1. leht 1-st

E30 Rootsi moodi

Postitatud: 13.03.2005 19:11 05
Postitas Xim
Pilt

M50
2.8 litres
Forged crankshaft
CP pistons
Saenz rods
MLS head-gasket
PT88 turbo
Twelve 1600cc injectors
Autronic fuel management with six-channel MDI CDI ignition
Runs on methanol

http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=284

Video:
http://www.pure-pf.com/filmer/Artan.mpg

hunt lambanahas :)

Postitatud: 13.03.2005 19:33 53
Postitas Aare
Auto on hea :cool:

Videopilt on aga nagu tanki sihturi periskoobist - taevas-maa-taevas-maa-taevas-maa :lol:

Postitatud: 13.03.2005 20:18 12
Postitas meph
19 liitrit kütet minutis :) Veidi kulukaks võib ülalpidamine osutuda :)

Postitatud: 13.03.2005 20:25 02
Postitas Toomas
Päris karm küttekulu jah, asi peaks päris nobedalt edasi astuma. Paraku rootsi keelt ei puhu ja teema lehitsemisega küll targemaks ei saanud.

Postitatud: 13.03.2005 20:25 40
Postitas Aare
Videol on näha, et sellest pool lendab tahmana välja tagant. :)
Kas see sama auto siit korra läbi käinud pole?

Postitatud: 13.03.2005 23:59 39
Postitas mihkEl28
See viimane video link oli ka Patriku projekti keskmistel lehtedel kusagil.
Aga jah see Ruotsi kunn on nata fööniga üle pingutand, kohapealt ei saa korralikult äragi kui turbol pöördeid sisse ei saa :D
Aga jah, jõhker lammutaja ikkagist.

Postitatud: 10.05.2005 14:12 19
Postitas Aare
meph kirjutas:19 liitrit kütet minutis :) Veidi kulukaks võib ülalpidamine osutuda :)
Kui sa tähelepanelikult loed, siis on surveaste 10,0, mis bensiiniga on võimatu+kütus on metanool.

Neid metanoole-nitrometaane kulub üle kahe korra rohkem kui bensiini - sellepärast on ka 12 1600 cc pihustit.

Nitrometaanil töötavad kiirendusautod kasutavad seepärast kas karpat või mehhaanilist pidevpritset - sest nõutavaid kütusekoguseid ei ole võimalik pulseerivpihustitest läbi lasta.