 mudeliperekond ka kabrio, sedaani ja universaalkerega versiooni.
EDIT: originaalartikkel
http://babelfish.altavista.com/babelfis ... id%3D43307
EDIT2: Uus V8 420HJ on ka 8% ökonoomsem kui vana R6 343HJ

Sügisel Frankfurdi autonäitusel esmaesitlusele jõudva M3-e jõuallika tehnilised andmed on nüüd avalikustatud.
Nimelt saab M3 4-liitrise V8-mootori, mis arendab 8300 pöörde juures 420 hobujõudu ning mille maksimaalseks pöördemomendiks on 400 Nm. Tänu Double Vanosele saab 85 protsenti pöördemomendist kätte juba 2000 pöörde juures, kirjutab Lenta.Ru.
Lisaks sellele kaalub uus mootor tänu aktiivsele alumiiniumi ja liitmaterjalide kasutamisele vaid 202 kg, mis on M3 eelmise põlvkonna mootoriga võrreldes 15 kg vähem.
Lisaks kupeele saab M3 mudeliperekond ka kabrio, sedaani ja universaalkerega versiooni.
EDIT: originaalartikkel
http://babelfish.altavista.com/babelfis ... id%3D43307
EDIT2: Uus V8 420HJ on ka 8% ökonoomsem kui vana R6 343HJ
Keda huvitab, siis >siin< saab lugeda saksakeelset pressiteadet.
Ja veel, BMW AG tegi M-kasutajatele ka oma veebilehe: https://www.m-power.com/
Regamiseks on vaja oma auto VIN-i ja niipalju, kui ma aru saan, peab see siis ka M-mudeli VIN olema.
Ja veel, BMW AG tegi M-kasutajatele ka oma veebilehe: https://www.m-power.com/
Regamiseks on vaja oma auto VIN-i ja niipalju, kui ma aru saan, peab see siis ka M-mudeli VIN olema.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4147
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
TanelE34 kirjutas: Lisaks kupeele saab M3 mudeliperekond ka kabrio, sedaani ja universaalkerega versiooni.

http://www.worldcarfans.com/spyphotos.c ... -m3-saloon
why???


On the 8th day, God created boost.
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 24.04.2004 11:21 37
pakun, et kupee esiotsaga ümber faceliftitud sedaane/touringuid saab päris palju olema. lihtsalt niipalju parem näeb kupee esiots parem välja tava E90 sedaanist. (loe: liiga varases staadiumis sai E90 turule toodud)
edit: alles pildi veidi lähemal uurimisel selgus, et ainult tuled on kupeelt, kapott ja sõõrmed ikka sedaani omad (huvitav kas tiivad jm 1:1 sobivad?)
edit: alles pildi veidi lähemal uurimisel selgus, et ainult tuled on kupeelt, kapott ja sõõrmed ikka sedaani omad (huvitav kas tiivad jm 1:1 sobivad?)